Ik heb malossi met 20mm en gaat op top 98 en bij 2e gaat voorwiel omhoog
En als ik een beetje naar achteren ga dan wil die in zijn 2 ook wel achterover als het moet, maar je kunt dan ook mooie lange wheelies maken met 35/40km
In de 1e wil die ook wel achterover zonder koppeling als je een beetje met het gas speelt
MT is echt grappig hoe makkelijk je wheely's maakt, vooral als je steeds op NSR rijd. De eerste keer dat ik op een mt reed, trok ik hem gelijk op z'n achterwiel, hij was eerst van een vriend, maar die wou een crossauto, toen heb ik die mt gekocht voor 100 piek. Er zit dus een gaar merk cilinder op (fast arrow) extreem slecht afgesteld. Maar je kan nog steeds wheely's doen. Ik ben hem nu aan het opknappen en hij ligt helemaal uit elkaar. Het was namelijk een echte ragbak. Maar ik maak er weer een crosser van.
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
danny: m'n malossi maakt meer dan 1200 toeren man!
Dat mag ik wel hopen ja, want een brommer start toch pas vanaf de 1500 toeren ofzo meestal, dus als je daar dan boven zit, dan start hij tenminste ja...
Maar je zult wel 12.000 bedoelen denk ik
Euro oud type 70 hebben net bij Zeta-boy erop gelegd, maakt 13.000 toeren en dat is nog niet eens zo heel veel in vergelijking met hoeveel die MT van Sven maakt (zit geen toerenteller op maar hij zal over de 14.000 gaan!)
Oh ja, maar een korte powerband = stoer!
De hele tijd niet onder de 11.000 toeren zakken en dan lekker doortrekken en supersnel doorschakelen! Ik vind schakelen super vet (daarom heb ik een schakelbrommer!) en dus doe ik dat graag en het liefst zo veel en zo snel mogelijk...
Ik zou eigenlijk eens een videocamera op de brommer van Sven moeten binden en dan de kilometer teller opnemen en het geluidje dan zie je hoe snel dat ding trekt en hoor je hoe snel je moet schakelen op een echte mannen brommer!
met mn nsr kan ik ook opt achterwiel, niet lang, maar gaat wel, als ik in zn 1 beetje met gas speel, gasopen, gas dicht, gas open gas dicht, en op een gegeven moment komt ie omhoog, als je er dan ook nog effe een ruk aan het stuur geeft moet 5 a 10 meter toch lukken
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Quote:Ik zou eigenlijk eens een videocamera op de brommer van Sven moeten binden en dan de kilometer teller opnemen en het geluidje dan zie je hoe snel dat ding trekt en hoor je hoe snel je moet schakelen op een echte mannen brommer!
GOED IDEEE !! :n
of net als ik deed met een digicam onder het rijden ff fotows maken.