thunderbird - Forum en Sales Moderator |
23-5-2010 19:21 |
 Posts: 7728 |
ik heb nog nooit gehoord dat ze in de loop der jaren veranderd zijn, dus nee. je hebt wel nog de ts80x, die frames schijnen íets te verschillen met de 50 frames.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Pixl |
23-5-2010 19:22 |
 Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: FR-ronald
Hallo, weet iemand of een frame van een tsx altijd hetzelfde is of zijn er meerdere series/ uitgebracht.
dus is een frame van een tsx altijd hetzelfde is mijn vraag?
kheb hier 2 TSX frames staan met 2 compleet verschillende framenummers, frames zelf zijn wel gelijk.
|
|
So fuckin' what!? |
|
FR-ronald |
23-5-2010 19:29 |
Posts: 38 |
oke, dan waag ik de gok
alsnog bedankt vuur jullie zeer snelle en inhuoderlijke reacties danku helemaal super
|
|
|
|
Royal Club |
23-5-2010 20:34 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
[...]
T gaat om de Continental set bij bromfietsshop.nlvoor 99¤
Maar ik dacht dat de achterband misschien niet tussen de achterbrug past, omdat hij nieuw met slechts een 110 bandje wordt geleverd.
Had zelf ook een 130 achterband en 100 voor op mn Rieju (is zelfs nog kleiner als de RS) en vond het prima sturen. Kon er erg hard mee door de bocht
En wat is het verschil tussen het nieuwe (d50bo) en oude derbi blok (2000-2006)? Zo op het oog lijkt alleen het kapje van het oliepompje anders.
Dit bericht is gewijzigd door Drumsan op 23-5-2010 om 17:42 uur.
dan doe je lekker 130 toch. i dont give a crap.
verschil :
waterpomp
standaart met losse binnenkop
blok heeft een weer een balasas, hoe gierig het ook is 
gewijzigde primaire vertanding. (volgensmij  )
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
RBN |
23-5-2010 20:49 |
 Posts: 858 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]
wtf. standaard cilinder enzo? dat kan nooit tenzij je een plaat van 70 tanden achterop hebt liggen ofzo? wat is je top snelheid dan?
Dit bericht is gewijzigd door Pixl op 20-5-2010 om 17:27 uur.
Ik dacht dat het een 50cc is ja, maar heb de cilinder nooit open gehad dus kan het niet weten.
Topsnelheid. bij 8000 toeren in z'n 5 -> 70 km/h
Maar wat is gewoon een max. toerental wat de brommer gewoon goed kan hebben? dat je hem niet overbelast
Dit bericht is gewijzigd door RBN op 23-5-2010 om 20:51 uur.
|
|
|
|
kenny77 |
23-5-2010 23:30 |
 Posts: 29286 |
12k kan hij makkelijk hebben lijkt me, dus daar zou ik me geen zorgen om maken.
Neem aan dat je er niet boven uit gaat komen.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-5-2010 om 23:30 uur.
|
|
|
|
tjeerdie |
23-5-2010 23:36 |
 Posts: 251 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
12k kan hij makkelijk hebben lijkt me, dus daar zou ik me geen zorgen om maken.
Neem aan dat je er niet boven uit gaat komen.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-5-2010 om 23:30 uur.
hangt van je set-up af.
Gewoon standaard zou ik niet meer dan 10.000 gaan rijden, zeker niet langduri. Grote kans op warm/vastloper dan
|
|
|
|
kenny77 |
24-5-2010 0:22 |
 Posts: 29286 |
suzuki er van mijn zus draait al jaren 11500 toeren, zonder een centje pijn.
originele 50cc van suzuki (wel snelle zoals in belgie werd geleverd)
Maar het onderblok kan dat makkelijk aan.
hoezo zou die dan vast lopen volgens jou??
|
|
|
|
-Bart-92- |
24-5-2010 11:40 |
 Posts: 226 |
|
|
15-3-2011 : Rijbewijs B gehaald :D 28-11-2011 A gehaald :D |
|
hggf |
24-5-2010 12:05 |
 Posts: 1404 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hggf
Zijn de contactpunten en condensators van een Citta en een Puch uitwisselbaar?
|
|
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers... |
|
rensss |
24-5-2010 14:13 |
 Posts: 1110 |
hallo,
Ik heb een vraagje. Mijn Puch maxi heeft een grote onderhoudsbeurt gekregen. Nieuw schroefdraad in cilinderkop nieuwe koppaking. Ik heb de caberateur goed schoongemaakt. Ik heb de contactpunten afgesteld.
Nieuwe bougie en bobine. Alleen hij start maar niet. Wat heb ik verkeerd gedaan??
|
|
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast? |
|
Maup |
24-5-2010 14:45 |
 Posts: 4353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rensss
hallo,
Ik heb een vraagje. Mijn Puch maxi heeft een grote onderhoudsbeurt gekregen. Nieuw schroefdraad in cilinderkop nieuwe koppaking. Ik heb de caberateur goed schoongemaakt. Ik heb de contactpunten afgesteld.
Nieuwe bougie en bobine. Alleen hij start maar niet. Wat heb ik verkeerd gedaan??
Heb je compressie, vonkt hij en krijgt hij benzine?
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
rik hulkenberg |
24-5-2010 15:04 |
 Posts: 10029 |
heb net de carberateur van de motor schoongemaakt
hierbij heb ik ook de pilot schroef losgedraaid deze bevind zich in de vlotterbak aan de kant van het spruitstuk.
http://www.oemmotorp...p;L2=YA-YBR-125-1_AG
onderdeel nummer 11
weet iemand waarvoor deze is gaat om een mikuni carberateur
|
|
|
|
Paultje Pils |
24-5-2010 15:54 |
 Posts: 2110 |
Is het eigenlijk mogelijk een krukas uit elkaar te halen, nieuw big end erin, en weer in elkaar te persen? Of verrot big-end=nieuwe krukas?
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
Joel_koningslust |
24-5-2010 15:59 |
 Posts: 14514 |
lospersen en enkel bigend vervangen is ook mogelijk
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|