Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic Deel 44 0:00-7:00

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 825 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #62232 - Nachttopic Deel 44 0:00-7:00
Pagina 172 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 171, 172, 173 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 81382 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zundapp448 23-10-2010 0:10 Print reply
Posts: 1161
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
losse flodder, das dan weer jammer



Tja en met "scherp" moet hij weer op semi .....

 
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!!
tsxhunter 23-10-2010 0:12 Print reply

Posts: 9332
kan je niet op een of andere manier aan echte kogels komen?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Zundapp448 23-10-2010 0:13 Print reply
Posts: 1161
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
kan je niet op een of andere manier aan echte kogels komen?


http://www.youtube.c...&feature=related

In NL moeten geweren voor re-enactment omgebouwd worden dus dan kan er geen echte kogels meer in alleen losse flodders.

 
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!!
Suzuki-SLK Rijder 23-10-2010 0:19 Print reply

Posts: 3167
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zundapp448
afbeelding

Mijn speeltje voor in het veld.
308 losse flodder. Big Bang!
( heb hem met nog iemand)
Ik doe aan re-enactment/Levende Geschiedenis

Welke tijd / land?
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
tsxhunter 23-10-2010 0:21 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zundapp448
[...]


http://www.youtube.c...&feature=related

In NL moeten geweren voor re-enactment omgebouwd worden dus dan kan er geen echte kogels meer in alleen losse flodders.



jammer
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Zundapp448 23-10-2010 0:22 Print reply
Posts: 1161
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
[...]

Welke tijd / land?


Ik doe teveel
NL pre1940 (infantrie en huzaar)
Duitse parachutist 1940-1945
AfrikaKorps 1941
Luftwaffe Fielddivison 1943-45 (LW)
Deed ook Brits en US.
Maar de ZB26 gebruik ik voor me LW uitbeelding.
 
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!!
Suzuki-SLK Rijder 23-10-2010 0:24 Print reply

Posts: 3167
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zundapp448
[...]


Ik doe teveel
NL pre1940 (infantrie en huzaar)
Duitse parachutist 1940-1945
AfrikaKorps 1941
Luftwaffe Fielddivison 1943-45 (LW)
Deed ook Brits en US.
Maar de ZB26 gebruik ik voor me LW uitbeelding.


Aha lache ik doe ook aan re-enactment, maar (nog) niet heel actief:

15e eeuws (sinds een jaartje ofzo)
82nd airborne US ww2 (heel af en toe, heb een redelijk uniform liggen)
en dan na-oorlogs Kl (50-90) Maar daar meestal meer om de voertuigen
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
Zundapp448 23-10-2010 0:24 Print reply
Posts: 1161
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!!
Zundapp448 23-10-2010 0:26 Print reply
Posts: 1161


ZAK! Dat was je zak!

Dit bericht is gewijzigd door Zundapp448 op 23-10-2010 om 0:27 uur.
 
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!!
kenny77 23-10-2010 0:45 Print reply

Posts: 29286
ik heb het yz80 blokje eindelijk weer aan de praat (moest op de krukas keering wachten.

Maar nu heb ik het zelfde probleem als wat ik voorheen ook had, toen het blok voor de 1ste keer opbouwde.

Ik had het blok in het begin opgebouwd en afgesteld, zo heb ik een tijdje lekker kunnen rijden, trok altijd prima en goed door. (bleef echt maar in de toeren gaan voor zo'n oud blok)
maar na een paar uur het blok gebruikt te hebben, begon hij als hij warm was erg slecht te lopen, dat heb ik nu ook weer.

Het is nu zo als hij nog koud is trekt hij prima en goed door.
maar maar als hij warm wordt dan is het niet veel meer, van 3t/m 7 duizend loopt hij normaal dan een gigantische dip tot rond de 10 duizend toeren en dan klapt het vermogen er ineens in tot ongeveer 11500 (allemaal gokje, maar geeft een idee) en dan is het in een keer weer weg. (terwijl hij voorheen veel langer door ging)

Ik ga morgen afstellen iemand nog tips?
aangezien ik morgen niet zo heel veel tijd heb en hij zondag mee met een toertocht mee moet.
(als het niet lukt dan moet ik er weer een ander blok onder bouwen, vandaar dat ik morgen een beetje moet opschieten en ik ben ook nog pas in de middag weer thuis. :( )

Dit is btw als ik het gas vol open houd, maar een andere positie maakt niks uit.
op de choke is er bovenin de toeren geen verandering van het lopen, alleen verzuip je hem onderin de toeren omdat hij dat veels te rijk staat.

Edit: ik dacht zelf dat de sproeier dan wat groot was, anders probeer ik morgen wel even alle kanten uit, dan zie ik het vanzelf.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-10-2010 om 0:50 uur.
 
tsxhunter 23-10-2010 0:49 Print reply

Posts: 9332
geen idee kenny


ik ga slapen. heu




 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 23-10-2010 0:53 Print reply

Posts: 29286
truste.

morgen bij de cb500f kijken, hopen dat het nog wat is.
 
st.nyksterdriver 23-10-2010 0:54 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
truste.

morgen bij de cb500f kijken, hopen dat het nog wat is.

dat zijn leuke begin motors
maat van mij heeft ook zoon motor op 25 kw rijdt wel lekker door en hij heeft er 170 mee gereden
 
kenny77 23-10-2010 0:58 Print reply

Posts: 29286
ook zo'n oudje?
deze is wel uit 1976 ofzo, onbegrensd halen die volgens maar net die snelheid.

eigenlijk koopt mijn vader hem, maar als die nog zo ver compleet is , pak ik hem over
 
Frysk 23-10-2010 1:05 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ik heb het yz80 blokje eindelijk weer aan de praat (moest op de krukas keering wachten.

Maar nu heb ik het zelfde probleem als wat ik voorheen ook had, toen het blok voor de 1ste keer opbouwde.

Ik had het blok in het begin opgebouwd en afgesteld, zo heb ik een tijdje lekker kunnen rijden, trok altijd prima en goed door. (bleef echt maar in de toeren gaan voor zo'n oud blok)
maar na een paar uur het blok gebruikt te hebben, begon hij als hij warm was erg slecht te lopen, dat heb ik nu ook weer.

Het is nu zo als hij nog koud is trekt hij prima en goed door.
maar maar als hij warm wordt dan is het niet veel meer, van 3t/m 7 duizend loopt hij normaal dan een gigantische dip tot rond de 10 duizend toeren en dan klapt het vermogen er ineens in tot ongeveer 11500 (allemaal gokje, maar geeft een idee) en dan is het in een keer weer weg. (terwijl hij voorheen veel langer door ging)

Ik ga morgen afstellen iemand nog tips?
aangezien ik morgen niet zo heel veel tijd heb en hij zondag mee met een toertocht mee moet.
(als het niet lukt dan moet ik er weer een ander blok onder bouwen, vandaar dat ik morgen een beetje moet opschieten en ik ben ook nog pas in de middag weer thuis. :( )

Dit is btw als ik het gas vol open houd, maar een andere positie maakt niks uit.
op de choke is er bovenin de toeren geen verandering van het lopen, alleen verzuip je hem onderin de toeren omdat hij dat veels te rijk staat.

Edit: ik dacht zelf dat de sproeier dan wat groot was, anders probeer ik morgen wel even alle kanten uit, dan zie ik het vanzelf.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-10-2010 om 0:50 uur.



Benzinekraantje, luchtfilterslang ?

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 23-10-2010 om 1:05 uur.
 
giggitybyte

Dit topic is 81382 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 172 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 171, 172, 173 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved