Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 44"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1005 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
Pagina 161 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BenjaminDG 16-8-2010 17:00 Print reply

Posts: 4605
Ik heb ze al doorgemeten, meter stond nog op 200 ipv 2000 (2k) ohm.

Ik krijg 2 waarden: 1.50 en 0.59

Is dit normaal?

Dit is gemeten van de draad die naar de bobijn loopt en de 2 draden die contact maken op de aansluiting van de cdi( zwart en wit of blauw, van zwart ben ik zeker van die andere ben ik al vergeten welke het was ).


 
Vlaanderen vrij!
voorthuizen 16-8-2010 18:12 Print reply

Posts: 58
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



je moet de kleinste diameter meten, meestal in het midden van de carb.
probeer iets ronds te vinden dat er precies in past (een boor ofzo) en meet dat op


klopt het dat het ovaal is??
 
Kai. 16-8-2010 20:41 Print reply

Posts: 721
heb misschien een klein probleempje met afstellen,
mijn brommer loopt en start gewoon goed, maar heb mijn gasnaald een standje hoger gezet toen de brommer uitelkaar was, maar hij stottert of hij houd iets in als je op toeren komt als die koud is. zal dit de gasnaald kunnen zijn?
 
nieuwe vonkjes gekocht
Royal Club 16-8-2010 20:51 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kai.
heb misschien een klein probleempje met afstellen,
mijn brommer loopt en start gewoon goed, maar heb mijn gasnaald een standje hoger gezet toen de brommer uitelkaar was, maar hij stottert of hij houd iets in als je op toeren komt als die koud is. zal dit de gasnaald kunnen zijn?


waarom probeer je dit niet gewoon
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Kai. 16-8-2010 20:52 Print reply

Posts: 721
wat is de origenele stand dan middenin? 3vd 5 dus?
 
nieuwe vonkjes gekocht
Royal Club 16-8-2010 20:54 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kai.
wat is de origenele stand dan middenin? 3vd 5 dus?


zet hem eens terug waar die op stond
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Drumsan 17-8-2010 12:40 Print reply

Posts: 1223
Bij een Derbi Senda, moet het hendeltje omhoog staan wijzen of horizontaal wijzen als de choke UIT staat?
 
AlexSenda 17-8-2010 12:44 Print reply

Posts: 648
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Bij een Derbi Senda, moet het hendeltje omhoog staan wijzen of horizontaal wijzen als de choke UIT staat?


Plat, dus horizontaal.
 
Joost. 17-8-2010 12:45 Print reply

Posts: 339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Bij een Derbi Senda, moet het hendeltje omhoog staan wijzen of horizontaal wijzen als de choke UIT staat?


hendel plat is choke uit, hendel naar boven is choke aan..

edit: verdorie, dinges is me voor

Dit bericht is gewijzigd door Joost. op 17-8-2010 om 12:48 uur.
 
1 op 10 zonnebloemolie door je benzine, en je hebt veel meer compressie:e
Drumsan 17-8-2010 12:49 Print reply

Posts: 1223
Thanx
 
TSX-fan 17-8-2010 13:20 Print reply

Posts: 574
Moet ik bij monteren van het blok na revisie, eerst de lagers of eerst de keerringen in de carters doen?
 
mr200r 17-8-2010 13:38 Print reply
Posts: 5122
lagers,keeringen kunnen eigenlijk het laatst.
 
mr200r
koen007 17-8-2010 18:57 Print reply

Posts: 414
Ik ga mijn vermogen laten testen op de testbank,
ik vroeg me alleen af hoe dat testen nou gaat,
laten ze hem in een pepaalde versnelling staan en testen ze daar verschilende toer gebieden in?
of schakelen ze gewoon door naar de hoogste versnelling, zoals je normaal rijd zegmaar?
 
Royal Club 17-8-2010 18:59 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
Ik ga mijn vermogen laten testen op de testbank,
ik vroeg me alleen af hoe dat testen nou gaat,
laten ze hem in een pepaalde versnelling staan en testen ze daar verschilende toer gebieden in?
of schakelen ze gewoon door naar de hoogste versnelling, zoals je normaal rijd zegmaar?


vraag maar of ze het in 1 versnelling willen meten, in de 4.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 17-8-2010 19:03 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
Ik ga mijn vermogen laten testen op de testbank,
ik vroeg me alleen af hoe dat testen nou gaat,
laten ze hem in een pepaalde versnelling staan en testen ze daar verschilende toer gebieden in?
of schakelen ze gewoon door naar de hoogste versnelling, zoals je normaal rijd zegmaar?


Bij mij deden ze het allebei.

1 keer door alle versnellingen, 1 keer in de 3 en toen nog een meting voor nog iets (weet al niet meer wat) kreeg in ieder geval 3 blaadjes mee.
Maar dat zal wel verschillen per zaak.

Ook stond bij mij het koppel er toerental in de grafiek, staat ook niet altijd erbij.
 

Dit topic is 143506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 161 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved