Pixl |
10-7-2010 18:56 |
 Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chaamderbi
past deze dr70 op mijn derbi senda van 2005? en zo ja, wordt mijn brommer dan langzamer dan met mijn airsal 70cc?
past wel op je senda als ie uit 2005 is ja, DR is volgens mij een laagtoerige cilinder, hoe dat met airsel zit weet ik niet. Als dat een hoogtoerige cilinder is word ie langzamer ja. Maar hiervoor zul je nog even moeten wachten op antwoord van een ander
|
|
So fuckin' what!? |
|
BenjaminDG |
10-7-2010 19:14 |
 Posts: 4605 |
Zijn er eigenlijk verschillende uitvoeringen van honda ns1 geweest?
Want ik heb honda ns1 velgen thuis liggen maar daar ligt een 18 inch band op?
Ik dacht dat honda ns1 velgen 17 inch waren?
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Royal Club |
10-7-2010 19:16 |
 Posts: 60390 |
doe eens foto van je ns1 velg dan.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
ChielTZR |
10-7-2010 19:18 |
|
Pixl |
10-7-2010 19:19 |
|
chaamderbi |
10-7-2010 19:19 |
Posts: 14 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]
past wel op je senda als ie uit 2005 is ja, DR is volgens mij een laagtoerige cilinder, hoe dat met airsel zit weet ik niet. Als dat een hoogtoerige cilinder is word ie langzamer ja. Maar hiervoor zul je nog even moeten wachten op antwoord van een ander
mijn airsal is hoogtoerig volgens mij, iig hij jankt behoorlijk
maar hij loopt nu rond de 100, dat is te hard als ik naar tilburg moet  hoe hard zou ie met een dr70 lopen? want nou draait ie 14k en dr 11k ofzo toch?
idd, ik reed al een airsal 70cc, tandwielverhouding 12-53
Dit bericht is gewijzigd door chaamderbi op 10-7-2010 om 19:20 uur.
|
|
how do you mean 'you drive to fast'? i just fly lower than other planes! |
|
ChielTZR |
10-7-2010 19:19 |
 Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]
hij gaat van 70cc naar 70cc, niets geen meer cc'tjes?
Foutje
maar als de dr onderin meer kracht heeft, kan ie alsnog anders vertanden.
Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 10-7-2010 om 19:20 uur.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
chaamderbi |
10-7-2010 19:20 |
Posts: 14 |
ik blijf bij mijn 12-53, hij moet juist langzamer
|
|
how do you mean 'you drive to fast'? i just fly lower than other planes! |
|
BenjaminDG |
10-7-2010 19:20 |
 Posts: 4605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
doe eens foto van je ns1 velg dan.
Kzal morgen een foto maken en hier posten
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
ChielTZR |
10-7-2010 19:21 |
|
chaamderbi |
10-7-2010 19:22 |
Posts: 14 |
wat is de laagtoerigste cilinder dan?
|
|
how do you mean 'you drive to fast'? i just fly lower than other planes! |
|
BenjaminDG |
10-7-2010 19:29 |
 Posts: 4605 |
Bestaan er verbindingsstukken om een bestaande remleiding langer te maken?
Zo ja waar kan ik die bestellen?
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Royal Club |
10-7-2010 19:30 |
 Posts: 60390 |
ja, dat heet niet zo lastig doen en een langere leiding kopen
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
chaamderbi |
10-7-2010 19:30 |
Posts: 14 |
andere remleiding en een dubbel bajo tussen de leidingen met een afdekmoer er op?
|
|
how do you mean 'you drive to fast'? i just fly lower than other planes! |
|
BenjaminDG |
10-7-2010 19:31 |
 Posts: 4605 |
Ik heb een stalen remleiding maar die is 65cm dus 10cm te kort om op mijn honda mb te gebruiken.
Bestaan er dan verlengingsstukken om deze langer te maken.
De banjo zit er wel geperst op.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|