Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
|
Pagina 25 van 201
|
Dit topic is 152829 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pixl |
6-4-2010 14:14 |
 Posts: 3125 |
kan het zijn dat een cilinder met slecht afgewerkte poorten een beetje een schrapend geluid geeft?
|
|
So fuckin' what!? |
|
ChielTZR |
6-4-2010 14:55 |
 Posts: 6016 |
Is 600 km te doen in 4 dagen in de vakantie op een Yamaha TZR?
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
Joel_koningslust |
6-4-2010 14:57 |
 Posts: 14514 |
ja
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Pixl |
6-4-2010 14:57 |
 Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
Is 600 km te doen in 4 dagen in de vakantie op een Yamaha TZR?
ik zie niet in waarom niet, 150 kilometer per dag... als je rustig aan rijd 5 uur per dag rijden denks..
|
|
So fuckin' what!? |
|
kenny77 |
6-4-2010 15:30 |
 Posts: 29286 |
130km was met mijn dt, vol gepakt, ongeveer 2 en half uur rijden.
Wel meeste door duitsland gereden, waar geen kip op de weg was.
snelheid constant 75 km/h ongeveer.
|
|
|
|
XDr4g0nX |
6-4-2010 15:36 |
 Posts: 3526 |
Ik zat te kijken naar een nieuwe zuiger voor mijn 50cc Honda NSR, maar nu kwam ik >deze< zuiger tegen op JosDijkman.nl
Maakt dat gat in de zuiger uit of kan ik die gewoon in mijn cilinder doen?
Mijn huidige zuigers zien er >zo< uit (links de nieuwe, rechts de oude).
Zoals je kunt zien zonder gat, dus wilde ik graag weten of ik die Vertex zuiger kon bestellen en monteren zonder problemen?
|
|
Signature: [==||========] 20% complete |
|
Tobias Verhoef |
6-4-2010 15:58 |
 Posts: 1832 |
Weet iemand hoeveel kogeltjes in een balhoofd lager zit bij een Honda MTX-sh?
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
voorthuizen |
6-4-2010 18:51 |
 Posts: 58 |
moet je ff tellen
je hebt er vast nog een.
kan iemand mij vertellen wat voor olie er in mijn hydraulische rem moet?
dan gooi ik er ff wat nieuwe in. hij remt nu nl niet, en het reservoir is bijna leeg.
tips voor het maken van die rem zijn ook welkom
|
|
|
|
kenny77 |
6-4-2010 18:53 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Ik zat te kijken naar een nieuwe zuiger voor mijn 50cc Honda NSR, maar nu kwam ik >deze< zuiger tegen op JosDijkman.nl
Maakt dat gat in de zuiger uit of kan ik die gewoon in mijn cilinder doen?
Mijn huidige zuigers zien er >zo< uit (links de nieuwe, rechts de oude).
Zoals je kunt zien zonder gat, dus wilde ik graag weten of ik die Vertex zuiger kon bestellen en monteren zonder problemen?
Lijkt me dat het gewoon kan.
NSR50 heeft standaard zo'n gat in de zuiger.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: voorthuizen
moet je ff tellen
je hebt er vast nog een.
kan iemand mij vertellen wat voor olie er in mijn hydraulische rem moet?
dan gooi ik er ff wat nieuwe in. hij remt nu nl niet, en het reservoir is bijna leeg.
tips voor het maken van die rem zijn ook welkom
Staat als het goed is op het rempotdeksel'tje.
|
|
|
|
De Schout |
6-4-2010 18:56 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Ik zat te kijken naar een nieuwe zuiger voor mijn 50cc Honda NSR, maar nu kwam ik >deze< zuiger tegen op JosDijkman.nl
Maakt dat gat in de zuiger uit of kan ik die gewoon in mijn cilinder doen?
Mijn huidige zuigers zien er >zo< uit (links de nieuwe, rechts de oude).
Zoals je kunt zien zonder gat, dus wilde ik graag weten of ik die Vertex zuiger kon bestellen en monteren zonder problemen?
zoals kenny al zegt, gat hoort er te zitten bij een nsr. zijn erg goede zuigertjes ook, die vertexjes.
wat voor cilinder wil je hem inzetten trouwens?
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Tobias Verhoef |
6-4-2010 18:56 |
 Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: voorthuizen
moet je ff tellen
je hebt er vast nog een.
kan iemand mij vertellen wat voor olie er in mijn hydraulische rem moet?
dan gooi ik er ff wat nieuwe in. hij remt nu nl niet, en het reservoir is bijna leeg.
tips voor het maken van die rem zijn ook welkom
Heb ik al gedaan ik kwam uit op 41 en dat is denk niet goed ik mis er denk 1 of heb er 1 te veel.
Maar het zit nu toch al dicht en hij stuurt weer goed, gelukkig
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
JB1 |
6-4-2010 19:15 |
 Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]
Heb ik al gedaan ik kwam uit op 41 en dat is denk niet goed ik mis er denk 1 of heb er 1 te veel.
Maar het zit nu toch al dicht en hij stuurt weer goed, gelukkig
21 Stuks onder
En 21 Stuks boven.
Je mist er dus 1tje
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Reneetjehh |
6-4-2010 19:27 |
 Posts: 253 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
bigbore en 50cc...
ja een 50cc bigbore bestaat ja ik vond t ok gek kijk maar: http://opvoeren.nl/s...l&Srtn=Cilinders
maar dat was geen antwoord op mijn vraag hea
mijn vraag was:
is er voordeel aan een snelle bigbore 50cc als je een leovince hebt met vroege powerband, dus dat je bij 10000 al kan schakelen?
Dit bericht is gewijzigd door Reneetjehh op 6-4-2010 om 19:28 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Reneetjehh op 6-4-2010 om 19:28 uur.
|
|
t leven is kort dus leef je uit |
|
Maeddy |
6-4-2010 19:29 |
 Posts: 1059 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Reneetjehh
[...]
ja een 50cc bigbore bestaat ja ik vond t ok gek kijk maar: http://opvoeren.nl/s...l&Srtn=Cilinders
maar dat was geen antwoord op mijn vraag hea
mijn vraag was:
is er voordeel aan een snelle bigbore 50cc als je een leovince hebt met vroege powerband, dus dat je bij 10000 al kan schakelen?
Dit bericht is gewijzigd door Reneetjehh op 6-4-2010 om 19:28 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Reneetjehh op 6-4-2010 om 19:28 uur.
Ik heb zelf laatst ook een 50cc italkit racing aangeschaft. In combinatie met de leovinci is hij vrij pittig. Je haalt met een laagtoerige uitlaat zoals de leovinci nooit het maximale uit je setup, maar het verschil vind ik absoluut merkbaar.
Edit: die bigbore kost nog geen negentig euro, dus ik weet niet of die wel zoveel effect heeft  .
Dit bericht is gewijzigd door Maeddy op 6-4-2010 om 19:30 uur.
|
|
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! ! |
|
XDr4g0nX |
6-4-2010 20:32 |
 Posts: 3526 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]
zoals kenny al zegt, gat hoort er te zitten bij een nsr. zijn erg goede zuigertjes ook, die vertexjes.
wat voor cilinder wil je hem inzetten trouwens?
Tnxs voor de reacties Kenny en De Schout, hoe ik tenminste geen 50 euro voor een goede zuiger uit te geven bij de motorhandel
Ik ben van plan de zuiger in een 50cc Fast Arrow te zetten, ik had hem al vervangen maar had hem niet laten honen dus ik mis nu vermogen dat wil je niet weten
|
|
Signature: [==||========] 20% complete |
|
Dit topic is 152829 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 25 van 201
|
|