Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 44"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 622 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
Pagina 160 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 159, 160, 161 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143507 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kai. 15-8-2010 21:06 Print reply

Posts: 721
Hallo,

ik moet mijn tank opnieuw spuiten,
kan ik die gewoon laten poedercoaten ivm benzine?
wat is het beste dan?

groeten kai
 
nieuwe vonkjes gekocht
JB1 15-8-2010 21:08 Print reply

Posts: 14881
Als er geen deuken in zitten kan het best.
Plamuur is niet zo heel erg hittebestendig, dus zal het gaan barsten en zie je dat heel goed
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
JB1 15-8-2010 21:13 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Die heb ik niet

Nu ja ik heb steeds bij mijn standaard ontsteking het bovenste dode punt steeds op het zicht zitten zoeken en daarna wat voorontsteking geven door de zuiger weer iets te laten zakken. Daarna wat bijregelen met de grondplaat

Dit is kwootwaardig niet?

Voor mijn hpi binnenrotor wil ik dit wel wat preciezer doen.


Zoek maar gewoon zo'n micrometer voor in het bougiegat, ik had 'm voor 25 euro bij Jos, en het is echt zooo veel makkelijker
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Kai. 15-8-2010 21:15 Print reply

Posts: 721
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Als er geen deuken in zitten kan het best.
Plamuur is niet zo heel erg hittebestendig, dus zal het gaan barsten en zie je dat heel goed


wat doen ze normaal altijd dan, 2k lak ofzo? of toch wel poedercoaten of gewone lak uit een spuitbus?
 
nieuwe vonkjes gekocht
zx7r 15-8-2010 21:16 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kai.
[...]


wat doen ze normaal altijd dan, 2k lak ofzo? of toch wel poedercoaten of gewone lak uit een spuitbus?

2k lak kan prima, zeker ook met benzine etc.
 
JB1 15-8-2010 21:17 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kai.
[...]


wat doen ze normaal altijd dan, 2k lak ofzo? of toch wel poedercoaten of gewone lak uit een spuitbus?


Gewoon zoeken naar benzine bestendige lak, Motip is bij een heel klein beetje gaan bladeren.

2K lak kan ook wel.

 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Kai. 15-8-2010 21:22 Print reply

Posts: 721
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Gewoon zoeken naar benzine bestendige lak, Motip is bij een heel klein beetje gaan bladeren.

2K lak kan ook wel.



ik kan hem gratis laten poedercoaten, kan dat wel gewoon, niet dat als er benzine opvalt, dat de kleur bijtrekt of de verf o.i.d afbladdert?
 
nieuwe vonkjes gekocht
Robert_MB 15-8-2010 21:51 Print reply

Posts: 49
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kai.
[...]


ik kan hem gratis laten poedercoaten, kan dat wel gewoon, niet dat als er benzine opvalt, dat de kleur bijtrekt of de verf o.i.d afbladdert?


Dat kan wel, ik heb die van mij ook laten poedercoaten en hij is nog steeds strak
 
JB1 15-8-2010 22:54 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kai.
[...]


ik kan hem gratis laten poedercoaten, kan dat wel gewoon, niet dat als er benzine opvalt, dat de kleur bijtrekt of de verf o.i.d afbladdert?


Poedercoaten is geheel benzine bestendig, ik zou er alleen wel voor zorgen dat je tank deukloos is

Dit bericht is gewijzigd door Gary op 16-8-2010 om 0:35 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
MiXana 15-8-2010 23:26 Print reply
Posts: 9
Weet er iemand waar de benzineregeling zit of ontluchtinsregeling van een MBK Nitro?
 
Niek de Wildt 16-8-2010 0:54 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MiXana
Weet er iemand waar de benzineregeling zit of ontluchtinsregeling van een MBK Nitro?


Direct op de tankuitgang

Je kunt het vacuum slangetje van de carb volgen.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 16-8-2010 om 0:55 uur.
 
BenjaminDG 16-8-2010 12:42 Print reply

Posts: 4605
Hoe kun je een hpi doormeten?

Dan voornamelijk de cdi?

Of weet iemand waar ik het elektrisch schema van een hpi kan vinden?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 16-8-2010 om 12:49 uur.
 
Vlaanderen vrij!
voorthuizen 16-8-2010 13:08 Print reply

Posts: 58
Goedemiddag, ik heb een 125cc Pitbike crosser,
en wou graag weten hoeveel mm mijn carburateur was.
het is een Jing Ke carberateur, er staat ergens ineens het cijfer 26,
maar weet niet of dat het is. Het lijkt mij niet omdat de carburateur nog helemaal standaard is(volgens mij). En ik had het idee dat ze standaard altijd aan de kleine kant zijn. (correct me if i'm wrong)
Als ik de opening die naar het spruitstuk loopt wil opmeten, weet ik niet wat ik moet opmeten, omdat hij in een trechter naar de gasschuif toe loopt.
Moet ik dan de uiterste buitenkant hebben(dus dat wat direct op het spruitstuk aansluit(dat is ongeveer 19mm)),
of iets meer in het midden van de carburateur (waar ik met mijn schuifmaat natuurlijk niet bij kom)

Ook vond ik dat sproeier JK 75 wel erg klein was voor een 125cc


Productiecode carburateur: pz19-037 a f12150155

Hier werd ik zelf ook niet veel wijzer van


Oja, toen ik het vlotterbakje eraf schroefde, stond in op de carburateur nog het nummer 10 met een rondje eromheen,
Iemand enig idee waar dat voor is??

Greetz
 
ikkejw 16-8-2010 16:05 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voorthuizen
Goedemiddag, ik heb een 125cc Pitbike crosser,
en wou graag weten hoeveel mm mijn carburateur was.
het is een Jing Ke carberateur, er staat ergens ineens het cijfer 26,
maar weet niet of dat het is. Het lijkt mij niet omdat de carburateur nog helemaal standaard is(volgens mij). En ik had het idee dat ze standaard altijd aan de kleine kant zijn. (correct me if i'm wrong)
Als ik de opening die naar het spruitstuk loopt wil opmeten, weet ik niet wat ik moet opmeten, omdat hij in een trechter naar de gasschuif toe loopt.
Moet ik dan de uiterste buitenkant hebben(dus dat wat direct op het spruitstuk aansluit(dat is ongeveer 19mm)),
of iets meer in het midden van de carburateur (waar ik met mijn schuifmaat natuurlijk niet bij kom)

Ook vond ik dat sproeier JK 75 wel erg klein was voor een 125cc


Productiecode carburateur: pz19-037 a f12150155

Hier werd ik zelf ook niet veel wijzer van


Oja, toen ik het vlotterbakje eraf schroefde, stond in op de carburateur nog het nummer 10 met een rondje eromheen,
Iemand enig idee waar dat voor is??

Greetz



je moet de kleinste diameter meten, meestal in het midden van de carb.
probeer iets ronds te vinden dat er precies in past (een boor ofzo) en meet dat op
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Royal Club 16-8-2010 16:19 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hoe kun je een hpi doormeten?

Dan voornamelijk de cdi?

Of weet iemand waar ik het elektrisch schema van een hpi kan vinden?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 16-8-2010 om 12:49 uur.

hpi.be
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 143507 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 160 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 159, 160, 161 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved