Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 44"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 609 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
Pagina 57 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143658 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koen007 24-6-2010 22:31 Print reply

Posts: 414
kan het kwaad om twee verschillende merken krukas lagers te gebruiken?
ze zijn alle twee van het zelfde type, het ene is van het merk skf en het andere nsk


 

 
BenjaminDG 24-6-2010 22:40 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
kan het kwaad om twee verschillende merken krukas lagers te gebruiken?
ze zijn alle twee van het zelfde type, het ene is van het merk skf en het andere nsk


 



Hebben die niet andere interne toleranties?
 
Vlaanderen vrij!
Jozeff - Forum en Sales Moderator 24-6-2010 22:43 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
kan het kwaad om twee verschillende merken krukas lagers te gebruiken?
ze zijn alle twee van het zelfde type, het ene is van het merk skf en het andere nsk


 



nee, dat kan gewoon.
Als dat niet hetzelfde zou zijn dan is 1 van de 2 sowieso bras
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
koen007 24-6-2010 22:54 Print reply

Posts: 414
Dat is duidelijk dan,
ik ga toch maar voor de zekerheid een lagertje van hetzelfde merk bijbestellen,
 
Frysk 24-6-2010 22:58 Print reply

Posts: 34930
bleghh

zonet ander achtertandwiel op m'n MTX gedrukt en ook ff een nieuwe ketting.. en ja hoor.. ketting te kort (428 WRP ketting)

Kun je losse stukken ketting kopen of moet ik nu weer een extra ketting van 40,- kopen om een paar CM te overbruggen ?
 
giggitybyte
Royal Club 24-6-2010 22:59 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
bleghh

zonet ander achtertandwiel op m'n MTX gedrukt en ook ff een nieuwe ketting.. en ja hoor.. ketting te kort (428 WRP ketting)

Kun je losse stukken ketting kopen of moet ik nu weer een extra ketting van 40,- kopen om een paar CM te overbruggen ?


motorketting.nl, kan je gewoon losse schakels bestellen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Jozeff - Forum en Sales Moderator 24-6-2010 23:06 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
Dat is duidelijk dan,
ik ga toch maar voor de zekerheid een lagertje van hetzelfde merk bijbestellen,


dus je had het net zo goed niet kunnen vragen?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
koen007 24-6-2010 23:10 Print reply

Posts: 414
Ik wilde het ook een beetje uit intresse in weten


Dit bericht is gewijzigd door koen007 op 24-6-2010 om 23:11 uur.
 
puchmaxisuper 25-6-2010 11:13 Print reply

Posts: 172
Mijn puch loopt behoorlijk slecht. Trekt niet geweldig op en trekt al helemaal niet lekker door. Het is een 65cc polini en maakt veel te weinig toeren.

- 65cc polini
- proma cc, maar dan goedkope versie, weet niet hoe die heet.
- 15mm carb, standaard luchtfilter (ivm lawaai)
- sproeier 84
- uitgevreesde spoelpoorten in carter

kan het zijn dat ik een grotere sproeier moet, als hij niet doortrekt naar hoge toeren? als ik uit stilstand gas geeft BWOAAPT ie NIET, maar veel kracht heeft ie ook niet, dus mij leek het een te kleine sproeier.
 
If everything seems under control, you're just not going fast enough!!!
triniton 25-6-2010 11:15 Print reply

Posts: 68
ik heb twee kleine vragen

hoe krijg ik mijn motorblok olie uit mijn blok .ik heb een rieju smx 2004? domme vraag maar ik zou het niet weten hoe ik het eruit krijg en weet iemand wat de lengte is van de schokbreker ?

alvast bedankt
 
Eens een Schakel altijd een Schakel
Pixl 25-6-2010 11:18 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: triniton
ik heb twee kleine vragen

hoe krijg ik mijn motorblok olie uit mijn blok .ik heb een rieju smx 2004? domme vraag maar ik zou het niet weten hoe ik het eruit krijg en weet iemand wat de lengte is van de schokbreker ?

alvast bedankt


onderaan je blok zit een bout, die gewoon losdraaien het is handig als je 'm eerst even warm rijd, dan is de olie dunner en loopt het er makkelijker / sneller uit
 
So fuckin' what!?
der Chef 25-6-2010 11:21 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchmaxisuper
Mijn puch loopt behoorlijk slecht. Trekt niet geweldig op en trekt al helemaal niet lekker door. Het is een 65cc polini en maakt veel te weinig toeren.

- 65cc polini
- proma cc, maar dan goedkope versie, weet niet hoe die heet.
- 15mm carb, standaard luchtfilter (ivm lawaai)
- sproeier 84
- uitgevreesde spoelpoorten in carter

kan het zijn dat ik een grotere sproeier moet, als hij niet doortrekt naar hoge toeren? als ik uit stilstand gas geeft BWOAAPT ie NIET, maar veel kracht heeft ie ook niet, dus mij leek het een te kleine sproeier.

Een techno cc is gewoon een kut uitlaat voor een cilinder als polini, staat verder je ontsteking op tijd? Dit kan je veel trekkracht opleveren.
 
kenny77 25-6-2010 12:24 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: triniton
ik heb twee kleine vragen

hoe krijg ik mijn motorblok olie uit mijn blok .ik heb een rieju smx 2004? domme vraag maar ik zou het niet weten hoe ik het eruit krijg en weet iemand wat de lengte is van de schokbreker ?

alvast bedankt


Zit ergens een bout aan de onderkant van je blok.

Een krant onder de brommer leggen en emmer / potje om de olie op te vangen.
anders krijg je ruzie met het thuis front.
Als je van te voren een stukje gaat rijden is de olie warm en loopt die makkelijker uit je blok.

Edit: laat maar ik kijk weer eens niet goed had niet gezien dat het al beantwoord was...

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 25-6-2010 om 12:25 uur.
 
Mikf 25-6-2010 12:53 Print reply

Posts: 1295
Moeten beide remlichten werken voor een keuring? Alleen voor de achterrem werkt bij mij.
 
Pixl 25-6-2010 13:08 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Moeten beide remlichten werken voor een keuring? Alleen voor de achterrem werkt bij mij.


voorrem ook even fixen, dit controleren ze nl wel
 
So fuckin' what!?

Dit topic is 143658 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 57 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved