offroad |
15-6-2010 16:18 |
 Posts: 575 |
|
|
|
|
marjo |
15-6-2010 17:09 |
 Posts: 1211 |
|
|
|
|
w0ut3r |
15-6-2010 17:25 |
 Posts: 1350 |
Bestaat er geen middencarterpakking voor am6
Kan hem namelijk nergens vinden...
|
|
www.TheGreenBoxz.nl |
|
Royal Club |
15-6-2010 17:36 |
 Posts: 60390 |
heb je m er tussen uit gehaald dan?
nee, bestaat niet. gewoon vloeibare pakking.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
RobinRS98 |
15-6-2010 17:42 |
|
offroad |
15-6-2010 18:01 |
 Posts: 575 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marjo
[...]
Als je vraag is: Wat voor blokolie moet er in een 4-takt scooter?
Dan kan je idd synthetische 4 takt erin gooien. Wanneer je olie koopt kan je daar ook altijd nog ff vragen weke olie beste voor je scooter is. Wat voor merk + type is het?
chineze rotzooi
|
|
|
|
BenjaminDG |
15-6-2010 18:03 |
 Posts: 4605 |
10W40 heb ik ook op mijn motor, gaat prima
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
WestlandMB |
15-6-2010 18:50 |
 Posts: 1338 |
mijn mb heeft de volgende setup:
100 á 110cc origineel van honda MB100
20mm mikuni ext. sproeier
ori luchtfilter
homoet special 50/70cc pijp
nu heb ik zo het idee dat hij hem knijpt op zijn uitlaat door de smalle bocht, (zelfde principe als prop in je uitlaat). Met een twv. 13/42 rijdt hij ongeveer 85 op zijn top, maar nu wil ik dus weten of het de moeite waard is om een uitlaat te kopen voor een 80blok, dus met een bredere bocht.
Kwa aanbod is er weinig dat ik zag, een ori 80 uitlaat of een proma dacht ik. en dan houd het op. Maar wat haal ik hier voor winst mee? heeft iemand hier meer ervaring mee?
|
|
|
|
De Schout |
15-6-2010 18:52 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
mijn mb heeft de volgende setup:
100 á 110cc origineel van honda MB100
20mm mikuni ext. sproeier
ori luchtfilter
homoet special 50/70cc pijp
nu heb ik zo het idee dat hij hem knijpt op zijn uitlaat door de smalle bocht, (zelfde principe als prop in je uitlaat). Met een twv. 13/42 rijdt hij ongeveer 85 op zijn top, maar nu wil ik dus weten of het de moeite waard is om een uitlaat te kopen voor een 80blok, dus met een bredere bocht.
Kwa aanbod is er weinig dat ik zag, een ori 80 uitlaat of een proma dacht ik. en dan houd het op. Maar wat haal ik hier voor winst mee? heeft iemand hier meer ervaring mee?
homoet maakt voor zover ik weet ook pijpjes voor de 80 ac blokken.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
WestlandMB |
15-6-2010 19:01 |
 Posts: 1338 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]
homoet maakt voor zover ik weet ook pijpjes voor de 80 ac blokken.
klopt, je hebt er inderdaad wel meer. maar ik wil graag prestaties weten
|
|
|
|
Drumsan |
15-6-2010 19:51 |
 Posts: 1223 |
Hey, mn Senda valt soms uit als hij stationair draait.
Wat kan dit (naast de luchtschroef) zijn?
|
|
|
|
Maup |
15-6-2010 19:56 |
 Posts: 4353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Hey, mn Senda valt soms uit als hij stationair draait.
Wat kan dit (naast de luchtschroef) zijn?
stationairschroef te ver uitgedraaid.
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
15-6-2010 20:07 |
 Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Twizz
Als ik de motor van mijn NSR laat lopen, dan stijgt de spanning over yde accu. Maar zodra ik de accu uitzet, zakt de spanning vrij vlot weer naar 0.2 volt oid. Dus niet direct, maar na een paar minuten is hij tot dat niveau terug gezakt.
Waar ligt dit aan? de accu is nog niet zo oud(wel zoutzuur :S) en mijn spanningsregelaar heb ik vanmiddag een nieuwe gehaald. (de vorige vrat achterlichtjes, maar had hetzelfde probleem met accu)
jouw accu is gewoon helemaal leeg, die krijg je denk ik niet meer opgeladen met je kleine generator van je brommer.
Dat kan ook de oorzaak zijn dat le lichtjes eerder kapot zijn, je accu moet namelijk als buffer dienen, om de pieken weg te nemen.
Waarschijnlijk is je accu overleden, wat je met zoutzuur bedoeld weet ik niet, heb je dat erover heen gegooid?
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
w0ut3r |
15-6-2010 21:41 |
 Posts: 1350 |
Ik heb een gloednieuwe lager hier liggen, der is alleen wat troep op gekomen wat nu op dat vet van de lager blijft plakken...
Kan ik dat lager f schoonspuiten met wd40 en daarna invetten met kogellagervet of zit er iets in wd40 dat slecht is voor je lagers oid  ?
Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 15-6-2010 om 22:16 uur.
|
|
www.TheGreenBoxz.nl |
|
knoffy |
15-6-2010 22:20 |
Posts: 610 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
Ik heb een gloednieuwe lager hier liggen, der is alleen wat troep op gekomen wat nu op dat vet van de lager blijft plakken...
Kan ik dat lager f schoonspuiten met wd40 en daarna invetten met kogellagervet of zit er iets in wd40 dat slecht is voor je lagers oid ?
Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 15-6-2010 om 22:16 uur.
kan gewoon
|
|
|
|