Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 45"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 714 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62513 - "Kleine vragen Topic Deel 45"
Pagina 160 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 159, 160, 161 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 160373 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 6-12-2010 21:15 Print reply

Posts: 14881
Als je geen zin hebt om het los te trekken omdat je het niet nodig acht, kun je ook gewoon even het Oliepeil en het koelwaterpeil in de gaten houden
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Marcooow 6-12-2010 22:11 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: midas
[...]

Kijk eerst of hij loopt
Was die oude cilinder dan nog wel goed? Miss ook versleten?


dat doet die dus niet er komt benzine door de uitlaatpoort naar buiten. (sorry had er ook niet bijgezet dat die helemaal niet liep, maar hij loopt dus helemaal niet omdat er gewoon met het kicken meteen benzine uit komt lopen
 
faster than a bullet!
sachsmadass 8-12-2010 15:40 Print reply
Posts: 10
mijn verlichting van de MadAss; voorlicht, achterlicht, display + neutraal lampje, eigenlijk alles wat licht kan geven werkt niet. + de toeter.
de accu en zekering zijn nog oke
weet iemand hoe ik dat kan maken? of waar het aan ligt
 
thomsenda 8-12-2010 17:21 Print reply

Posts: 106
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sachsmadass
mijn verlichting van de MadAss; voorlicht, achterlicht, display + neutraal lampje, eigenlijk alles wat licht kan geven werkt niet. + de toeter.
de accu en zekering zijn nog oke
weet iemand hoe ik dat kan maken? of waar het aan ligt


kabelbreuk ergens ofzo misschien dat de draad direct van de accu stuk is waardoor niets het meer doet
 
I love speed, speed never killed its suddenly becomming stationary that kills.
thomsenda 8-12-2010 17:33 Print reply

Posts: 106
even een kort vraagje:
heeft een de orginele ontsteking van een derbi senda een aparte licht spoel? of is de lichtspoel hetzelfde onderdeel dat ook voor de vonk zorgt
 
I love speed, speed never killed its suddenly becomming stationary that kills.
Drumsan 8-12-2010 17:43 Print reply

Posts: 1223
Hoe remmen jullie eigenlijk?

stel je rijd op top en moet een bocht maken (dus afremmen), knijpen jullie dan de koppeling in of remmen jullie terwijl de motor nog gekoppeld is?
 
kenny77 8-12-2010 17:45 Print reply

Posts: 29286
allebei de remmen en ik rem ook nog op de motor af. (natuurlijk niet vol de toeren in laten jagen met op de motor af remmen )
 
Frysk 8-12-2010 17:53 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Hoe remmen jullie eigenlijk?

stel je rijd op top en moet een bocht maken (dus afremmen), knijpen jullie dan de koppeling in of remmen jullie terwijl de motor nog gekoppeld is?


rem veel op de motor af en rem ook veel met de voorrem.. achterem heb ik toch amper iets aan aangezien die meer slipt dan remt
 
giggitybyte
Ruben2311 8-12-2010 18:39 Print reply

Posts: 1055
Je kan best afremmen zonder te ontkoppelen, mits je maar ontkoppelt als je stil gaat staan.
 
Half the strokes, double the power!
Joel_koningslust 8-12-2010 18:44 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Hoe remmen jullie eigenlijk?

stel je rijd op top en moet een bocht maken (dus afremmen), knijpen jullie dan de koppeling in of remmen jullie terwijl de motor nog gekoppeld is?


je ziet de bocht aankomen... gas er een beetje af. zodra je net voor de bocht bent koppeling in, voorrem een beetje en terugschakelen. dan langzaam kopeling weer op laten komen zodat je de koppeling zeker los hebt voordat je de bocht uit bent, dan kun je weer vol doorknallen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
StineZ 8-12-2010 18:44 Print reply
Posts: 571
Ik heb op een site gelezen, dat als je met een automaat afrijd. Dat je daarna niet op een schakel mag rijden omdat er een code 78 op je rijbewijs genoteerd is. Klopt dit?? Moet je dan gewoon op een schakel afrijden om later ook op een schakel te mogen rijden?? Thxs. SCOOT3R




=Bullshit.
 
Turbokit
koetjeboe91 8-12-2010 18:45 Print reply

Posts: 2096
met dank aan internet kommen dit soort broodje aap verhaal tot leven.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
StineZ 8-12-2010 18:47 Print reply
Posts: 571
Kennis van mij is examinator bij RDW. Hij vertelt mij dat hij ooit is 1 schakelbrommer daar heeft gezien. En dat was van iemand die dacht dat ie daar zijn brommer moest keuren XD
 
Turbokit
Makrolon 8-12-2010 18:50 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Hoe remmen jullie eigenlijk?

stel je rijd op top en moet een bocht maken (dus afremmen), knijpen jullie dan de koppeling in of remmen jullie terwijl de motor nog gekoppeld is?

Met een 2takt knijp je beter de koppeling in, of een paar keer een dotje gas geven tijdens het afremmen om de motor van smering te voorzien.
 
KTM 525 EXC Supermoto
topmen101 8-12-2010 18:51 Print reply

Posts: 461
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
Ik heb op een site gelezen, dat als je met een automaat afrijd. Dat je daarna niet op een schakel mag rijden omdat er een code 78 op je rijbewijs genoteerd is. Klopt dit?? Moet je dan gewoon op een schakel afrijden om later ook op een schakel te mogen rijden?? Thxs. SCOOT3R




=Bullshit.



bij auto is dit inderdaad het geval, maar bij brommer niet
 
in a dictatorship, people suffer without complaining. In a democracy, people complain without suffering!

Dit topic is 160373 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 160 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 159, 160, 161 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved