Royal Club |
27-6-2010 21:31 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]
zou kunnen, kan ook een carterbout zijn. volgens mij zit 't olie tap gat / de bout die dat gat afdicht verticaal in je blok.
dat is gewoon het aftap gat bij am6
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Pixl |
27-6-2010 21:33 |
|
triniton |
27-6-2010 22:07 |
 Posts: 68 |
zat ik dus toch goed dank jullie wel
|
|
Eens een Schakel altijd een Schakel |
|
topmen101 |
27-6-2010 22:45 |
 Posts: 461 |
ik heb een leovince v6 gekocht
maar nu krijg ik de demper niet goed op de uitlaat gemonteerd.
het gaat met zo'n rubberen buisje, maar de demper blijft toch een
beetje speling houden. (de 2 buizen op elkaar) wat kan ik hieraan doen of hoort het zo?
|
|
in a dictatorship, people suffer without complaining. In a democracy, people complain without suffering! |
|
XDr4g0nX |
28-6-2010 10:09 |
 Posts: 3526 |
Nu zag ik op JosDijkman een neutraalschakelaar afdek kapje, nu vroeg ik mij alleen af of deze ook op een NSR past?
Dit kapje
Ook wilde ik vorige keer dat mijn koppelingsdeksel er af ging de keerring bij mijn toerenteller vervangen omdat de huidige lekt. Maar ik kreeg de keerring er niet uit, weet iemand hoe je die keerring er uit krijgt?
En kan ik dit ook doen terwijl de koppelingsdeksel er nog op zit of moet hij er echt af om dit te doen?
En hebben de pakkingbusjes in een Honda blok een groter doel dan alleen zorgen dat je pakking niet verschuift terwijl je hem in elkaar zet?
Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 28-6-2010 om 11:11 uur.
|
|
Signature: [==||========] 20% complete |
|
Jasper_TZR50 |
28-6-2010 11:10 |
 Posts: 148 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: topmen101
ik heb een leovince v6 gekocht
maar nu krijg ik de demper niet goed op de uitlaat gemonteerd.
het gaat met zo'n rubberen buisje, maar de demper blijft toch een
beetje speling houden. (de 2 buizen op elkaar) wat kan ik hieraan doen of hoort het zo?
Onderlangs of bovenlangs? Beugel stevig aandraaien evt met een busje tussen de beugel en het frame.
|
|
|
|
timmy16 |
28-6-2010 11:27 |
 Posts: 1178 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: topmen101
ik heb een leovince v6 gekocht
maar nu krijg ik de demper niet goed op de uitlaat gemonteerd.
het gaat met zo'n rubberen buisje, maar de demper blijft toch een
beetje speling houden. (de 2 buizen op elkaar) wat kan ik hieraan doen of hoort het zo?
met een rubbertje zit er altijd wel wat speling op ja, het belangrijkste is dat hij niet teveel lekt
|
|
Bike Me, Aprilia |
|
w0ut3r |
28-6-2010 12:17 |
 Posts: 1350 |
Ben nou me Roze Top cilinder op me brommer aan het zetten, maar is het altijd nodig bij een nieuwe cilinder om de squish af te stellen?
Zoja, wat moet de squish zijn bij de volgende setup?:
Roze Top 80cc
21mm Dellorto
Yasuni HMR/2
(AM6)
|
|
www.TheGreenBoxz.nl |
|
Thymen |
28-6-2010 12:35 |
Posts: 440 |
kun je het frame van een motorhispania rx(om) schuren en polijsten? net als cootje46 heeft gedaan?
|
|
Aprilia MX |
|
JB1 |
28-6-2010 12:38 |
 Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
Ben nou me Roze Top cilinder op me brommer aan het zetten, maar is het altijd nodig bij een nieuwe cilinder om de squish af te stellen?
Zoja, wat moet de squish zijn bij de volgende setup?:
Roze Top 80cc
21mm Dellorto
Yasuni HMR/2
(AM6)
0.7-0.8mm dacht ik
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
28-6-2010 13:23 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
0.7-0.8mm dacht ik
denken hebben we niks aan, zeker weten of niks zeggen... dit zorgt voor teveel verwarring
|
|
|
|
timmy16 |
28-6-2010 13:27 |
 Posts: 1178 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thymen
kun je het frame van een motorhispania rx(om) schuren en polijsten? net als cootje46 heeft gedaan?
als het maar aluminium is
edit: staal kan ook, maar dat gaat natuurlijk roesten en dat is moeilijker te polijsten
Dit bericht is gewijzigd door timmy16 op 28-6-2010 om 13:28 uur.
|
|
Bike Me, Aprilia |
|
w0ut3r |
28-6-2010 13:50 |
 Posts: 1350 |
Ik heb een beetje een probleem, want met 1 voetpakking onder de cilinder is de squish 1.6mm...
Ik weet niet of het kan, maar met alleen vloeibare pakking zou ik dan ongeveer 1.2mm als squish hebben...
Dit is beide teveel, wat moet ik nou doen
|
|
www.TheGreenBoxz.nl |
|
XDr4g0nX |
28-6-2010 13:53 |
 Posts: 3526 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
Ik heb een beetje een probleem, want met 1 voetpakking onder de cilinder is de squish 1.6mm...
Ik weet niet of het kan, maar met alleen vloeibare pakking zou ik dan ongeveer 1.2mm als squish hebben...
Dit is beide teveel, wat moet ik nou doen
Hier mee gaan rijden, te grotere squish is niet zo'n groot probleem.
Ik rijd zelf met een squish van 4,5mm rond (moet ik ook maar eens wat aan gaan doen  ).
En met alleen vloeibare pakking doen als je carter en cilinder beide glad zijn en goed op elkaar aansluiten.
Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 28-6-2010 om 13:53 uur.
|
|
Signature: [==||========] 20% complete |
|
w0ut3r |
28-6-2010 13:55 |
 Posts: 1350 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]
Hier mee gaan rijden, te grotere squish is niet zo'n groot probleem.
Ik rijd zelf met een squish van 4,5mm rond (moet ik ook maar eens wat aan gaan doen ).
En met alleen vloeibare pakking doen als je carter en cilinder beide glad zijn en goed op elkaar aansluiten.
Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 28-6-2010 om 13:53 uur.
Ik las juist dat je van een te grote squish detonatie krijgt..?
En hoe kan het eigenlijk dat die squish zo groot is?
Het is een gloednieuwe cilinder...
|
|
www.TheGreenBoxz.nl |
|