Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 44"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 860 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
Pagina 72 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143685 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

w0ut3r 29-6-2010 13:29 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]



ik rijd mn zuiger 50km in en dan vind ik het wel prima.


Doe jij ook maar 50km bij een nieuwe cilinder (en zuiger)?
 
www.TheGreenBoxz.nl
Joel_koningslust 29-6-2010 13:32 Print reply

Posts: 14514
vergeet wel niet dat keiji's spul zowiezo flink op zn donder krijgt en geen 15k mee gaat.

tussen inrijden van straatspul en racespul zit een erg groot verschil
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
perryjong 29-6-2010 15:50 Print reply

Posts: 325
aangezien mijn brommer veel rookt(blauwe rook) vraag me ik me of je ergens kan zien of je kering lek is zonder hem op en te maken.
hij rookt al een stuk minder dan eerst maar nog steeds rijd iedereen ver achter me omdat het meurt en je geen donder ziet.
ik heb trouwens ook totaal geen compresie kan em met me hand aan kicken.
 
kenny77 29-6-2010 16:14 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: perryjong
aangezien mijn brommer veel rookt(blauwe rook) vraag me ik me of je ergens kan zien of je kering lek is zonder hem op en te maken.
hij rookt al een stuk minder dan eerst maar nog steeds rijd iedereen ver achter me omdat het meurt en je geen donder ziet.
ik heb trouwens ook totaal geen compresie kan em met me hand aan kicken.


Gaat om MB?

Dan moet je het oliepijl van je blok in de gaten houden.

Of je smeert te rijk.

 
perryjong 29-6-2010 17:58 Print reply

Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Gaat om MB?

Dan moet je het oliepijl van je blok in de gaten houden.

Of je smeert te rijk.



gaat idd om een mb
is nie goed afgesteld
ze 4/5 pakt ie nie valt ie terug in toeren maar ik ruilde em voor me tomos dus vond wel goeie ruil.
maar hij rookte nog veel erger toen ik em kocht dus ben stuk minder gaan mengen maar hij rookt nog steeds.

 
Karlmt5 29-6-2010 18:17 Print reply

Posts: 2296
ik ben bezig met mijn gilera gsm, die wordt binnenkort gestraald alleen nu krijg ik de as van mijn achterbrug er niet uit. heb alles al geprobeerd maar onder een pers ben ik bang alles krom te persen incl. het frame.

Ook zit mijn achterbrug niet helemaal in het midden, en zit dus ook waar de veer aan de achterbrug komt niet recht onder het punt waar de veer aan het frame komt.

weet iemand precies hoe en waar de achterbrug precies hoort te zitten?, hoort deze in het midden, hoe zit dat?
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
DarkSoul 29-6-2010 18:39 Print reply

Posts: 338
Hoe zal een SCR corse sm op een Airsal 80cc met 17.5mm lopen?
Doen of doorzoeken na een ander pijpje?
 
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
offroad 29-6-2010 19:08 Print reply

Posts: 575
waar kan ik hittebestendig carbon folie vinden voor op mijn demper van de brommer
 
w0ut3r 29-6-2010 19:28 Print reply

Posts: 1350
Ik had eerst sproeier 105 in me brommer, maar toen kwam hij erg moeilijk door de 6000 toeren heen (stotteren)...

Ik heb er nu sproeier 102 inzitten en nu rijd hij perfect...

Misschien een beetje een stomme vraag, maar als hij met sproeier 105 te rijk stond kan hij toch niet zo zijn dat die met 102 meteen te arm staat (heb ook nog 104 hier liggen, dus vandaar)
 
www.TheGreenBoxz.nl
Pixl 29-6-2010 19:30 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
Ik had eerst sproeier 105 in me brommer, maar toen kwam hij erg moeilijk door de 6000 toeren heen (stotteren)...

Ik heb er nu sproeier 102 inzitten en nu rijd hij perfect...

Misschien een beetje een stomme vraag, maar als hij met sproeier 105 te rijk stond kan hij toch niet zo zijn dat die met 102 meteen te arm staat (heb ook nog 104 hier liggen, dus vandaar)

Je kunt 104 ff proberen, als ie dan nog ligt stottert 103 proberen als je het zeker wil weten
 
So fuckin' what!?
w0ut3r 29-6-2010 19:46 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]

Je kunt 104 ff proberen, als ie dan nog ligt stottert 103 proberen als je het zeker wil weten


103 bestaat niet als het goed is
Zou het echt kunnen dat die dan met 102 te arm staat als die met 105 te rijk stond
 
www.TheGreenBoxz.nl
Stiffmeister 29-6-2010 20:51 Print reply

Posts: 1582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
ik ben bezig met mijn gilera gsm, die wordt binnenkort gestraald alleen nu krijg ik de as van mijn achterbrug er niet uit. heb alles al geprobeerd maar onder een pers ben ik bang alles krom te persen incl. het frame.

Ook zit mijn achterbrug niet helemaal in het midden, en zit dus ook waar de veer aan de achterbrug komt niet recht onder het punt waar de veer aan het frame komt.

weet iemand precies hoe en waar de achterbrug precies hoort te zitten?, hoort deze in het midden, hoe zit dat?


Rubberen Hamer en doek/stuk hout.

En dan flink rammen (nadat de as/alles eruit is)
 
.. Retro Active
jeroenzulu 29-6-2010 20:53 Print reply
Posts: 354
houd een standaard krukas een 70cc bidalot

 
der Chef 29-6-2010 20:54 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroenzulu
houd een standaard krukas een 70cc bidalot


Nee
 
Pixl 29-6-2010 20:57 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroenzulu
houd een standaard krukas een 70cc bidalot



Je had toch al antwoord in je topic?
 
So fuckin' what!?

Dit topic is 143685 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 72 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved