Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic Deel 43 0:00-7:00

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 534 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #61234 - Nachttopic Deel 43 0:00-7:00
Pagina 150 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109106 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxhunter 19-6-2010 0:34 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ja, weet ik ook meteen dat die harder als 50km/h in 1 de gaat.




best genoeg
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Makrolon 19-6-2010 0:35 Print reply

Posts: 6733
Dan is ie zeker uber zwaar vertand ofniet?

xr doet nog nieteens 50 in de een :/

Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 19-6-2010 om 0:35 uur.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Saknet 19-6-2010 0:35 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ja, weet ik ook meteen dat die harder als 50km/h in 1 de gaat.



welke dt doe ees linkje ben lui atm (zie klok) jeweet

ik vandaag ff met mn porsche 944 lopen knoeien.
en op mn mb met mbx80 blok gereden
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Makrolon 19-6-2010 0:36 Print reply

Posts: 6733
KTM 525 EXC Supermoto
kenny77 19-6-2010 0:41 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


best genoeg


heb er alleen niks aan, is nu ook weer iets lichter vertand.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Dan is ie zeker uber zwaar vertand ofniet?

xr doet nog nieteens 50 in de een :/

Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 19-6-2010 om 0:35 uur.



13/48 , alleen mijnn bak verhouding en koppeling verhouding is en stuk zwaarder als normaal.
wegtrekken gaat moeilijk, maar vanaf 4000 toeren ofzo kan je heel makkelijk mee rijden en heeft hij totaal geen problemen er mee.

rest van de versnellingen volgen snel na elkaar 2 is 70km/h 3 80, 4 90 5 100 en de 6 is weer erg lang en gaat die 118.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
[...]

welke dt doe ees linkje ben lui atm (zie klok) jeweet

ik vandaag ff met mn porsche 944 lopen knoeien.
en op mn mb met mbx80 blok gereden



dit geval.




 
Saknet 19-6-2010 0:42 Print reply

Posts: 10355
leipe fiets. is dat n 20 mikuni?

ik heb ook n dt gehad ooit had iemand n motorhead logo opgespoten met dobbelsteen en doodshoofd met haren :p

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 19-6-2010 om 0:43 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
kenny77 19-6-2010 0:44 Print reply

Posts: 29286
28mm mikuni.

achja is maar net waar je van houd.
 
Saknet 19-6-2010 0:45 Print reply

Posts: 10355
28 owja ik zie et nu ook wel ja dat ding is wel iets groter als zo'n 20 geval.

hoeveel cc is dat dan dat et 118 beert?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
kenny77 19-6-2010 0:49 Print reply

Posts: 29286
gewoon 80cc, is een oud yz80 blok van een kinder crosser.
moet normaal 14 pk opleveren (met een korrel zout nemen) met een kut uitlaat , die wat ik heb is een stukje beter.

maar 118km/h duurt wel erg lang voordat hij er is.

tot 100 gaat nog wel, en dan de 6 duurt echt extreem lang.
maarja het rijd.
 
Paul de Salmiakbal 19-6-2010 0:50 Print reply

Posts: 5285
Heeeeeeeeeeeee
Zoals m'n pa zou zeggen: waar blijven de hoeren?!

Owja, het verhaal van vandaag!

Tandwiel gekocht


Rijd net wat fijner.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 19-6-2010 om 0:52 uur.
 
tsxhunter 19-6-2010 0:51 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Heeeeeeeeeeeee
Zoals m'n pa zou zeggen: waar blijven de hoeren?!


die zitten hier in de schuur
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Saknet 19-6-2010 0:53 Print reply

Posts: 10355
nou ja zo bespaar je iig op slijtage van je schoenen ivm minder schakelen. mn mb trekt de 6 makkelijk door dan zit ik ook op iets voorbij de 100 ofzo) maar je wilt die ouwe gympen niet zien.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 19-6-2010 om 0:54 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
kenny77 19-6-2010 0:53 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Heeeeeeeeeeeee
Zoals m'n pa zou zeggen: waar blijven de hoeren?!

Owja, het verhaal van vandaag!

Tandwiel gekocht
afbeelding

Rijd net wat fijner.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 19-6-2010 om 0:52 uur.



mhh ik had toen 13/53 op mijn puch.

reed wel kut voor op de weg.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
nou ja zo bespaar je iig op slijtage van je schoenen ivm minder schakelen. mn mb trekt de 6 makkelijk door maar je wilt die ouwe gympen niet zien.



haha schoenen maken niks uit slijten toch wel.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 19-6-2010 om 0:54 uur.
 
Paul de Salmiakbal 19-6-2010 0:55 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]



mhh ik had toen 13/53 op mijn puch.

reed wel kut voor op de weg.

[...]



haha schoenen maken niks uit slijten toch wel.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 19-6-2010 om 0:54 uur.

Haha op die crosspuch neem ik aan? Naja voor crossen wel fijn, autowheely alles
 
kenny77 19-6-2010 0:57 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]

Haha op die crosspuch neem ik aan? Naja voor crossen wel fijn, autowheely alles


ja.

moest hem toch nog genoeg helpen wilde wilde die echt goed omhoog komen. :(

stoppie ging wel altijd makkelijk, met de cr80 voorrem.
 

Dit topic is 109106 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 150 van 205
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 203, 204, 205Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved