Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
|
Pagina 144 van 201
|
Dit topic is 153015 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Maeddy |
14-5-2010 19:14 |
 Posts: 1059 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]
eerst beetje met kunststof hamer tegen tikken, beetje schuin weg zodat de pakking 'losbreekt' en dan gewoon eraf trekken. pas op met de magneten
Dat heb ik al geprobeerd, maar ik ben wellicht wat te voorzichtig geweest. Is dit de enige manier, of zijn er nog meerdere manieren?
|
|
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! ! |
|
tsxhunter |
14-5-2010 19:23 |
|
BromfreakNSR |
14-5-2010 20:04 |
Posts: 35 |
hey, ik ben nieuw op dit forum  , heb sinds kort een orginele honda NSR50 gekocht, echt superstaat! met maar 13,000km op de teller, heeft heel zijn leventje binnen gestaan  maar mijn vraag is.. hij is volgens mij helemaal orgineel en loopt 60-65.. hoe hard zal die lopen met zo een proma uitlaatje eronder?
Gr.
|
|
|
|
st.nyksterdriver |
14-5-2010 20:07 |
Posts: 3376 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BromfreakNSR
hey, ik ben nieuw op dit forum , heb sinds kort een orginele honda NSR50 gekocht, echt superstaat! met maar 13,000km op de teller, heeft heel zijn leventje binnen gestaan maar mijn vraag is.. hij is volgens mij helemaal orgineel en loopt 60-65.. hoe hard zal die lopen met zo een proma uitlaatje eronder?
Gr.
70 - 80 denk ik
als je die proma binnen hebt en hij is van kaal metaal zou ik hem wel spuiten met motip anders roest die binnen een week onder je brommer vandaan
|
|
|
|
Pixl |
14-5-2010 20:25 |
|
BromfreakNSR |
14-5-2010 20:32 |
Posts: 35 |
@ st.nyksterdriver, ok tnx! maar die man waarvan ik de nsr heb gekocht.. is echt een liefhebber! hij heeft 40-50 honda orginele brommertjes staan  en ook heel veel uitlaten, waaronder promaatjes  dus ik mag er heus wel 1tje hebben
|
|
|
|
Apenzoon |
14-5-2010 21:08 |
 Posts: 303 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
tis erger als ie bol staat of prut bovenop heeft
maar je kan niet zomaar n willekeurig condensator erin frotten als je dat soms bedoeld
waarom niet?
Dit bericht is gewijzigd door Apenzoon op 14-5-2010 om 21:09 uur.
|
|
|
|
-TS50-sciter |
14-5-2010 22:09 |
 Posts: 458 |
Ik vond vanmiddag achter mijn koplamp deze stekker
Ik dacht dat dit van de contactschakelaar was,
Is dit waar?
|
|
Ik verkoop een TSX in onderdelen. PM NU, VOORDAT JE TE LAAT BENT! |
|
De Schout |
14-5-2010 22:46 |
Posts: 5327 |
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
tsxhunter |
14-5-2010 23:28 |
 Posts: 9332 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]
ziet d'r uit als een doodgewone proma
oke  maar hittegraad 8 van ngk voldoet?
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
Pixl |
14-5-2010 23:29 |
 Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -TS50-sciter
Ik vond vanmiddag achter mijn koplamp deze stekker
afbeelding
Ik dacht dat dit van de contactschakelaar was,
Is dit waar?
Ja
|
|
So fuckin' what!? |
|
BromfreakNSR |
15-5-2010 0:08 |
Posts: 35 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]
helemaal ori + proma = 60/65 km/h...
zit dus echt een orgineel uitlaatje onder
|
|
|
|
BromfreakNSR |
15-5-2010 0:11 |
Posts: 35 |
welke uitlaat is beter voor een nsr met een standaard setup, proma of techno? en hoe hard zal dat lopen met beide uitlaten? brommer gaat nu ongv 60.
|
|
|
|
kroonenburg |
15-5-2010 1:34 |
 Posts: 259 |
ik weet dat er faqs zijn enz
maar als ik op mijn originele spartamet een 12 of 16 mm carb wil zetten
bijv een yamaha dt mikuni.
welke sproeier maat heb ik dan ongeveer nodig?
|
|
|
|
Joop_Karel_Spank |
15-5-2010 8:13 |
Posts: 278 |
Ik had even een vraagje: ik rijdt een senda R extreme uit 2008 met een verroeste uitlaat en een losse katalysator. wel ontgrenst maar verder standaard. ik zit erover te denken om een technigas Enox uitlaat te kopen vanwege het RVS en minder roestgevoelig dus. Maar ik zou ook graag wat meer trekkracht willen. Hoe zou ik dit het beste kunnen doen? bijvoorbeeld mijn achtertandwiel na de uitlaat wissel een standje groter te nemen? of zit ik dan al gelijk richting de carburateur ontgrenzen en/of andere cilinder vast? even voor de duidelijkheid topsnelheid maakt me weinig uit omdat ik op mijn dagelijkse route vaak toch niet harder dan 60-70 kan
|
|
|
|
Dit topic is 153015 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 144 van 201
|
|