Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 43"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1049 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
Pagina 32 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 152845 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tobias Verhoef 8-4-2010 17:42 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tomez
Gewoon even nieuwsgierig...
De honda dream 50 (zie deze link voor een filmpje) is die in Nederland op brommerkenteken te krijgen? DOHC bij een brommer?!


Hij heeft wel wat weg van die 2 cilinder 50cc racer van honda.
Maar reken maar dat die dingen goed duur zijn.


 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Paul de Salmiakbal 8-4-2010 17:45 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


Hij heeft wel wat weg van die 2 cilinder 50cc racer van honda.
Maar reken maar dat die dingen goed duur zijn.



http://link.marktplaats.nl/336775077
Wat zou jij liever hebben, een nieuwe moderne brommer of dit monster
Is overigens 1 cilinder, maar wel met 2 inlaat en 2 uitlaat poorten.
En je zult hem idd wel goed moeten begrenzen wil je er een kenteken op zetten, ze zijn best vlug
 
Tobias Verhoef 8-4-2010 17:51 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
[...]

http://link.marktplaats.nl/336775077
Wat zou jij liever hebben, een nieuwe moderne brommer of dit monster
Is overigens 1 cilinder, maar wel met 2 inlaat en 2 uitlaat poorten.
En je zult hem idd wel goed moeten begrenzen wil je er een kenteken op zetten, ze zijn best vlug


Ik weet dat dit een 1 cilinder is.

Maar daar heb je wel een punt dat ding is wel stukken vetter dan een nieuwe derbi GPR. Ook al had ik het eerder geweten dan had ik inplaats toen die gpr deze gekocht
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
mestyle 8-4-2010 18:03 Print reply
Posts: 630
waar komen bij tsx de orginele knipperlichten bij nummer 1 of 2 of komen die gewoon ergens op het rekkie


 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 8-4-2010 18:20 Print reply

Posts: 17931
nummer 1, 2 is voor een helmslot
 
mestyle 8-4-2010 18:24 Print reply
Posts: 630
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
nummer 1, 2 is voor een helmslot


ok bedankt
 
Banaan 8-4-2010 18:27 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
http://www.josdijkma...d&productId=6669

Iemand ervaring met deze cilinder, als vervanging van origineel?
 
kpotmake 8-4-2010 19:08 Print reply

Posts: 3065
heeft niet veel met brommers te maken maar omdat er hier een aantal mensen zijn die met autodesk inventor overweg kunnen vraag ik het toch maar hier:

hoe kan ik bij inventor, als ik een constraint heb van bv. een zuiger in een cilinder, zorgen dat als ik die zuiger heen en weer beweeg en als die dan tegen een ander onderdeel aan komt, (bijvoorbeeld een cilinderkop) niet dwars erdoorheen gaat, maar dat hij daar dan stopt? dat die cilinderkop dan als het ware als een aanslag functioneert.



ow en het zuigertje zit trouwens aan een krukas dus als iemand weet hoe je een as maar een bepaald hoeveelheid graden kan laten draaien hoor ik dat ook graag want dan is het probleem natuurlijk ook opgelost

even voor de duidelijkheid: de zuiger moet gaan bewegen ten gevolge van het draaien aan de krukas, en niet andersom zoals bij een verbrandingsmotor
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
guido-honda 8-4-2010 19:55 Print reply
Posts: 621
Iemand idee of je hier opt forum ook een vraag mag stellen over gereedschap (aankoop luchtfrees)?
 
tjeerdie 8-4-2010 19:56 Print reply

Posts: 251
mag vast wel.
En anders merk je het vanzelf wel als het niet mag
 
gerwin88 8-4-2010 20:29 Print reply

Posts: 5197
niet echt brommer-gerelateerd maargoed:

Achterop m'n PC zit een knopje 115/230W.
Waar moet deze normaal gesproken op staan?
Heb net m'n PC per ongeluk opgeblazen omdat ik dacht dat het het aan/uit knopje was
het is btw een compaq nogwat...

Dit bericht is gewijzigd door gerwin88 op 8-4-2010 om 20:30 uur.
 
VW rider for live
Paultje Pils 8-4-2010 20:31 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerwin88
niet echt brommer-gerelateerd maargoed:

Achterop m'n PC zit een knopje 115/230W.
Waar moet deze normaal gesproken op staan?
Heb net m'n PC per ongeluk opgeblazen omdat ik dacht dat het het aan/uit knopje was
het is btw een compaq nogwat...

Dit bericht is gewijzigd door gerwin88 op 8-4-2010 om 20:30 uur.


Uit je stopcontact komt 230
 
If you can't dodge it, ram it.
gerwin88 8-4-2010 20:32 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Uit je stopcontact komt 230


uh ja, dacht dat mn vorige op 115 stond...
zal het dan wel verkeerd hebben gehad.
 
VW rider for live
Apenzoon 8-4-2010 20:35 Print reply

Posts: 303
Waarmee kan ik het beste een gat in een plastic kap mee zagen?
 
Paultje Pils 8-4-2010 20:36 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apenzoon
Waarmee kan ik het beste een gat in een plastic kap mee zagen?


Decouperzaag? Alleen niet te snel zagen, heb je kans dat het achter het zaagje weer vastsmelt
 
If you can't dodge it, ram it.

Dit topic is 152845 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 32 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved