Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 43"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 653 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
Pagina 67 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 153004 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 19-4-2010 22:45 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Die heb ik al gevonden maar dat is immitatie gasnaald voor stage 6, koso,.. pwk carburateurs. Ik zoek de echte met deze type aanduiding N427-46 maar vindt geen webshops in benelux die dit aanbieden.


je moet een naald hebben met aanduiding **X**
waar de ** staan voor cijferd en de X voor een letter.

n427-46 is aanduiding dat het voor keihin pwk is.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]


Gebruik Google toch eens, luie bliksems!

http://www.euroscoot...t=6a&language=fi




Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 19-4-2010 om 22:48 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BenjaminDG 19-4-2010 22:48 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


je moet een naald hebben met aanduiding **X**
waar de ** staan voor cijferd en de X voor een letter.

n427-46 is aanduiding dat het voor keihin pwk is.


Staat dat zo de gasnaald zelf, want op mijn gasnaald staat JJH en dat is toch een type van N427-46? Ik heb wel een stage 6 pwk carburteur dus ik denk dat de vorige eigenaar de gasnaald heeft vervangen met een keihin pwk gasnaald.
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 19-4-2010 22:49 Print reply

Posts: 60390
JJH is geen PWK aanduiding.

mijn gasnaald is bijvoorbeeld, n80F, nja, dat is dus ori gasnaald. ik heb nu andere.

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 19-4-2010 om 22:50 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BenjaminDG 19-4-2010 22:54 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
JJH is geen PWK aanduiding.

mijn gasnaald is bijvoorbeeld, n80F, nja, dat is dus ori gasnaald. ik heb nu andere.

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 19-4-2010 om 22:50 uur.


Euh raar ik kwam dit tegen op de keihin website.

http://www.keihin-us.com/needle.htm

http://www.allensper...uk/data-n427-46.html

Dat is toch een keihin pwk gasnaald, N427-46 met een 3 letterige markering op de gasnaald?
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 19-4-2010 23:04 Print reply

Posts: 60390
Quote:
PWK, PJ (34mm-39mm) Needle


is bij de eerste, lekker vaag dus weer

Maar ik heb destijds beetje research gedaan naar die naalden, en die 3letterige naalden zijn voor een keihin PE, bekend is dat deze in amerika vaak in een PWK worden gestoken, waarom weet ik niet. Zal wel te maken hebben met dat ze allen maar vol gas rijden ofzo. Anyhow, een Keihin PWK 28 heeft een naald waar N80F op staat of iets in die trand.
N68F heb ik ook in bezit bijvoorbeeld

en nee, dit is niet in twijfel te trekken op wat voor manier dan ook,
Ik ben ZELF in JAPAN bij een keihin dealer geweest, in Tokio :+ en heb dit nagevraagd hoe het zat met die gasnaald type aanduiding.

Stage6 pwk is teringmeuk eerste klas en zou je niet eens in je hoofd moeten halen om op je fiets te zetten. Helemaal jij niet die een serieus project aangaat omtrend het knoeien met brandstof, het lijkt mij dan aanbevelingswaardig dat de carburatie dan volgens de regels gaat en niet met 1 of andere afwijking.


Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 19-4-2010 om 23:04 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BenjaminDG 19-4-2010 23:12 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


is bij de eerste, lekker vaag dus weer

Maar ik heb destijds beetje research gedaan naar die naalden, en die 3letterige naalden zijn voor een keihin PE, bekend is dat deze in amerika vaak in een PWK worden gestoken, waarom weet ik niet. Zal wel te maken hebben met dat ze allen maar vol gas rijden ofzo. Anyhow, een Keihin PWK 28 heeft een naald waar N80F op staat of iets in die trand.
N68F heb ik ook in bezit bijvoorbeeld

en nee, dit is niet in twijfel te trekken op wat voor manier dan ook,
Ik ben ZELF in JAPAN bij een keihin dealer geweest, in Tokio :+ en heb dit nagevraagd hoe het zat met die gasnaald type aanduiding.

Stage6 pwk is teringmeuk eerste klas en zou je niet eens in je hoofd moeten halen om op je fiets te zetten. Helemaal jij niet die een serieus project aangaat omtrend het knoeien met brandstof, het lijkt mij dan aanbevelingswaardig dat de carburatie dan volgens de regels gaat en niet met 1 of andere afwijking.


Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 19-4-2010 om 23:04 uur.


Dus in amerika en europa worden die naalden gebruikt in PE ipv pwk, ik kan ze wel bestellen aan de hand van het type nummer zeker bij de lokale motorzaak. Die stage 6 die ik kocht is mooi afgewerkt, was gebruikt voor sbo races (scooter races). Dus als die kerel er content van was zal de carburateur wel in orde zijn.

Het project moet zo goedkoop mogelijk blijven en ik had geen zin om 200¤ aan een carburateur te geven.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 19-4-2010 om 23:31 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 19-4-2010 23:18 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Dus hier in Europa en japan worden die naalden gebruikt in PE ipv pwk, ik kan ze wel bestellen aan de hand van het type nummer zeker bij de lokale motorzaak. Die stage 6 die ik kocht is mooi afgewerkt, was gebruikt voor sbo races (scooter races). Dus als die kerel er content van was zal de carburateur wel in orde zijn.

Het project moet zo goedkoop mogelijk blijven en ik had geen zin om 200¤ aan een carburateur te geven.


voor iemand die zogenaamd verstand heeft van zaken kijk je wel over een heul groot detail heen

Het zal wel aan mij liggen dat ik niet kan communiceren met belgen of ik ben onbewust gruwelijk onduidelijk aan het zijn?

in amerika, en nederland, worden stagekankerdingen geleverd met een keihin PE naald, die zijn -blijkbaar- beter voorhande als een keihin PWK naald. In een originele PWK hoort een PWK naald, wel te verstaan met aanduiding N80F als voorbeeld.
die stage 6 heeft waarschijnlijk een gepolijste kelk en meer niet, of wat is er verder zo goed afgewerkt aan die carburateur volgens jou? vlotterbak gepolijst?
Weet je ook met wat voor carburateur die kerel nu rijd? een echte pwk of mikuni zeker ? zal ook wel zo zn redenen hebben

Die scootersbo tjappies rijden 4x rechtdoor een stuk op volgas, alles daaromheen boeit niet, halfgas, 3/4gas, 1/4 gas en zovoorts komt bij hun helemaal niet aan de orde, jij die op een circuit wil gaan raggen komt dat welzeker te pas. of rijd jij overal volgas?

verder is een project wat zo goedkoop mogelijk moet blijven nogal gaar, helemaal bij jouw project, je wil wel op methanol en een circuit gaan rijden en dat moet hard gaan, maar het mag allemaal geen geld kosten


Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 19-4-2010 om 23:29 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BenjaminDG 19-4-2010 23:29 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


voor iemand die zogenaamd verstand heeft van zaken kijk je wel over een heul groot detail heen

Het zal wel aan mij liggen dat ik niet kan communiceren met VLAMINGEN! of ik ben onbewust gruwelijk onduidelijk aan het zijn?

in amerika, en nederland, worden stagekankerdingen geleverd met een keihin PE naald, die zijn -blijkbaar- beter voorhande als een keihin PWK naald. ik een originele PWK hoort een PWK naald, wel te verstaan met aanduiding N80F als voorbeeld.
die stage 6 heeft waarschijnlijk een gepolijste kelk en meer niet, of wat is er verder zo goed afgewerkt aan die carburateur volgens jou? vlotterbak gepolijst?
Weet je ook met wat voor carburateur die kerel nu rijd? een echte pwk of mikuni zeker ? zal ook wel zo zn redenen hebben

Die scootersbo tjappies rijden 4x rechtdoor een stuk op volgas, alles daaromheen boeit niet, halfgas, 3/4gas, 1/4 gas en zovoorts komt bij hun helemaal niet aan de orde, jij die op een circuit wil gaan raggen komt dat welzeker te pas. of rijd jij overal volgas?

verder is een project wat zo goedkoop mogelijk moet blijven nogal gaar, helemaal bij jouw project, je wil wel op methanol en een circuit gaan rijden en dat moet hard gaan, maar het mag allemaal geen geld kosten



Ja ik ga proberen zoeken voor een PWK naald, moest ik die niet vinden dan zoek ik wel een PE gasnaald. Carb is mooi gepolijst van binnen (dus niet ruw zoals hij wordt aangeboden op stage6.nl), ook zijn alle bramen weg. Gasschuif is chroom. Ook heeft hij powerjet.

Hij is gestopt met scooter races, daarom dat hij die verkocht.

Volgens keihin is alleen 1/4 gas weinig vermogen, 2/4 tot 3/4 is redelijk en 4/4 is vol vermogen. Ik heb wel 6 bak en een redelijke lichte vertanding dus zit ik snel door mijn versnellingen heen en wil ik wel op het rechte stuk (250m) mooi gas kunnen geven.

Project om op circuit te rijden met een honda mb die op methanol draait is al mooi, als het nog goedkoop kan (max 750¤) is dat toch mooi meegenomen

Ik bedoelde in amerika en hier in europa, niet in japan typfoutje

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 19-4-2010 om 23:29 uur.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 19-4-2010 om 23:31 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 19-4-2010 23:33 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Ja ik ga proberen zoeken voor een PWK naald, moest ik die niet vinden dan zoek ik wel een PE gasnaald. Carb is mooi gepolijst van binnen (dus niet ruw zoals hij wordt aangeboden op stage6.nl), ook zijn alle bramen weg. Gasschuif is chroom. Ook heeft hij powerjet.

Hij is gestopt met scooter races, daarom dat hij die verkocht.

Volgens keihin is alleen 1/4 gas weinig vermogen, 2/4 tot 3/4 is redelijk en 4/4 is vol vermogen. Ik heb wel 6 bak en een redelijke lichte vertanding dus zit ik snel door mijn versnellingen heen en wil ik wel op het rechte stuk (250m) mooi gas kunnen geven.

Project om op circuit te rijden met een honda mb die op methanol draait is al mooi, als het nog goedkoop kan (max 750¤) is dat toch mooi meegenomen

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 19-4-2010 om 23:29 uur.


kelk polijsten = afwerken? en die schuif is plastic wat verchroomd is als ik me goed herinner, kijken of die tegen methanol bestand is.
en powerjet is voor jou alleen maar een extra obstakel, ik raad je dan ook ten sterkste af om die te gebruiken als je op methanol gaat rijden.

verder ben ik opzich wel klaar met jou uitleg geven, want je bent of echt dom en snapt het niet, of je bent gewoon weer eens een belg die het niet wil snappen. ajo
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
De Schout 19-4-2010 23:36 Print reply
Posts: 5327
als het niet veel mag kosten, koop een gebruikte keihin pe voor 3 tientjes. ik weet wel dat je dan geen vlakschuif hebt, maar dan heb je tenminste wel een carburateur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Royal Club 19-4-2010 23:36 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
als het niet veel mag kosten, koop een gebruikte keihin pe voor 3 tientjes. ik weet wel dat je dan geen vlakschuif hebt, maar dan heb je tenminste wel een carburateur.


mooie oplossing
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Pixl 19-4-2010 23:39 Print reply

Posts: 3125
heeft er hier iemand ervaring met een 19,5mm dellorto (of iets in die richting) op een 50cc snel op een tsx?
 
So fuckin' what!?
BenjaminDG 19-4-2010 23:41 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


kelk polijsten = afwerken? en die schuif is plastic wat verchroomd is als ik me goed herinner, kijken of die tegen methanol bestand is.
en powerjet is voor jou alleen maar een extra obstakel, ik raad je dan ook ten sterkste af om die te gebruiken als je op methanol gaat rijden.

verder ben ik opzich wel klaar met jou uitleg geven, want je bent of echt dom en snapt het niet, of je bent gewoon weer eens een vlaming die het niet wil snappen. ajo


Ja is goed jongen, ik ga geen duizenden euro's er tegen aan kletsen zoals sommige hier doen. Wie weet draait hij wel goed op die stage 6 immitatie carburateur.

powerjet ga ik afkoppelen of tenminste als laaste afstellen.

De bedoeling is na elke run of dag te brommer terug laten draaien op benzine (cilinderkop, bougie, ontstekingtijdstip, sproeiers, gasnaald moet dan weer verandert worden). Dus worden er geen materialen aangetast.

Maar ja ik zal wel iets laten weten of het loopt of niet, anders kunnen we hier blijven discussiëren
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 19-4-2010 23:48 Print reply

Posts: 60390
Genuine Keihin all the way.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
zurrik3 20-4-2010 10:43 Print reply

Posts: 248
ik ga binnenkort een nieuwe eurokit cilinder bestellen via scootparts. ik wil ook gelijk een nieuw voortandwiel kopen maar die staan er geen op voor yamaha dt. passen er ook andere tandwielen op van bijvoorbeeld suzuki tsx of honda mt ofzo?
 

Dit topic is 153004 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 67 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 66, 67, 68 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved