Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 43"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 926 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
Pagina 33 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 152849 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

apriliarx50 8-4-2010 20:37 Print reply
Posts: 205
goede avond.
ik heb een probleem met mijn puch
en dat is dat mijn drukstift uit mijn koppeling valt!
hoe kan ik dit op lossen
dacht zelf dat ik van http://www.brommerforum.nl/kb/artikel/741 nummer 71 niet heb maar hoe kom ik hier aan???
gr wouter
 
Maup 8-4-2010 20:37 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Uit je stopcontact komt 230

Volt ja, geen Watt
Maar ik gok dat je gelijk hebt en dat er ipv een W een V staat.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Apenzoon 8-4-2010 20:55 Print reply

Posts: 303
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Decouperzaag? Alleen niet te snel zagen, heb je kans dat het achter het zaagje weer vastsmelt


en wat voor type zaagje zou je me aanraden? bij de gamma hadden ze namelijk niet een speciaal plasticzaagje
 
tsxhunter 8-4-2010 20:57 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apenzoon
[...]


en wat voor type zaagje zou je me aanraden? bij de gamma hadden ze namelijk niet een speciaal plasticzaagje


voor plastic had ik altijd vrij grof. anders smelt het zo weer vast.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Paul de Salmiakbal 8-4-2010 21:06 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: apriliarx50
goede avond.
ik heb een probleem met mijn puch
en dat is dat mijn drukstift uit mijn koppeling valt!
hoe kan ik dit op lossen
dacht zelf dat ik van http://www.brommerforum.nl/kb/artikel/741 nummer 71 niet heb maar hoe kom ik hier aan???
gr wouter

Als die er niet op zit heb je idd kans dat het hele zaakje van je as af flikkert
 
Apenzoon 8-4-2010 21:06 Print reply

Posts: 303
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


voor plastic had ik altijd vrij grof. anders smelt het zo weer vast.



krijg je dan geen barsten enzo?

Dit bericht is gewijzigd door Apenzoon op 8-4-2010 om 21:07 uur.
 
tsxhunter 8-4-2010 21:08 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apenzoon
[...]



krijg je dan geen barsten enzo?

Dit bericht is gewijzigd door Apenzoon op 8-4-2010 om 21:07 uur.


ik niet, in plexiglas ofzo.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
tsxhunter 8-4-2010 21:09 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mestyle
waar komen bij tsx de orginele knipperlichten bij nummer 1 of 2 of komen die gewoon ergens op het rekkie

afbeelding


nummer 1
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Drumsan 8-4-2010 21:12 Print reply

Posts: 1223
Heb net me voorwiel van me RS2 (na hem te hebben gespoten) weer in de vork geplaatst, nu heb ik een ringetje, tussen de moer gedaan (dus die moer die op de voorwielal zit) maar moet deze niet tussen de kilometertelleraandrijver en de poot?
 
Maeddy 8-4-2010 21:35 Print reply

Posts: 1059
Ik denk dat ik en mijn brommer vervloekt zijn, maar dat terzijde.

Mijn brommer staat drie weken stil en plots begint de voorvork te lekken. Duizend km geleden heb ik de vork nog gereviseerd. Het is dezelfde linker voorvorkpoot van mijn tzr. Die begon toen ook plots om dubieuze redenen te lekken.

Waarom kan dit gebeuren? Is het pech of kan er speling op de bovenpoot en onderpoot zitten oid?
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
thunderbird - Forum en Sales Moderator 8-4-2010 21:37 Print reply

Posts: 7728
misschien is je binnenpoot beschadigd, kijk daar eens naar
dus zoeken naar krassen/deukjes enz.

 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Maeddy 8-4-2010 21:41 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
misschien is je binnenpoot beschadigd, kijk daar eens naar
dus zoeken naar krassen/deukjes enz.



Ik heb daar toendertijd nog opgelet, en echt niets geconstateerd. Ik kan zo ook niets zien met de stofkering eraf.

Ik heb wel mijn voorwielas laatst gesmeerd met kogellagervet. Kan dat niet een beetje vloeibaar worden om een vage reden?
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
knoffy 8-4-2010 21:43 Print reply
Posts: 610
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]


Ik heb daar toendertijd nog opgelet, en echt niets geconstateerd. Ik kan zo ook niets zien met de stofkering eraf.

Ik heb wel mijn voorwielas laatst gesmeerd met kogellagervet. Kan dat niet een beetje vloeibaar worden om een vage reden?



schoonmaken en in degaten houden

 
XDr4g0nX 8-4-2010 21:44 Print reply

Posts: 3526
Welke uitlaat is sneller/beter voor een Honda NSR?
Setup:
50cc Fast Arrow,
18mm imi Keihin met origineel luchtfilter


-Een Metrakit RK (omgelast van een AM6)
-De originele uitlaat
-Een Tecno uitlaat
-Een Homoet Special
 
Signature: [==||========] 20% complete
De Schout 8-4-2010 21:50 Print reply
Posts: 5327
als ik het goed weet lijkt de fa redelijk op een ori ge2.

homoet special, is een 70cc uitlaat, verder geen ervaring mee.

tecno+50cctje=kut

metrakitr rk(ik had er een voor nsr) loopt best mooi sneller als ori ontgrenst. beetje lawaaierig en roestgevoelig.

ori ontgrenst en verder licht aangepast. vond ik persoonlijk het best rijden. super stil, redelijk veel koppel onderin (voor 50cc dan toch) en loopt ook nog redelijk door. (met 18 keihin en onaangepaste echte ge2 is 85 teller best haalbaar.)

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 8-4-2010 om 21:51 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 152849 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 33 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved