Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 43"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 909 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
Pagina 96 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 153110 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeffreyyy 27-4-2010 20:08 Print reply

Posts: 1634

wanneer je brommer beter tot perfect loopt wnnr die koud is, en warm een stuk minder kracht heeft dan is het mengsel toch te rijk ?
dus kleinere sproeier ?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/4555


Wat is een MB in die staat ongeveer waard? er vanuitgaande dat hij met "kenteken" is.


Kan eventueel ook verkocht worden , compleet origineel, issie dan meer waard ?


denk wel rond de 800 euro, maar je weet nooit wat de gek/verzamelaar er voor wil geven,

Dit bericht is gewijzigd door jeffreyyy op 27-4-2010 om 20:10 uur.
 
Derbi-Olaf 27-4-2010 20:10 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeffreyyy
wanneer je brommer beter tot perfect loopt wnnr die koud is, en warm een stuk minder kracht heeft dan is het mengsel toch te rijk ?
dus kleinere sproeier ?

kan een rede zijn, nu is het wel zo dat warme blokken altijd iets minder presteren dan koude blokken

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
jeffreyyy 27-4-2010 20:12 Print reply

Posts: 1634
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

kan een rede zijn, nu is het wel zo dat warme blokken altijd iets minder presteren dan koude blokken



ja maar het verschil is nogal groot, echt koud komt die in de powerband en erdoorheen, en warm, met geluk in de powerband en blijft erin hange
 
Derbi-Olaf 27-4-2010 20:13 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeffreyyy
[...]


ja maar het verschil is nogal groot, echt koud komt die in de powerband en erdoorheen, en warm, met geluk in de powerband en blijft erin hange

en stotterd 'ie dan ook of wat doet 'ie?


Hoeveel km heeft je zuigertje ong. gedraait?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Raoul 27-4-2010 20:15 Print reply

Posts: 2997
hoeveel olie moet in de voorvorkpoten van een aprilia rs nm uit 2002? (per poot) , en hoe doe je de olie erin?
 
Aprilia MX (H)
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 27-4-2010 20:17 Print reply

Posts: 13700
Niet via boutje in de onderkant ?
 
Pixl 27-4-2010 20:19 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
Niet via boutje in de onderkant ?


idd aan de onderkant boutje losdraaien, dan kun je de boel er rustig in gieten.

kan het ook zijn dat als er minder olie in je voorvork zit de brommer lager staat / de voorvork verder ingedrukt staat als je er niet aan zit?
 
So fuckin' what!?
kebab007 27-4-2010 20:53 Print reply
Posts: 63
weet iemand of het slim is om een hgs pijp voor een 65cc op een cilinder (50cc) van gilardoni met 14.5 caberateur te zetten?
 
jeroenzulu 27-4-2010 21:23 Print reply
Posts: 354
kan een 110/80 binnenband in een 120/70 buitenband? allebei 17''
 
ChielTZR 27-4-2010 21:25 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


idd aan de onderkant boutje losdraaien, dan kun je de boel er rustig in gieten.

kan het ook zijn dat als er minder olie in je voorvork zit de brommer lager staat / de voorvork verder ingedrukt staat als je er niet aan zit?



Met de hoeveelheid olie regel je de stugheid van je vering (todat je keerringen het niet meer houden)

Hij zal dus in ruststand ook wat hoger komen.
Correct me if i'm wrong.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Derbi-Olaf 27-4-2010 21:26 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroenzulu
kan een 110/80 binnenband in een 120/70 buitenband? allebei 17''

moet lukken
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
jeroenzulu 27-4-2010 21:40 Print reply
Posts: 354
mooi zo
 
kebab007 27-4-2010 21:43 Print reply
Posts: 63
maar weet iemand wat dat zal doen als je een hgs 65 cc pijp op een gilardoni cilinderzet met een 14.5 caberateur (morini blok)
 
ChielTZR 27-4-2010 21:45 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kebab007
maar weet iemand wat dat zal doen als je een hgs 65 cc pijp op een gilardoni cilinderzet met een 14.5 caberateur (morini blok)


Waarom probeer je het niet?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kebab007 27-4-2010 21:47 Print reply
Posts: 63
omdat ik die hgs nog niet heb maar die wil ik wel gaan kopen maar ik vraag me af of dit wel kan.
 

Dit topic is 153110 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 96 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved