Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 43"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1192 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
Pagina 37 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 152858 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Para24 9-4-2010 17:35 Print reply

Posts: 182
Mijn cilinderdiameter is 39. En de sproeierpen (zoiets) is maat 12. Passen alle zuigers van welk merk dan ook met deze maten erop?
 
Royal Club 9-4-2010 17:36 Print reply

Posts: 60390
piston pen bedoel je denk ik ?:+
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Para24 9-4-2010 17:38 Print reply

Posts: 182
ja die! :P
en ook nog tips welke zuiger dan goed zou zijn? / snel
 
Royal Club 9-4-2010 17:39 Print reply

Posts: 60390
pro-x/vertex/mahle/bidalot/wossner, knock yourself out

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 9-4-2010 om 17:39 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 9-4-2010 17:39 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
oke. dat zit er genoeg in

en hel balhoofd van een mtx-sh heeft die standard onderaan een rubber ring en metalen ring tegen vuil? had motoimport gebeld en zij dat je ook prima zonder dit kan rijden. ( de ringen zijn namelijk kapot gegaan met het demonteren.)

gaat om deel 16 en 17
http://www.cmsnl.com...8/partslist/F04.html


Ik zou toch kijken of je niet ergens zo'n ring te pakken kan krijgen.
geen idee of het veel uit maakt, maar volgens mij kan dan wel het vuil bij de onderste lagers komen?

 
Pixl 9-4-2010 17:42 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
oke. dat zit er genoeg in

en hel balhoofd van een mtx-sh heeft die standard onderaan een rubber ring en metalen ring tegen vuil? had motoimport gebeld en zij dat je ook prima zonder dit kan rijden. ( de ringen zijn namelijk kapot gegaan met het demonteren.)

gaat om deel 16 en 17
http://www.cmsnl.com...8/partslist/F04.html


Deel 16 en 17 zijn beiden op die site te krijgen? Voor die twee euro (+ verzendkosten) zou ik het risico niet nemen voor het vuil dat erin komt.

Dit bericht is gewijzigd door Pixl op 9-4-2010 om 17:42 uur.
 
So fuckin' what!?
mrgforce 9-4-2010 17:53 Print reply

Posts: 572
ja dat dacht ik ook maar als ik dat besteld ronden ze het af op 10 euro plus 6,75 verzenkosten :S dus dat word me te gek. motoimport heeft ze ook niet liggen en lokale bromboer ook neit dus heb hem dr gewoon op geknald en zie wel hoe het gaat
zoveel kan dr ook niet door heen zie ik nu en heb dr ook flink wat vet inzitten !

Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 9-4-2010 om 17:55 uur.
 
2SLOW4ME 9-4-2010 17:55 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Dat zit wss in het papier dat de plaklaag beschermt, zie je niets meer van als je het plakt.


thanks.
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Para24 9-4-2010 17:58 Print reply

Posts: 182
Iemand zei dat ik een Gilardoni cilinder heb. Ik weet niet of dit standaard is voor een Gilera GSM met morini blok.

Kan iemand mij nu uitleggen welke zuigers hier op passen?

Nog even voor de duidelijkheid:
Cilinderdiameter : 39
pistonpen : 12

Dit bericht is gewijzigd door Para24 op 9-4-2010 om 18:19 uur.
 
Paultje Pils 9-4-2010 19:07 Print reply

Posts: 2110
Is 112DB beetje hard voor een luchthoorn? Wil namelijk een nieuwe op de auto, maar dit ding kost ¤25. Dus ik dacht, dat kan nooit wat zijn
 
If you can't dodge it, ram it.
XDr4g0nX 9-4-2010 19:11 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
Is 112DB beetje hard voor een luchthoorn? Wil namelijk een nieuwe op de auto, maar dit ding kost ¤25. Dus ik dacht, dat kan nooit wat zijn

Dat is aardig hard hoor, als je na gaat dat een brommer maximaal 96Db geloof ik mag produceren en je bij 135Db al permanente gehoorsbeschadiging kan oplopen.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Derbi1991 9-4-2010 19:13 Print reply

Posts: 363
decibel Voorbeeld
150 Ernstige gehoorbeschadiging
140 Pijngrens
130 Startend straalvliegtuig op 50 meter afstand
120 Pneumatische boorhamer op 1 meter afstand - discotheek
110 Popgroep - Cirkelzaag
100 Helikopter op 30 meter hoogte
90 Personenauto, rijdend met 30 km/h op 7,5 meter afstand
80 Bromfiets op 7,5 meter afstand
70 Snelweg op 25 meter afstand - grasmaaier op 7,5 meter afstand
60 Ongestoord telefoongesprek
50 Rustig gesprek
40 Koelkast op 1 meter afstand
30 Tikkend horlog - Fluisterend gesprek
20 Ruistende bladeren - Zacht gefluister
10 Vallend blad
0 Gehoordrempel - helemaal stil voor het menselijk oor

112 is aardig hard lijkt me.
 
Drive like you stole it.
Paultje Pils 9-4-2010 19:14 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Dat is aardig hard hoor, als je na gaat dat een brommer maximaal 96Db geloof ik mag produceren en je bij 135Db al permanente gehoorsbeschadiging kan oplopen.


Hmm, de mijne moet dus harder dan 135DB gaan
zoiets zoek ik http://www.youtube.c...p;videos=KIJjQQijilU

Dit bericht is gewijzigd door Paul_GTS50 op 9-4-2010 om 19:16 uur.
 
If you can't dodge it, ram it.
XDr4g0nX 9-4-2010 19:17 Print reply

Posts: 3526
Ik heb even een beetje zitten kijken naar cilinder tuning, maar wat doen fluitpoorten en vlinderpoorten precies?

Voor zover ik (ongetraind oog) kan zien is het alleen maar een tussenschot bij de uitlaatpoort, wat is het nut daarvan?

En het nut van fluitpoorten? Dat er meer gassen uit kunnen?
 
Signature: [==||========] 20% complete
Paultje Pils 9-4-2010 19:18 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Ik heb even een beetje zitten kijken naar cilinder tuning, maar wat doen fluitpoorten en vlinderpoorten precies?

Voor zover ik (ongetraind oog) kan zien is het alleen maar een tussenschot bij de uitlaatpoort, wat is het nut daarvan?

En het nut van fluitpoorten? Dat er meer gassen uit kunnen?


Groter uitlaatpoort oppervlak, zonder grotere kans dat je zuiger gaat happen/vastlopen
 
If you can't dodge it, ram it.

Dit topic is 152858 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 37 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved