Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 44"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 973 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
Pagina 17 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 142977 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pixl 11-6-2010 17:16 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BromfreakNSR
[...]


nou toen ik hem n kwartslag had gedraaid.. begon die na 500m weer gek te doen en neigen uit te vallen maar lijk me zo raar dat die alleen een aan/uit knop heeft..meeste brommers hebben : off/on/res


Als er verder niets op staat of je kunt hem niet verder draaien dan lijkt me dat er geen reserve op zit. Hebben geloof ik wel meer brommers hoor
 
So fuckin' what!?
BromfreakNSR 11-6-2010 17:48 Print reply
Posts: 35
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


Als er verder niets op staat of je kunt hem niet verder draaien dan lijkt me dat er geen reserve op zit. Hebben geloof ik wel meer brommers hoor



stom

 
BenjaminDG 11-6-2010 19:39 Print reply

Posts: 4605
Hoe kun je eigenlijk een km teller terug verdraaien?

Ik heb een teller van een honda mb maar omdat ik ga rijden op circuit wil ik graag de stand terug op 0,

Bestaat er een manier op deze te resetten of gewoon iets maken dat op een boormachine past en draaien?
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 11-6-2010 19:41 Print reply

Posts: 29286
Bij mijn rd kon ik de teller gewoon uitelkaar plukken.
km draaiding eruit peuteren en dan weer op nul draaien en dan weer terug monteren.

Weet niet hoe dat precies bij honda zit, moet je even te tellers uitelkaar halen.
 
BromfreakNSR 11-6-2010 19:54 Print reply
Posts: 35
kan iemand mij vertellen hoe je een claxon op een nsr monteerd? ik heb namelijk een loos knopje over en een beugeltje waar denk ik een claxon oppast en heb ik dan een 6v claxon nodig of een 12v?

alvast bedankt
 
rik hulkenberg 11-6-2010 19:58 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BromfreakNSR
kan iemand mij vertellen hoe je een claxon op een nsr monteerd? ik heb namelijk een loos knopje over en een beugeltje waar denk ik een claxon oppast en heb ik dan een 6v claxon nodig of een 12v?

alvast bedankt

je hebt een 12volt gelijkstroom claxon nodig
als het goed is zit er een vanaf de lichtschakelaar unit, een groene draad met een platte schakelaar die op de claxon moet.
En vanaf de kabelboom zit er een zwarte draad met een platte stekker die moet ook op de claxon.
 
BromfreakNSR 11-6-2010 20:11 Print reply
Posts: 35
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

je hebt een 12volt gelijkstroom claxon nodig
als het goed is zit er een vanaf de lichtschakelaar unit, een groene draad met een platte schakelaar die op de claxon moet.
En vanaf de kabelboom zit er een zwarte draad met een platte stekker die moet ook op de claxon.


hey top, bedankt! ga ik mooi een claxon bestellen

thnx.
 
-Bart-92- 11-6-2010 20:17 Print reply

Posts: 226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BromfreakNSR
[...]


hey top, bedankt! ga ik mooi een claxon bestellen

thnx.


Vriend van me heeft auto claxon op zijn Derbi DRD gezet.


 
15-3-2011 : Rijbewijs B gehaald :D 28-11-2011 A gehaald :D
MaXi-PuCh 11-6-2010 21:16 Print reply

Posts: 1531
Als ik een nieuwe cilinder en zuiger op me honda mt zet, moet ik dan ook de ontsteking opnieuw afstellen?
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Paul de Salmiakbal 11-6-2010 21:17 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
Als ik een nieuwe cilinder en zuiger op me honda mt zet, moet ik dan ook de ontsteking opnieuw afstellen?

Als de cilinder sneller/langzamer is, is het mogelijk dat je de ontsteking moet vervroegen/verlaten.
 
MaXi-PuCh 11-6-2010 21:25 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]

Als de cilinder sneller/langzamer is, is het mogelijk dat je de ontsteking moet vervroegen/verlaten.

oke thx! ik heb nu een standaard cilinder, gaat een snellere op dus hij moet vroeger?
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
antonhonda 11-6-2010 21:43 Print reply

Posts: 3616


onderste dode punt
is dat zuiger beneden stil staat ?
bovenste dode punt
boven bij kop stil staat ?
dan weet ik ook een beetje wat ze bedoelen
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Paul de Salmiakbal 11-6-2010 21:43 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda


onderste dode punt
is dat zuiger beneden stil staat ?
bovenste dode punt
boven bij kop stil staat ?
dan weet ik ook een beetje wat ze bedoelen

Klopt
 
joost125 12-6-2010 15:28 Print reply

Posts: 448
Weet iemand een hoge temperatuurs bestendige vloeibare pakking?

Deze heb ik nodig om het kleppendeksel op me dr 500 te plakken.

Volgens de service manual heb ik suzuki bond 1215 nodig maar ik kan geen winkel vinden die dat heeft.

gr.
 
_3s_ 12-6-2010 15:43 Print reply

Posts: 899
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joost125
Weet iemand een hoge temperatuurs bestendige vloeibare pakking?

Deze heb ik nodig om het kleppendeksel op me dr 500 te plakken.

Volgens de service manual heb ik suzuki bond 1215 nodig maar ik kan geen winkel vinden die dat heeft.

gr.

Dan kan je best in de winkel vragen welke je het best kan gebruiken, zij hebben er meestal wel meer verstand van.

Ik zou gewoon afdichting voor vlakke passingen gebruiken van locktite. Weet niet de precieze naam hiervan, maar die wordt dikwijls gebruikt bij auto-motoren, dus dan zit je wel goed.
 
Jeuj TSW erbij! =D

Dit topic is 142977 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 17 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved