Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 43"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 980 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
Pagina 25 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 152829 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pixl 6-4-2010 14:14 Print reply

Posts: 3125
kan het zijn dat een cilinder met slecht afgewerkte poorten een beetje een schrapend geluid geeft?
 
So fuckin' what!?
ChielTZR 6-4-2010 14:55 Print reply

Posts: 6016
Is 600 km te doen in 4 dagen in de vakantie op een Yamaha TZR?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Joel_koningslust 6-4-2010 14:57 Print reply

Posts: 14514
ja


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Pixl 6-4-2010 14:57 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
Is 600 km te doen in 4 dagen in de vakantie op een Yamaha TZR?


ik zie niet in waarom niet, 150 kilometer per dag... als je rustig aan rijd 5 uur per dag rijden denks..
 
So fuckin' what!?
kenny77 6-4-2010 15:30 Print reply

Posts: 29286
130km was met mijn dt, vol gepakt, ongeveer 2 en half uur rijden.
Wel meeste door duitsland gereden, waar geen kip op de weg was.
snelheid constant 75 km/h ongeveer.
 
XDr4g0nX 6-4-2010 15:36 Print reply

Posts: 3526
Ik zat te kijken naar een nieuwe zuiger voor mijn 50cc Honda NSR, maar nu kwam ik >deze< zuiger tegen op JosDijkman.nl

Maakt dat gat in de zuiger uit of kan ik die gewoon in mijn cilinder doen?

Mijn huidige zuigers zien er >zo< uit (links de nieuwe, rechts de oude).
Zoals je kunt zien zonder gat, dus wilde ik graag weten of ik die Vertex zuiger kon bestellen en monteren zonder problemen?
 
Signature: [==||========] 20% complete
Tobias Verhoef 6-4-2010 15:58 Print reply

Posts: 1832
Weet iemand hoeveel kogeltjes in een balhoofd lager zit bij een Honda MTX-sh?


 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
voorthuizen 6-4-2010 18:51 Print reply

Posts: 58
moet je ff tellen
je hebt er vast nog een.

kan iemand mij vertellen wat voor olie er in mijn hydraulische rem moet?
dan gooi ik er ff wat nieuwe in. hij remt nu nl niet, en het reservoir is bijna leeg.
tips voor het maken van die rem zijn ook welkom
 
kenny77 6-4-2010 18:53 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Ik zat te kijken naar een nieuwe zuiger voor mijn 50cc Honda NSR, maar nu kwam ik >deze< zuiger tegen op JosDijkman.nl

Maakt dat gat in de zuiger uit of kan ik die gewoon in mijn cilinder doen?

Mijn huidige zuigers zien er >zo< uit (links de nieuwe, rechts de oude).
Zoals je kunt zien zonder gat, dus wilde ik graag weten of ik die Vertex zuiger kon bestellen en monteren zonder problemen?


Lijkt me dat het gewoon kan.
NSR50 heeft standaard zo'n gat in de zuiger.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voorthuizen
moet je ff tellen
je hebt er vast nog een.

kan iemand mij vertellen wat voor olie er in mijn hydraulische rem moet?
dan gooi ik er ff wat nieuwe in. hij remt nu nl niet, en het reservoir is bijna leeg.
tips voor het maken van die rem zijn ook welkom



Staat als het goed is op het rempotdeksel'tje.
 
De Schout 6-4-2010 18:56 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Ik zat te kijken naar een nieuwe zuiger voor mijn 50cc Honda NSR, maar nu kwam ik >deze< zuiger tegen op JosDijkman.nl

Maakt dat gat in de zuiger uit of kan ik die gewoon in mijn cilinder doen?

Mijn huidige zuigers zien er >zo< uit (links de nieuwe, rechts de oude).
Zoals je kunt zien zonder gat, dus wilde ik graag weten of ik die Vertex zuiger kon bestellen en monteren zonder problemen?


zoals kenny al zegt, gat hoort er te zitten bij een nsr. zijn erg goede zuigertjes ook, die vertexjes.

wat voor cilinder wil je hem inzetten trouwens?
 
tune tweak fiddle bang bummer
Tobias Verhoef 6-4-2010 18:56 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: voorthuizen
moet je ff tellen
je hebt er vast nog een.

kan iemand mij vertellen wat voor olie er in mijn hydraulische rem moet?
dan gooi ik er ff wat nieuwe in. hij remt nu nl niet, en het reservoir is bijna leeg.
tips voor het maken van die rem zijn ook welkom


Heb ik al gedaan ik kwam uit op 41 en dat is denk niet goed ik mis er denk 1 of heb er 1 te veel.

Maar het zit nu toch al dicht en hij stuurt weer goed, gelukkig
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
JB1 6-4-2010 19:15 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


Heb ik al gedaan ik kwam uit op 41 en dat is denk niet goed ik mis er denk 1 of heb er 1 te veel.

Maar het zit nu toch al dicht en hij stuurt weer goed, gelukkig


21 Stuks onder
En 21 Stuks boven.
Je mist er dus 1tje
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Reneetjehh 6-4-2010 19:27 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


bigbore en 50cc...


ja een 50cc bigbore bestaat ja ik vond t ok gek kijk maar: http://opvoeren.nl/s...l&Srtn=Cilinders

maar dat was geen antwoord op mijn vraag hea
mijn vraag was:
is er voordeel aan een snelle bigbore 50cc als je een leovince hebt met vroege powerband, dus dat je bij 10000 al kan schakelen?

Dit bericht is gewijzigd door Reneetjehh op 6-4-2010 om 19:28 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Reneetjehh op 6-4-2010 om 19:28 uur.
 
t leven is kort dus leef je uit
Maeddy 6-4-2010 19:29 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Reneetjehh
[...]


ja een 50cc bigbore bestaat ja ik vond t ok gek kijk maar: http://opvoeren.nl/s...l&Srtn=Cilinders

maar dat was geen antwoord op mijn vraag hea
mijn vraag was:
is er voordeel aan een snelle bigbore 50cc als je een leovince hebt met vroege powerband, dus dat je bij 10000 al kan schakelen?

Dit bericht is gewijzigd door Reneetjehh op 6-4-2010 om 19:28 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Reneetjehh op 6-4-2010 om 19:28 uur.


Ik heb zelf laatst ook een 50cc italkit racing aangeschaft. In combinatie met de leovinci is hij vrij pittig. Je haalt met een laagtoerige uitlaat zoals de leovinci nooit het maximale uit je setup, maar het verschil vind ik absoluut merkbaar.

Edit: die bigbore kost nog geen negentig euro, dus ik weet niet of die wel zoveel effect heeft .

Dit bericht is gewijzigd door Maeddy op 6-4-2010 om 19:30 uur.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
XDr4g0nX 6-4-2010 20:32 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


zoals kenny al zegt, gat hoort er te zitten bij een nsr. zijn erg goede zuigertjes ook, die vertexjes.

wat voor cilinder wil je hem inzetten trouwens?

Tnxs voor de reacties Kenny en De Schout, hoe ik tenminste geen 50 euro voor een goede zuiger uit te geven bij de motorhandel

Ik ben van plan de zuiger in een 50cc Fast Arrow te zetten, ik had hem al vervangen maar had hem niet laten honen dus ik mis nu vermogen dat wil je niet weten
 
Signature: [==||========] 20% complete

Dit topic is 152829 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 25 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved