koen007 |
24-6-2010 22:31 |
 Posts: 414 |
kan het kwaad om twee verschillende merken krukas lagers te gebruiken?
ze zijn alle twee van het zelfde type, het ene is van het merk skf en het andere nsk
|
|
|
|
BenjaminDG |
24-6-2010 22:40 |
 Posts: 4605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen007
kan het kwaad om twee verschillende merken krukas lagers te gebruiken?
ze zijn alle twee van het zelfde type, het ene is van het merk skf en het andere nsk
Hebben die niet andere interne toleranties?
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
24-6-2010 22:43 |
 Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen007
kan het kwaad om twee verschillende merken krukas lagers te gebruiken?
ze zijn alle twee van het zelfde type, het ene is van het merk skf en het andere nsk
nee, dat kan gewoon.
Als dat niet hetzelfde zou zijn dan is 1 van de 2 sowieso bras
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
koen007 |
24-6-2010 22:54 |
 Posts: 414 |
Dat is duidelijk dan,
ik ga toch maar voor de zekerheid een lagertje van hetzelfde merk bijbestellen,
|
|
|
|
Frysk |
24-6-2010 22:58 |
 Posts: 34930 |
bleghh
zonet ander achtertandwiel op m'n MTX gedrukt en ook ff een nieuwe ketting.. en ja hoor.. ketting te kort (428 WRP ketting)
Kun je losse stukken ketting kopen of moet ik nu weer een extra ketting van 40,- kopen om een paar CM te overbruggen  ?
|
|
giggitybyte |
|
Royal Club |
24-6-2010 22:59 |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
24-6-2010 23:06 |
 Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen007
Dat is duidelijk dan,
ik ga toch maar voor de zekerheid een lagertje van hetzelfde merk bijbestellen,
dus je had het net zo goed niet kunnen vragen?
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
koen007 |
24-6-2010 23:10 |
 Posts: 414 |
Ik wilde het ook een beetje uit intresse in weten
Dit bericht is gewijzigd door koen007 op 24-6-2010 om 23:11 uur.
|
|
|
|
puchmaxisuper |
25-6-2010 11:13 |
 Posts: 172 |
Mijn puch loopt behoorlijk slecht. Trekt niet geweldig op en trekt al helemaal niet lekker door. Het is een 65cc polini en maakt veel te weinig toeren.
- 65cc polini
- proma cc, maar dan goedkope versie, weet niet hoe die heet.
- 15mm carb, standaard luchtfilter (ivm lawaai)
- sproeier 84
- uitgevreesde spoelpoorten in carter
kan het zijn dat ik een grotere sproeier moet, als hij niet doortrekt naar hoge toeren? als ik uit stilstand gas geeft BWOAAPT ie NIET, maar veel kracht heeft ie ook niet, dus mij leek het een te kleine sproeier.
|
|
If everything seems under control, you're just not going fast enough!!! |
|
triniton |
25-6-2010 11:15 |
 Posts: 68 |
ik heb twee kleine vragen
hoe krijg ik mijn motorblok olie uit mijn blok .ik heb een rieju smx 2004?  domme vraag maar ik zou het niet weten hoe ik het eruit krijg  en weet iemand wat de lengte is van de schokbreker ?
alvast bedankt
|
|
Eens een Schakel altijd een Schakel |
|
Pixl |
25-6-2010 11:18 |
 Posts: 3125 |
|
|
So fuckin' what!? |
|
der Chef |
25-6-2010 11:21 |
 Posts: 3265 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puchmaxisuper
Mijn puch loopt behoorlijk slecht. Trekt niet geweldig op en trekt al helemaal niet lekker door. Het is een 65cc polini en maakt veel te weinig toeren.
- 65cc polini
- proma cc, maar dan goedkope versie, weet niet hoe die heet.
- 15mm carb, standaard luchtfilter (ivm lawaai)
- sproeier 84
- uitgevreesde spoelpoorten in carter
kan het zijn dat ik een grotere sproeier moet, als hij niet doortrekt naar hoge toeren? als ik uit stilstand gas geeft BWOAAPT ie NIET, maar veel kracht heeft ie ook niet, dus mij leek het een te kleine sproeier.
Een techno cc is gewoon een kut uitlaat voor een cilinder als polini, staat verder je ontsteking op tijd? Dit kan je veel trekkracht opleveren.
|
|
|
|
kenny77 |
25-6-2010 12:24 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: triniton
ik heb twee kleine vragen
hoe krijg ik mijn motorblok olie uit mijn blok .ik heb een rieju smx 2004? domme vraag maar ik zou het niet weten hoe ik het eruit krijg en weet iemand wat de lengte is van de schokbreker ?
alvast bedankt
Zit ergens een bout aan de onderkant van je blok.
Een krant onder de brommer leggen en emmer / potje om de olie op te vangen.
anders krijg je ruzie met het thuis front.
Als je van te voren een stukje gaat rijden is de olie warm en loopt die makkelijker uit je blok.
Edit: laat maar ik kijk weer eens niet goed had niet gezien dat het al beantwoord was...
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 25-6-2010 om 12:25 uur.
|
|
|
|
Mikf |
25-6-2010 12:53 |
 Posts: 1295 |
Moeten beide remlichten werken voor een keuring? Alleen voor de achterrem werkt bij mij.
|
|
|
|
Pixl |
25-6-2010 13:08 |
 Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Moeten beide remlichten werken voor een keuring? Alleen voor de achterrem werkt bij mij.
voorrem ook even fixen, dit controleren ze nl wel
|
|
So fuckin' what!? |
|