Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 44"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 943 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
Pagina 21 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143013 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

w0ut3r 13-6-2010 18:06 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]



eh, ik zal maar even een beunoplossing geven en een fatsoenlijke oplossing

'beun'
je pakt idd een balk of beetje plank waar je 4gaten in boort, vastzet op je hart en zo dus makkelijker tegenhoud.

maar dit raad ik af

fatsoenlijke oplossing.
blokkeersleutel maken als je een lasapparaat en stukje materiaal hebt.(buis.)

men neme 4 of 5 tussenplaten (die stalen dus) en die leg je zo op elkaar dat je ze in je hart kan leggen. las ze dan op een paar plekken aan elkaar vast. pak een buis, maak er een hoek in, en las deze vast aan je tussenplaten

het idee is dat je er een soort van spatel van maakt. alleen dan voor je koppelingshart

ofja, je koopt een blokkeersleutel :P
de rechtse
afbeelding
dat is wat ik heb gedaan zoals je ziet. heb geen lasapparaat en dergelijke.


Het is gelukt
Ik heb het hart gewoon met een imbus geblokkeerd en toen was die zo los

Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 13-6-2010 om 18:10 uur.
 
www.TheGreenBoxz.nl
Royal Club 13-6-2010 18:14 Print reply

Posts: 60390
okeej..

en hoe ga je hem nou straks weer vastzetten? ook sleutel ertussen en aantrekken op 58nm?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
w0ut3r 13-6-2010 18:44 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
okeej..

en hoe ga je hem nou straks weer vastzetten? ook sleutel ertussen en aantrekken op 58nm?


zo had ik het wel met me derbi gedaan eigelijk , en die reed na 3 maanden nog steeds
 
www.TheGreenBoxz.nl
w0ut3r 13-6-2010 19:52 Print reply

Posts: 1350
Blok is inmiddels gesplitst...
Alleen de schakelas ging een stukje mee naar boven.

Ik heb hem er weer in terug geduwt, maar zit die zo goed?:


Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 13-6-2010 om 19:52 uur.
 
www.TheGreenBoxz.nl
Royal Club 13-6-2010 20:13 Print reply

Posts: 60390
ja
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
DarkSoul 13-6-2010 20:24 Print reply

Posts: 338
Goedendag,

Ik heb nu een Leovince V6 met dubbele demper op mijn Derbi zitten. Er zit sinds weekje airsal 80cc op, maar wil toch ander bochtje omdat het dan wat mooier doortrekt.

Wat voor pijpje rijden jullie mij aan?
Het moet wel dan gewoon op de dubbele dempers passen,

Groet
 
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
Freddy-fish 13-6-2010 20:32 Print reply

Posts: 2129
jij wilt dus de tailpijp die op de leo past , op een bocht van een hmr2 ofzo zette?, geen idee of dat kan, kun je maar op 1 manier zien
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Apenzoon 13-6-2010 20:38 Print reply

Posts: 303
tsja ik denk dat het wel pas te maken meot zijn, ik weet alleen niet of dit prestatieverlies oplevert als je een dunnere of dikkere tailpijp hebt dan normaal

 
Freddy-fish 13-6-2010 20:41 Print reply

Posts: 2129
te dunne tailpijp word hij te warm volgens mij. maar dan moet je volgens mij egt om gaan lassen, want kdenk niet dat de bocht van een yasuni gelijk uitkomt met een bocht van een leo
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
DarkSoul 13-6-2010 20:48 Print reply

Posts: 338
Hmmm okee, ja idd gewoon een bocht van ander merk, en dan dempertjes van de V6.
 
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
Jasper_TZR50 13-6-2010 21:39 Print reply

Posts: 148
Zolang de tailpijp van de v6 dikker is dan de taipijp van de eventuele nieuwe pijp kan het denk ik wel, en denk dat die twee pijpen wel pas zijn te maken.
 
DarkSoul 13-6-2010 21:53 Print reply

Posts: 338
Wat is gewoon een lekker uitlaat voor een Airsal 80cc..?
 
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
WestlandMB 13-6-2010 21:59 Print reply

Posts: 1338
vandaag lekker stukkie gereden, aan het eind van de rit voor de 1e keer volgas open trekken met een nieuw gehoonde cilinder + zuiger, in een keer BAM! slippend met 85/90km/u tot ik stil stond (koppeling vergeten..) eenmaal tot stilstand gekomen, kon ik hem aankicken en verder rijden.

Ik heb de cilinder nog eraf gehaalt en de zuiger bekeken, geen schade ook, eigenlijk helemaal niks. Me sproeier was veel te groot en verder ga ik rustiger rijden tot alles netjes is ingereden, iemand verder nog tips? :s
 
Floris-tsx 13-6-2010 22:04 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
vandaag lekker stukkie gereden, aan het eind van de rit voor de 1e keer volgas open trekken met een nieuw gehoonde cilinder + zuiger, in een keer BAM! slippend met 85/90km/u tot ik stil stond (koppeling vergeten..) eenmaal tot stilstand gekomen, kon ik hem aankicken en verder rijden.

Ik heb de cilinder nog eraf gehaalt en de zuiger bekeken, geen schade ook, eigenlijk helemaal niks. Me sproeier was veel te groot en verder ga ik rustiger rijden tot alles netjes is ingereden, iemand verder nog tips? :s


voortaan je koppeling gebruiken
 
Iedereen kan professioneel worden
WestlandMB 13-6-2010 22:04 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
[...]


voortaan je koppeling gebruiken


ja dat snap ik.. maar naast me cilinder en zuiger nog bepaalde dingen bekijken?
 

Dit topic is 143013 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 21 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved