Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
|
Pagina 55 van 200
|
Dit topic is 143654 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
perryjong |
24-6-2010 8:22 |
 Posts: 325 |
als je brommer valse lucht trekt kan ie dan veel beroerder gaan lopen?
me brommer komt namelijk niet in ze 4 en 5 dan zakt ie helemaal weg in toeren.
in me carb zit geen luchtschroef meer en me aanzuig rubber zit ook niet 100...
|
|
|
|
antonhonda |
24-6-2010 9:39 |
 Posts: 3616 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: perryjong
als je brommer valse lucht trekt kan ie dan veel beroerder gaan lopen?
me brommer komt namelijk niet in ze 4 en 5 dan zakt ie helemaal weg in toeren.
in me carb zit geen luchtschroef meer en me aanzuig rubber zit ook niet 100...
ja
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
Rieju_Stefan |
24-6-2010 10:35 |
 Posts: 1146 |
Wat is er allemaal veranderd als een cilinder van een crossmotor getuned is? En moet er na het tunen ook een andere speciale zuiger in ofzo, of kan de oude maat zuiger er gewoon inblijven? :P
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
24-6-2010 11:05 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rieju_Stefan
Wat is er allemaal veranderd als een cilinder van een crossmotor getuned is? En moet er na het tunen ook een andere speciale zuiger in ofzo, of kan de oude maat zuiger er gewoon inblijven? :P
Dat kun je het beste vragen aan degene die hem tuned, kan aan veel dingen liggen
|
|
|
|
Jordy_DnB |
24-6-2010 11:12 |
 Posts: 54 |
weet iemand waar je velglint kan krijgen?
|
|
|
|
JB1 |
24-6-2010 11:13 |
 Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jordy_DnB
weet iemand waar je velglint kan krijgen?
Jos dijkman
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Derbi-Olaf |
24-6-2010 11:13 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rieju_Stefan
Wat is er allemaal veranderd als een cilinder van een crossmotor getuned is? En moet er na het tunen ook een andere speciale zuiger in ofzo, of kan de oude maat zuiger er gewoon inblijven? :P
meestal worden die cilinders gewoon goed afgewerkt dan (spoelkanalen egaliseren etc.)
In sommig gevallen worden de timingen wat omhoog gehaald, maar niet altijd.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
antonhonda |
24-6-2010 11:49 |
 Posts: 3616 |
cilinder is vast gelopen liep altijd goed tot dat die op de roller ging
maar ziet er uit als of die iets te arm afgesteld of niet ?
hoe moet dit blokje bij kick start zitten want als ik nou de deksel er op zet pakt de kickstarter hem niet
bvd
Dit bericht is gewijzigd door antonhonda op 24-6-2010 om 11:50 uur.
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
Derbi-Olaf |
24-6-2010 11:51 |
 Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
afbeelding
cilinder is vast gelopen liep altijd goed tot dat die op de roller ging
maar ziet er uit als of die iets te arm afgesteld of niet ?
http://img823.images...823/8872/1003819.jpg
dat ding heeft iig lekker gedetoneerd, kan idd komen door een te arme afstelling, een te krappe squish, een verkeerder squishband, een te hoge compressie verhouding, een te vroege ontsteking........
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
antonhonda |
24-6-2010 11:52 |
 Posts: 3616 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
dat ding heeft iig lekker gedetoneerd, kan idd komen door een te arme afstelling, een te krappe squish, een verkeerder squishband, een te hoge compressie verhouding, een te vroege ontsteking........
alles dr 50cc dus squish enzo moet goed staan en onsteking ook gewoon op orginele stand
dus dan zal het de afstelling geweest zijn
bedankt
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
Rieju_Stefan |
24-6-2010 12:31 |
 Posts: 1146 |
Bij een bwaap geluid bij een kwart/half gas krijgt hij dan teveel lucht?
het gaat om een honda cr125, alles is voor de rest goed alleen de luchtschroef staat niet meer goed
Dit bericht is gewijzigd door Rieju_Stefan op 24-6-2010 om 12:32 uur.
|
|
|
|
koen007 |
24-6-2010 12:56 |
 Posts: 414 |
kan het kwaad om twee verschillende merken krukas lagers te gebruiken?
ze zijn alle twee van het zelfde type, het ene is van het merk skf en het andere nsk
|
|
|
|
Niek de Wildt |
24-6-2010 14:12 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
[...]
alles dr 50cc dus squish enzo moet goed staan en onsteking ook gewoon op orginele stand
dus dan zal het de afstelling geweest zijn
bedankt
Dat is enorme onzin, het staat vrijwel nooit meteen goed.
Std derbi cilinders zitten er soms op met een squish van 2,8mm.
Het is of idd zoals olaf zegt detonatie geweest, maar hij zou ook zomaar kunnen hebben zitten malen, een paar foto's van de cilinder en zuiger geven uitsluitsel daarin.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 24-6-2010 om 14:13 uur.
|
|
|
|
w0ut3r |
24-6-2010 14:16 |
 Posts: 1350 |
Hoeveel kvs gaat er in een tzr?
aan 1 liter heb je toch wel genoeg?
|
|
www.TheGreenBoxz.nl |
|
Rieju_Stefan |
24-6-2010 14:43 |
 Posts: 1146 |
Op mijn honda cr125 zit geen stationairschroef, is het stationair lopen dan ook te regelen met de luchtschroef of heeft dat niks met elkaar te maken?
|
|
|
|
Dit topic is 143654 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 55 van 200
|
|