Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 44"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 739 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
Pagina 91 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143780 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pixl 10-7-2010 18:56 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chaamderbi
past deze dr70 op mijn derbi senda van 2005? en zo ja, wordt mijn brommer dan langzamer dan met mijn airsal 70cc?


past wel op je senda als ie uit 2005 is ja, DR is volgens mij een laagtoerige cilinder, hoe dat met airsel zit weet ik niet. Als dat een hoogtoerige cilinder is word ie langzamer ja. Maar hiervoor zul je nog even moeten wachten op antwoord van een ander
 
So fuckin' what!?
BenjaminDG 10-7-2010 19:14 Print reply

Posts: 4605
Zijn er eigenlijk verschillende uitvoeringen van honda ns1 geweest?

Want ik heb honda ns1 velgen thuis liggen maar daar ligt een 18 inch band op?

Ik dacht dat honda ns1 velgen 17 inch waren?
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 10-7-2010 19:16 Print reply

Posts: 60390
doe eens foto van je ns1 velg dan.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ChielTZR 10-7-2010 19:18 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


past wel op je senda als ie uit 2005 is ja, DR is volgens mij een laagtoerige cilinder, hoe dat met airsel zit weet ik niet. Als dat een hoogtoerige cilinder is word ie langzamer ja. Maar hiervoor zul je nog even moeten wachten op antwoord van een ander


Moet je er wel bijvertellen dat je met meer zeezee meestal meer kracht hebt, waardoor je weer zwaarder kunt vertanden, waardoor je weer sneller gaat op top.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Pixl 10-7-2010 19:19 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


Moet je er wel bijvertellen dat je met meer zeezee meestal meer kracht hebt, waardoor je weer zwaarder kunt vertanden, waardoor je weer sneller gaat op top.


hij gaat van 70cc naar 70cc, niets geen meer cc'tjes?
 
So fuckin' what!?
chaamderbi 10-7-2010 19:19 Print reply
Posts: 14
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


past wel op je senda als ie uit 2005 is ja, DR is volgens mij een laagtoerige cilinder, hoe dat met airsel zit weet ik niet. Als dat een hoogtoerige cilinder is word ie langzamer ja. Maar hiervoor zul je nog even moeten wachten op antwoord van een ander


mijn airsal is hoogtoerig volgens mij, iig hij jankt behoorlijk
maar hij loopt nu rond de 100, dat is te hard als ik naar tilburg moet hoe hard zou ie met een dr70 lopen? want nou draait ie 14k en dr 11k ofzo toch?
idd, ik reed al een airsal 70cc, tandwielverhouding 12-53

Dit bericht is gewijzigd door chaamderbi op 10-7-2010 om 19:20 uur.
 
how do you mean 'you drive to fast'? i just fly lower than other planes!
ChielTZR 10-7-2010 19:19 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


hij gaat van 70cc naar 70cc, niets geen meer cc'tjes?


Foutje

maar als de dr onderin meer kracht heeft, kan ie alsnog anders vertanden.

Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 10-7-2010 om 19:20 uur.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
chaamderbi 10-7-2010 19:20 Print reply
Posts: 14
ik blijf bij mijn 12-53, hij moet juist langzamer
 
how do you mean 'you drive to fast'? i just fly lower than other planes!
BenjaminDG 10-7-2010 19:20 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
doe eens foto van je ns1 velg dan.


Kzal morgen een foto maken en hier posten
 
Vlaanderen vrij!
ChielTZR 10-7-2010 19:21 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chaamderbi
ik blijf bij mijn 12-53, hij moet juist langzamer


dan neem je 't zo laagtoerig mogelijk
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
chaamderbi 10-7-2010 19:22 Print reply
Posts: 14
wat is de laagtoerigste cilinder dan?
 
how do you mean 'you drive to fast'? i just fly lower than other planes!
BenjaminDG 10-7-2010 19:29 Print reply

Posts: 4605
Bestaan er verbindingsstukken om een bestaande remleiding langer te maken?

Zo ja waar kan ik die bestellen?
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 10-7-2010 19:30 Print reply

Posts: 60390
ja, dat heet niet zo lastig doen en een langere leiding kopen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
chaamderbi 10-7-2010 19:30 Print reply
Posts: 14
andere remleiding en een dubbel bajo tussen de leidingen met een afdekmoer er op?
 
how do you mean 'you drive to fast'? i just fly lower than other planes!
BenjaminDG 10-7-2010 19:31 Print reply

Posts: 4605
Ik heb een stalen remleiding maar die is 65cm dus 10cm te kort om op mijn honda mb te gebruiken.

Bestaan er dan verlengingsstukken om deze langer te maken.

De banjo zit er wel geperst op.
 
Vlaanderen vrij!

Dit topic is 143780 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 91 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved