Marcooow |
17-11-2010 21:34 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
jo bro's ga ik er op achteruit kwa vermogen als ik de std kop verwissel met een 70 of 80cc? gilardoni cilinderkop? De gilardoni heeft een veel bredere, maar minder diepe verbrandingskamer..
Gaat om een std puchje
waarom zou je op een 50cc cilinder een 70cc of 80cc kop doen?
|
|
faster than a bullet! |
|
Heilige Antonius |
17-11-2010 21:34 |
 Posts: 1202 |
Oke. dat verwachtte ik eigenlijk al maar mijn cilinderkop is niet helemaal vlak en geeft dus valse lucht. Ik heb die gilardoni kop hier nog liggen vandaar mijn vraag, maar dan toch maar op zoek naar een andere
@ marcooooooooooooooow daarom dus
Dit bericht is gewijzigd door Tonderbi op 17-11-2010 om 21:35 uur.
|
|
|
|
Marcooow |
17-11-2010 21:36 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
Oke. dat verwachtte ik eigenlijk al maar mijn cilinderkop is niet helemaal vlak en geeft dus valse lucht. Ik heb die gilardoni kop hier nog liggen vandaar mijn vraag, maar dan toch maar op zoek naar een andere
ja kun je dan toch beter naar andere (goede) 50cc kop gaan
maar je kunt trouwens ook kijken met een tindraadje van 1,5 of 1mm en dan draad je de kop wat af (moet je wel beschikking hebben tot een draaibank)
|
|
faster than a bullet! |
|
MaXi-PuCh |
18-11-2010 18:51 |
 Posts: 1531 |
is er een frame dat qua ophangpunten enz. gelijk is aan een frame van een rd50mx?
|
|
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk |
|
antonhonda |
18-11-2010 19:07 |
 Posts: 3616 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
is er een frame dat qua ophangpunten enz. gelijk is aan een frame van een rd50mx?
dt50mx en dt50r oude model blok is het zelfde
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
Tom96 |
18-11-2010 19:09 |
 Posts: 1719 |
Ik snap even iets niet.
waarom hebben mijn vriend en ik geen choke nodig om te starten ( hij loopt zo aan )
en de meesten anderen hoor je altijd voer starten met choke spreken>?
waar ligt dit nu aan
|
|
|
|
Royal Club |
18-11-2010 19:09 |
 Posts: 60390 |
die zonder choke staan rijk afgesteld.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Tom96 |
18-11-2010 19:10 |
 Posts: 1719 |
nou, loopt zegmaar perfect.
loopt met 50 cc alles origineel 70 kmh
en is afgesteld door brommermonteur.
|
|
|
|
stephan777 |
18-11-2010 19:12 |
 Posts: 7259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tom96
nou, loopt zegmaar perfect.
loopt met 50 cc alles origineel 70 kmh 
en is afgesteld door brommermonteur.
En net dus wat te rijk
|
|
|
|
gradusss |
18-11-2010 19:14 |
 Posts: 603 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]
En net dus wat te rijk
maar das op zich niet verkeerd
|
|
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden... |
|
Tom96 |
18-11-2010 19:15 |
 Posts: 1719 |
ok
maarja als ik choke gebruik dn verzuipt iehj ja, dus net wat te rijk
|
|
|
|
Paul de Salmiakbal |
18-11-2010 19:16 |
 Posts: 5285 |
Is het mogelijk om een begrenzer te maken op een contactpuntenontsteking?
In de zin van een toerenbegrenzer zoals een euro begrenzer e.d.
|
|
|
|
Debenno |
18-11-2010 22:11 |
 Posts: 67 |
nee. Je kan evt pinnetje boren in je carb 2/3e van boven en hem zo begrenzen. Uiteraard ook nog andere manieren, google even kun je veel te weten komen.
|
|
[QUOTE=Sebastiaan;4689351] Jij snapt tenminste hoe het hoort.[/QUOTE] |
|
henk43 |
19-11-2010 15:25 |
 Posts: 916 |
Is een HM166 cilinder van Honda een Belgische 50 cilinder?
|
|
Nobody said it was easy |
|
gradusss |
19-11-2010 15:29 |
 Posts: 603 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: henk43
Is een HM166 cilinder van Honda een Belgische 50 cilinder?
nee een HM166 is een "nederlandse".
de belgische is de HM167. die kun je herkennen aan dat er HM167 boven de uitlaatpoort staat, en de koelribben groter en van aluminium zijn.
de hm166 is compleet van gietijzer
|
|
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden... |
|