Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 44"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1233 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61849 - "Kleine vragen Topic Deel 44"
Pagina 109 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143817 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Maup 18-7-2010 22:01 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartNSR
Er is een fout op getreden
Reageren of wijzigingen aanbrengen in deze afdeling is momenteel niet mogelijk. Een moderator heeft je de toegang tot het posten in deze afdeling ontzegd.

Klik hier om terug te gaan.
Klik hier om naar de Main Page te gaan.

>< dit is eigenlijk best wel triest haha ;P. omdat ik pas vandaag een account heb gemaakt, mag ik nieteens mensen helpen hahahaha xD

Niet zo aggresief gelijk doen heah
Je mag best mensen helpen, maar leer eerst maar een beetje wegwijs te worden op dit forum. Als je 10 dagen had gewacht, wist je wss zelf hoe je een link moest toevoegen en had je het ook niet hoeven vragen
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
WestlandMB 18-7-2010 22:04 Print reply

Posts: 1338
Hallo,

sinds een tijdje hebt ik een ander motorblok op me mb, 110cc ori honda cilinder (100cc uitgeboord) proma80 uitlaat, 20mm mikuni.

als ik veel toeren maakt hoor ik een soort getik in me motorblok wat heel snel zich herhaalt.. (Klinkt als.: trrrrrrrrrrr) maar het lijkt 2 stukjes alluminium tegen elkaar tikken, wel 20 keer per seconden..

Wat zou dit kunnen zijn, ik dacht zelf aan me membraan, maar sinds me membraanklep gescheurd was, heb ik ze vervangen door carbonnen en dit lijkt mij dus niet het geval.

Hij maakt waarschijnelijk hooguit 11.000 toeren, en het is alleen dan, met minder toeren niet. (wel in elke versnelling).

Wat zou het kunnen zijn, en is het slecht?

oja ik smeerde 1:50, nu 1:30 maar geen verschil)

Dit bericht is gewijzigd door WestlandMB op 18-7-2010 om 22:38 uur.
 
XDr4g0nX 18-7-2010 22:04 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartNSR
Er is een fout op getreden
Reageren of wijzigingen aanbrengen in deze afdeling is momenteel niet mogelijk. Een moderator heeft je de toegang tot het posten in deze afdeling ontzegd.

Klik hier om terug te gaan.
Klik hier om naar de Main Page te gaan.

>< dit is eigenlijk best wel triest haha ;P. omdat ik pas vandaag een account heb gemaakt, mag ik nieteens mensen helpen hahahaha xD

In het profiel van Voetentje staat ook een link naar het werkplaatshandboek voor een Honda NSR.

Maar wel bedankt voor het delen van het werkplaatshandboek.
 
Signature: [==||========] 20% complete
-rupke- 18-7-2010 23:09 Print reply
Posts: 193
hoe groot is een orginele pistonpen van rs2

Wil weten of stage 6 cilinder eronder past
deze heeft pistonpen 12 mm
 
antonhonda 18-7-2010 23:10 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rupke-
hoe groot is een orginele pistonpen van rs2

Wil weten of stage 6 cilinder eronder past
deze heeft pistonpen 12 mm


kenny77 - Nieuws Poster 18-7-2010 22:51

Posts: 15263 Origineel am6 is 12mm.


 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
-rupke- 18-7-2010 23:11 Print reply
Posts: 193
ja las he net

maar dus die zou wel passen
 
tsxhunter 18-7-2010 23:12 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rupke-
ja las he net

maar dus die zou wel passen


als alle tapeinden en de slag het zelfde zijn wel ja
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
-rupke- 18-7-2010 23:14 Print reply
Posts: 193
hoe moet ik nou wete of dig gelijk is..
ben nog beetje noob met ciliners
 
tsxhunter 18-7-2010 23:14 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rupke-
hoe moet ik nou wete of dig gelijk is..
ben nog beetje noob met ciliners


geef us een link van de cilinder die je wil kopen
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
-rupke- 18-7-2010 23:29 Print reply
Posts: 193
Sorry voor zo lat maar kreeg steeds zo n zooj dat ik ingelogd moest zijn maar dat was ik...
maarja..

hier de link :tekst
bijv: forum
 
-rupke- 18-7-2010 23:29 Print reply
Posts: 193
kenny77 18-7-2010 23:29 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rupke-
Sorry voor zo lat maar kreeg steeds zo n zooj dat ik ingelogd moest zijn maar dat was ik...
maarja..

hier de link :tekst
bijv: forum


die moet gewoon passen.
 
Razor 18-7-2010 23:30 Print reply

Posts: 1554
1) welke sproeier raden jullie ongeveer aan?
2) welke range valt het beste mee te testen qua sproeiers? (ivm verkoop 1 of 2 setjes stage6 sproeiers)

Am6
80mhr (76cc officieel)
Yasuni Cross HM (= zelfde uitlaat als HMR2)
Polini binnenrotor ontsteking
TP V-vorce 8 kleps membraan
Keihin 28mm PWK (echte)
Powerfilter

 
blowdown en een powerband te koop!
-rupke- 18-7-2010 23:31 Print reply
Posts: 193
Iemand ervaring met deze stage 6

vriend van mij krijgt woensdag zijn brommer terug met deze cilinderhttp://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=6995

maar mot hem eigenlijk morgen bestellen want mijne is echt te versleten...
 
lexyver 18-7-2010 23:38 Print reply
Posts: 553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
1) welke sproeier raden jullie ongeveer aan?
2) welke range valt het beste mee te testen qua sproeiers? (ivm verkoop 1 of 2 setjes stage6 sproeiers)

Am6
80mhr (76cc officieel)
Yasuni Cross HM (= zelfde uitlaat als HMR2)
Polini binnenrotor ontsteking
TP V-vorce 8 kleps membraan
Keihin 28mm PWK (echte)
Powerfilter


Weet het natuurlijk nooit zeker, maar ik gok ong +- 140-150
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!

Dit topic is 143817 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 109 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved