Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 45"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 910 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62513 - "Kleine vragen Topic Deel 45"
Pagina 133 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 160636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Marcooow 17-11-2010 21:34 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
jo bro's ga ik er op achteruit kwa vermogen als ik de std kop verwissel met een 70 of 80cc? gilardoni cilinderkop? De gilardoni heeft een veel bredere, maar minder diepe verbrandingskamer..
Gaat om een std puchje


waarom zou je op een 50cc cilinder een 70cc of 80cc kop doen?
 
faster than a bullet!
Heilige Antonius 17-11-2010 21:34 Print reply

Posts: 1202
Oke. dat verwachtte ik eigenlijk al maar mijn cilinderkop is niet helemaal vlak en geeft dus valse lucht. Ik heb die gilardoni kop hier nog liggen vandaar mijn vraag, maar dan toch maar op zoek naar een andere

@ marcooooooooooooooow daarom dus

Dit bericht is gewijzigd door Tonderbi op 17-11-2010 om 21:35 uur.
 
Marcooow 17-11-2010 21:36 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
Oke. dat verwachtte ik eigenlijk al maar mijn cilinderkop is niet helemaal vlak en geeft dus valse lucht. Ik heb die gilardoni kop hier nog liggen vandaar mijn vraag, maar dan toch maar op zoek naar een andere


ja kun je dan toch beter naar andere (goede) 50cc kop gaan

maar je kunt trouwens ook kijken met een tindraadje van 1,5 of 1mm en dan draad je de kop wat af (moet je wel beschikking hebben tot een draaibank)
 
faster than a bullet!
MaXi-PuCh 18-11-2010 18:51 Print reply

Posts: 1531
is er een frame dat qua ophangpunten enz. gelijk is aan een frame van een rd50mx?

 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
antonhonda 18-11-2010 19:07 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
is er een frame dat qua ophangpunten enz. gelijk is aan een frame van een rd50mx?


dt50mx en dt50r oude model blok is het zelfde
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Tom96 18-11-2010 19:09 Print reply

Posts: 1719
Ik snap even iets niet.


waarom hebben mijn vriend en ik geen choke nodig om te starten ( hij loopt zo aan )

en de meesten anderen hoor je altijd voer starten met choke spreken>?


waar ligt dit nu aan

 
Royal Club 18-11-2010 19:09 Print reply

Posts: 60390
die zonder choke staan rijk afgesteld.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Tom96 18-11-2010 19:10 Print reply

Posts: 1719
nou, loopt zegmaar perfect.



loopt met 50 cc alles origineel 70 kmh





en is afgesteld door brommermonteur.
 
stephan777 18-11-2010 19:12 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom96
nou, loopt zegmaar perfect.



loopt met 50 cc alles origineel 70 kmh





en is afgesteld door brommermonteur.



En net dus wat te rijk
 
gradusss 18-11-2010 19:14 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



En net dus wat te rijk


maar das op zich niet verkeerd
 
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden...
Tom96 18-11-2010 19:15 Print reply

Posts: 1719
ok


maarja als ik choke gebruik dn verzuipt iehj ja, dus net wat te rijk
 
Paul de Salmiakbal 18-11-2010 19:16 Print reply

Posts: 5285
Is het mogelijk om een begrenzer te maken op een contactpuntenontsteking?
In de zin van een toerenbegrenzer zoals een euro begrenzer e.d.
 
Debenno 18-11-2010 22:11 Print reply

Posts: 67
nee. Je kan evt pinnetje boren in je carb 2/3e van boven en hem zo begrenzen. Uiteraard ook nog andere manieren, google even kun je veel te weten komen.
 
[QUOTE=Sebastiaan;4689351] Jij snapt tenminste hoe het hoort.[/QUOTE]
henk43 19-11-2010 15:25 Print reply

Posts: 916
Is een HM166 cilinder van Honda een Belgische 50 cilinder?
 
Nobody said it was easy
gradusss 19-11-2010 15:29 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
Is een HM166 cilinder van Honda een Belgische 50 cilinder?


nee een HM166 is een "nederlandse".

de belgische is de HM167. die kun je herkennen aan dat er HM167 boven de uitlaatpoort staat, en de koelribben groter en van aluminium zijn.

de hm166 is compleet van gietijzer
 
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden...

Dit topic is 160636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 133 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved