Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 45"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 759 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62513 - "Kleine vragen Topic Deel 45"
Pagina 151 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 160344 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 30-11-2010 17:27 Print reply

Posts: 29286
Zelfde balhoofd / lagers als fs1 als het goed is.


 
Paul de Salmiakbal 30-11-2010 17:27 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

en een rd50 vork past er.... ?

Mja, dan zou er ook een RD wiel in moeten (toch?) en ik wil wel een spaakwiel
Maar ik kijk zelf nog wel ff rond op internet, bedankt voor alle info tot nu toe

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 30-11-2010 om 17:28 uur.
 
kenny77 30-11-2010 17:27 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]

Mja, dan zou er ook een RD wiel in moeten (toch?) en ik wil wel een spaakwiel


rd50m heb je ook met schijf spaakwiel gehad.

Mhh wel het spaakwiel heeft weer de verkeerde klauw.

zou je al een spaakwiel van deze



moeten combineren met de voorvork van deze:


Als het past, maar dat zou je wel kunnen uit zoeken.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 30-11-2010 om 17:31 uur.
 
Paul de Salmiakbal 30-11-2010 17:35 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


rd50m heb je ook met schijf spaakwiel gehad.

Mhh wel het spaakwiel heeft weer de verkeerde klauw.

zou je al een spaakwiel van deze

afbeelding

moeten combineren met de voorvork van deze:
afbeelding

Als het past, maar dat zou je wel kunnen uit zoeken.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 30-11-2010 om 17:31 uur.


Ja, ik kijk wel ff rond.
Was leuk as het mogelijk was, mja een grote naaf staat ook wel tof in een quasi classicracer
 
kenny77 30-11-2010 17:38 Print reply

Posts: 29286
precies, zou ik persoonlijk ook doen, remt ook beter als zo'n rd rem.

zo'n cb350 remtrommel met een alu velg met opstaande rand.
 
Paul de Salmiakbal 30-11-2010 17:41 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
precies, zou ik persoonlijk ook doen, remt ook beter als zo'n rd rem.

zo'n cb350 remtrommel met een alu velg met opstaande rand.

Zou die zo plug & Play in ss vork passen? (denk van niet maargoed )
Is die velg dan 17''?
Die velg is wel hels breed dus er moet dan sowieso een andere velg op gespaakt worden

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 30-11-2010 om 17:43 uur.
 
kenny77 30-11-2010 17:43 Print reply

Posts: 29286
denk dat het passend moet worden gemaakt, mijn vader heeft zo'n trommel in zijn motor zou als je zo ver bent wel wat kunnen opmeten.

die met de opstaande rand zijn allemaal 18inch als het goed is.
 
Paul de Salmiakbal 30-11-2010 17:50 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
denk dat het passend moet worden gemaakt, mijn vader heeft zo'n trommel in zijn motor zou als je zo ver bent wel wat kunnen opmeten.

die met de opstaande rand zijn allemaal 18inch als het goed is.

Wel een goede naaf van die 350. Ja ik dacht al dat het pasgemaakt zou moeten worden. Zijn er nog andere motoren met een grote naaf?
Die velg moet sowieso overgespaakt worden want die van de cb350 is veelste breed om als een voorbandje te fungeren van een ss
Wat zou er precies allemaal pasgemaakt moeten worden dan? As, voorvork?

4takker heeft een Ducati 1965 Elite naaf in zn voorwiel, ziet er ook aardig uit.



Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 30-11-2010 om 17:55 uur.
 
kenny77 30-11-2010 17:54 Print reply

Posts: 29286
denk een nieuwe bevestiging voor de ankerplaat en misschien wat met de afstandbussen spelen.
Weet niet wat de asmaat van een cb350 is met die remtrommel, zou je ook even moeten uitpluizen.

Het beste is als je allebei de onderdelen hebt, dan kan je pas met zekerheid zeggen hoe en wat het aangepast moet worden.
 
Paul de Salmiakbal 30-11-2010 18:04 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
denk een nieuwe bevestiging voor de ankerplaat en misschien wat met de afstandbussen spelen.
Weet niet wat de asmaat van een cb350 is met die remtrommel, zou je ook even moeten uitpluizen.

Het beste is als je allebei de onderdelen hebt, dan kan je pas met zekerheid zeggen hoe en wat het aangepast moet worden.

Ja, dat zal ik dan allemaal uitzoeken.
Kan verder niet lassen want ik heb geen beschikking tot een lassaparaat en bepaalde dingen laten draaien zou nog wel kunnen denk ik.
Maar dat zoek ik dan wel allemaal uit, bedankt voor de info
 
sjaakMB 30-11-2010 18:18 Print reply
Posts: 6
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sjaakMB
Hallo,
k heb een honda mb met hm167 cilinder + 16mm keihin ori + homoet pijp, mijn vraag is welke tandwielverhouding moet ik nemen zodat hij niet te hard loopt (max 75) maar ook niet te veel (over)toeren gaat draaien?



plaats m nog maar n keertje, omdat k midden in een 'gesprek' gooide
mijn fout
 
kenny77 30-11-2010 18:20 Print reply

Posts: 29286
ligt eraan wat je nu hebt en he hard die nu gaat.

homoet is wel niet echt een lekker uitlaat daarvoor die wil alleen maar toeren maken .
in lage toeren is hij dan vrij dood.
denk dat je dan beter nog een snele originele uitlaat kan kopen dan moet je ook wel de 75km/h halen.
 
honda wallaroo 30-11-2010 18:36 Print reply

Posts: 973
weet iemand hoe je foto's kunt plaatsen in een gallery?

 
kenny77 30-11-2010 18:36 Print reply

Posts: 29286
honda wallaroo 30-11-2010 18:44 Print reply

Posts: 973
dankje! nu moet het wel lukken
 

Dit topic is 160344 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 151 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved