sjaakMB |
30-11-2010 19:36 |
Posts: 6 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ligt eraan wat je nu hebt en he hard die nu gaat.
homoet is wel niet echt een lekker uitlaat daarvoor die wil alleen maar toeren maken .
in lage toeren is hij dan vrij dood.
denk dat je dan beter nog een snele originele uitlaat kan kopen dan moet je ook wel de 75km/h halen.
thnx, k zal wel ff kijken voor zo'n ori snel uitlaatje
|
|
|
|
WestlandMB |
1-12-2010 15:04 |
 Posts: 1338 |
wat bevelen jullie aan voor hittegraad bougie?
Huidige setup
110cc immi (redelijk bescheiden poorten)
proma 80 uitlaat
20mm mikuni
het is dus een mb en last van detonatie met ook een te kleine cilinderkop, maar ook een bougie van hitte graad 7, ik heb geen idee of ik nou 8, 9 of 10 zou moeten nemen.
|
|
|
|
MaXi-PuCh |
1-12-2010 16:14 |
 Posts: 1531 |
is een linker krukaslager op en mt moeilijk te vervangen en is daar een faq voor?
hoeveel speling mag er op een mt krukas zitten?
|
|
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk |
|
Maup |
1-12-2010 16:18 |
 Posts: 4353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
is een linker krukaslager op en mt moeilijk te vervangen en is daar een faq voor?
hoeveel speling mag er op een mt krukas zitten?
Geen voelbare.
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
Niek de Wildt |
1-12-2010 16:38 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
wat bevelen jullie aan voor hittegraad bougie?
Huidige setup
110cc immi (redelijk bescheiden poorten)
proma 80 uitlaat
20mm mikuni
het is dus een mb en last van detonatie met ook een te kleine cilinderkop, maar ook een bougie van hitte graad 7, ik heb geen idee of ik nou 8, 9 of 10 zou moeten nemen.
met dit weer 8
al het weer warmer wordt misschien 9
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 1-12-2010 om 16:40 uur.
|
|
|
|
Marcooow |
1-12-2010 19:08 |
 Posts: 5713 |
http://mugencross.com/index.htm
het ronddraaidende plaatje hoe krijg ik dat als avatar?
(ik snap er namelijk geen kloten van hoe ik die zo klein krijg) kheb het al wel is geprobeer met een avatar om te verkleinen maar dan is het bestand nog te groot
|
|
faster than a bullet! |
|
Maup |
1-12-2010 19:13 |
 Posts: 4353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marcooow
http://mugencross.com/index.htm
het ronddraaidende plaatje hoe krijg ik dat als avatar?
(ik snap er namelijk geen kloten van hoe ik die zo klein krijg) kheb het al wel is geprobeer met een avatar om te verkleinen maar dan is het bestand nog te groot
Tja, das een animated gif Flash dinges. Das best kut denk.
Ik roggel hem wel ff. Hij komt er zo aan.
Sorry, is me te veel werk. Kan je ook best zelf (Ja, of niet natuurlijk...)
Dit bericht is gewijzigd door Maup op 1-12-2010 om 19:14 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Maup op 1-12-2010 om 21:16 uur.
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
Saknet |
1-12-2010 19:15 |
 Posts: 10355 |
hoe ga je dat doen?
printscreens maken en in ani gif plakken?
wrom doe je dat voor hem... zo leert die jonge nooit wat :P
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
kpotmake |
1-12-2010 20:37 |
 Posts: 3065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
is een linker krukaslager op en mt moeilijk te vervangen en is daar een faq voor?
hoeveel speling mag er op een mt krukas zitten?
is goed te doen als je er eventjes de tijd voor neemt
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
Frysk |
1-12-2010 21:48 |
 Posts: 34930 |
Tot in hoeverre is het een probleem als een Motor geen origineel kenteken heeft maar wel 'een' kenteken ?
Heb namelijk een mooi crossmotortje gevonden maar die heeft een niet origineel kenteken.
|
|
giggitybyte |
|
XDr4g0nX |
1-12-2010 23:47 |
 Posts: 3526 |
Ik ben nu bezig met het bestellen van nieuwe banden voor mijn NSR.
Nu heb ik 2 vraagjes waar ik ff niet uit kom.
1. Bij de binnenbanden zie ik verschillende codes achter de maat staan (Tr4 en Tr6), wat betekenen die codes?
http://www.easyparts...0-110-18%29-Tr6.html
2. Heb ik een velglint nodig, of is dat alleen bij brommers met spaakvelgen?
|
|
Signature: [==||========] 20% complete |
|
Voetentje |
1-12-2010 23:56 |
 Posts: 2356 |
Op NSR velgen kunnen volgens mij gewoon tubeless bandjes.
|
|
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse |
|
XDr4g0nX |
2-12-2010 0:02 |
 Posts: 3526 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
Op NSR velgen kunnen volgens mij gewoon tubeless bandjes.
Weet ik niet, sommige passen volgens mij wel ja.
Maar tubeless bandjes zijn net iets duurder dan gewone banden, zelfs als je de binnenband er bij telt.
Maar zit dus nog verschil in die Tr4 en Tr6 gevallen?
En heb ik velglint nodig?
Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 2-12-2010 om 0:03 uur.
|
|
Signature: [==||========] 20% complete |
|
mtx-motard |
2-12-2010 0:02 |
 Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
Op NSR velgen kunnen volgens mij gewoon tubeless bandjes.
nee
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
tzrrs |
2-12-2010 9:43 |
 Posts: 60 |
vraagje slijten carbon koppelingsplaten langzamer dan normale of maakt t niks uit??
|
|
|
|