Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 44"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 915 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
Pagina 55 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143654 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

perryjong 24-6-2010 8:22 Print reply

Posts: 325
als je brommer valse lucht trekt kan ie dan veel beroerder gaan lopen?
me brommer komt namelijk niet in ze 4 en 5 dan zakt ie helemaal weg in toeren.
in me carb zit geen luchtschroef meer en me aanzuig rubber zit ook niet 100...
 
antonhonda 24-6-2010 9:39 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: perryjong
als je brommer valse lucht trekt kan ie dan veel beroerder gaan lopen?
me brommer komt namelijk niet in ze 4 en 5 dan zakt ie helemaal weg in toeren.
in me carb zit geen luchtschroef meer en me aanzuig rubber zit ook niet 100...


ja
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Rieju_Stefan 24-6-2010 10:35 Print reply

Posts: 1146
Wat is er allemaal veranderd als een cilinder van een crossmotor getuned is? En moet er na het tunen ook een andere speciale zuiger in ofzo, of kan de oude maat zuiger er gewoon inblijven? :P
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 24-6-2010 11:05 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rieju_Stefan
Wat is er allemaal veranderd als een cilinder van een crossmotor getuned is? En moet er na het tunen ook een andere speciale zuiger in ofzo, of kan de oude maat zuiger er gewoon inblijven? :P



Dat kun je het beste vragen aan degene die hem tuned, kan aan veel dingen liggen
 
Jordy_DnB 24-6-2010 11:12 Print reply

Posts: 54
weet iemand waar je velglint kan krijgen?
 
JB1 24-6-2010 11:13 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jordy_DnB
weet iemand waar je velglint kan krijgen?


Jos dijkman
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Derbi-Olaf 24-6-2010 11:13 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rieju_Stefan
Wat is er allemaal veranderd als een cilinder van een crossmotor getuned is? En moet er na het tunen ook een andere speciale zuiger in ofzo, of kan de oude maat zuiger er gewoon inblijven? :P

meestal worden die cilinders gewoon goed afgewerkt dan (spoelkanalen egaliseren etc.)

In sommig gevallen worden de timingen wat omhoog gehaald, maar niet altijd.



 
Heeft een SOHC in z'n broek!
antonhonda 24-6-2010 11:49 Print reply

Posts: 3616


cilinder is vast gelopen liep altijd goed tot dat die op de roller ging
maar ziet er uit als of die iets te arm afgesteld of niet ?



hoe moet dit blokje bij kick start zitten want als ik nou de deksel er op zet pakt de kickstarter hem niet

bvd



Dit bericht is gewijzigd door antonhonda op 24-6-2010 om 11:50 uur.
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Derbi-Olaf 24-6-2010 11:51 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
afbeelding

cilinder is vast gelopen liep altijd goed tot dat die op de roller ging
maar ziet er uit als of die iets te arm afgesteld of niet ?




http://img823.images...823/8872/1003819.jpg

dat ding heeft iig lekker gedetoneerd, kan idd komen door een te arme afstelling, een te krappe squish, een verkeerder squishband, een te hoge compressie verhouding, een te vroege ontsteking........
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
antonhonda 24-6-2010 11:52 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

dat ding heeft iig lekker gedetoneerd, kan idd komen door een te arme afstelling, een te krappe squish, een verkeerder squishband, een te hoge compressie verhouding, een te vroege ontsteking........


alles dr 50cc dus squish enzo moet goed staan en onsteking ook gewoon op orginele stand
dus dan zal het de afstelling geweest zijn
bedankt
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Rieju_Stefan 24-6-2010 12:31 Print reply

Posts: 1146
Bij een bwaap geluid bij een kwart/half gas krijgt hij dan teveel lucht?
het gaat om een honda cr125, alles is voor de rest goed alleen de luchtschroef staat niet meer goed

Dit bericht is gewijzigd door Rieju_Stefan op 24-6-2010 om 12:32 uur.
 
koen007 24-6-2010 12:56 Print reply

Posts: 414
kan het kwaad om twee verschillende merken krukas lagers te gebruiken?
ze zijn alle twee van het zelfde type, het ene is van het merk skf en het andere nsk


 
Niek de Wildt 24-6-2010 14:12 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
[...]


alles dr 50cc dus squish enzo moet goed staan en onsteking ook gewoon op orginele stand
dus dan zal het de afstelling geweest zijn
bedankt


Dat is enorme onzin, het staat vrijwel nooit meteen goed.
Std derbi cilinders zitten er soms op met een squish van 2,8mm.

Het is of idd zoals olaf zegt detonatie geweest, maar hij zou ook zomaar kunnen hebben zitten malen, een paar foto's van de cilinder en zuiger geven uitsluitsel daarin.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 24-6-2010 om 14:13 uur.
 
w0ut3r 24-6-2010 14:16 Print reply

Posts: 1350
Hoeveel kvs gaat er in een tzr?
aan 1 liter heb je toch wel genoeg?
 
www.TheGreenBoxz.nl
Rieju_Stefan 24-6-2010 14:43 Print reply

Posts: 1146
Op mijn honda cr125 zit geen stationairschroef, is het stationair lopen dan ook te regelen met de luchtschroef of heeft dat niks met elkaar te maken?
 

Dit topic is 143654 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 55 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved