Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 43"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1280 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
Pagina 43 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 152882 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frankie89 12-4-2010 11:35 Print reply
Posts: 21
Mijn kawasaki kx80 is onlangs vastgelopen.
Nu is mijn vraag of iemand enige ervaringen heeft met het aanbrengen van een nieuwe NiCaSil-laag in een cilinder. De kostprijs e.d.

Mvg
 
Royal Club 12-4-2010 17:58 Print reply

Posts: 60390
errrr. rondom 150~200 euro voor de wand bij powerseal.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
joost125 12-4-2010 18:29 Print reply

Posts: 448
dat was een leuk youtube filmpje
 
Paultje Pils 12-4-2010 18:33 Print reply

Posts: 2110
Was appie-rs nou aanstichter van dit alles?
 
If you can't dodge it, ram it.
Royal Club 12-4-2010 18:35 Print reply

Posts: 60390
nee, maup.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
XDr4g0nX 12-4-2010 20:41 Print reply

Posts: 3526
Mijn koppelinghevel afgebroken door een aanrijding met een ^!%@$# fietser, maar nu kan ik dus niet meer ontkoppelen.
Iemand een idee zodat ik dat nog wel kan tot ik een nieuwe hevel heb?
De oude is afgebroken bij het scharnierpunt.


En een ander vraagje was of een Honda NS1 membraan in een Honda NSR 50cc past zonder veranderingen?

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 12-4-2010 om 20:42 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
roy110 12-4-2010 20:49 Print reply
Posts: 584
ik ben nog bezig met inrijden, maar las ik nu me brommer even opentrek om in te rijden dan begint ie aardig te roken na 6k touren waar zal dit aan liggen. het is geen kvs.
 
jr customs 12-4-2010 20:54 Print reply

Posts: 1057
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Mijn koppelinghevel afgebroken door een aanrijding met een ^!%@$# fietser, maar nu kan ik dus niet meer ontkoppelen.
Iemand een idee zodat ik dat nog wel kan tot ik een nieuwe hevel heb?
De oude is afgebroken bij het scharnierpunt.


En een ander vraagje was of een Honda NS1 membraan in een Honda NSR 50cc past zonder veranderingen?

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 12-4-2010 om 20:42 uur.


rijden zonder koppeling en als je moet stoppen in zn vrij trappen
 
XDr4g0nX 12-4-2010 21:07 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jr customs
[...]


rijden zonder koppeling en als je moet stoppen in zn vrij trappen

Maar dat kost me mijn platen en daar heb ik niet erg veel zin in
Iemand nog een idee?
 
Signature: [==||========] 20% complete
coupequattro 12-4-2010 21:08 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy110
ik ben nog bezig met inrijden, maar las ik nu me brommer even opentrek om in te rijden dan begint ie aardig te roken na 6k touren waar zal dit aan liggen. het is geen kvs.


Wat voor kleur rook?
Wit=kvs
blauw=olie(te veel gesmeerd, lekke keerring) of te rijk mengsel
zwart=dieseloverschot
 
roy110 12-4-2010 21:10 Print reply
Posts: 584
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
[...]


Wat voor kleur rook?
Wit=kvs
blauw=olie(te veel gesmeerd, lekke keerring) of te rijk mengsel
zwart=dieseloverschot


het is witte rook maar als ie kvs lekt waarom rookt ie dan niet in de lage touren , kan het ook de benzine zijn die verbrand in me uitlaat nog eens omdat ik op choke rij en slecht afgesteld is

Dit bericht is gewijzigd door roy110 op 12-4-2010 om 21:10 uur.
 
der Chef 12-4-2010 21:11 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Maar dat kost me mijn platen en daar heb ik niet erg veel zin in
Iemand nog een idee?

Een oog aan je kabel maken en trekken.

Edit: Maak dat ding aan je remhandvat? Alsof je een voorrem nodig hebt.

Dit bericht is gewijzigd door der Chef op 12-4-2010 om 21:11 uur.
 
gulduded 12-4-2010 21:14 Print reply

Posts: 372
Hallo,

Ik heb een derbi senda sm extreme (oude type blok).
En mijn setup is:

14mm car.
50cc standaard
standaard uitlaat met prop eruit
11-53

Nu heb ik er sproeier 72 erin zitten. Maar hij start erg moeilijk. Ik moet hem altijd starten met ze choke. En dan loopt hij goed, choke doe ik dan uit, dan rijd hij goed. Maar wanneer ik stil sta en geef geen gas(stationair) valt hij uit(zonder choke natuurlijk).

Grotere sproeier?
 
roy110 12-4-2010 21:15 Print reply
Posts: 584
rijd ie met choke beter grotere sproeier
 
markgoud 12-4-2010 21:18 Print reply
Posts: 80
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
errrr. rondom 150~200 euro voor de wand bij powerseal.


ATM is befaamd om zijn nicasillen, ze leggen het uitlaatspijltje netjes terug zoals het hoort. Over powerseal lopen de meningen uiteen. De prijs bij ATM is zo rond de ยค 200 zonder zuiger.
 

Dit topic is 152882 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 43 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved