Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 43"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
Pagina 116 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 153070 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Voetentje 5-5-2010 0:53 Print reply

Posts: 2356
Kan iemand mij vertellen waarom nou een honda MTX-R1 blok sneller is als een MBX80 blok? Van wat ik heb gelezen komt het door de versnellingsbak dus beter trekken maar minder hoge top. Klopt dit?
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
JohanSendapower 5-5-2010 9:18 Print reply

Posts: 307
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy110
ik ben bezig met me olie pompje weer aan te sluiten maar ik weet niet goed hoe ik deze moet ontluchten, is hier een faq over op internet of kan iemand me dit uitleggen.


gewoon aansluiten en je eerste tank vol nog even met mengsmering tanken dan moet et wel goed komen
 
Hopende u bij deze genoeg geinformeerd te hebben over bovenstaand onderwerp
kenny77 5-5-2010 10:08 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
Kan iemand mij vertellen waarom nou een honda MTX-R1 blok sneller is als een MBX80 blok? Van wat ik heb gelezen komt het door de versnellingsbak dus beter trekken maar minder hoge top. Klopt dit?


zal aan de cilinder liggen.

mbx versnellingsbak heeft juist kortere vertanding dan de mtx bak (eigenlijk stom , maargoed. )

je kan ook net zo goed een mbx blok kopen randje uit het blok halen en dan kan je elke cilinder erop gooien.
 
roy110 5-5-2010 12:28 Print reply
Posts: 584
Ik had even een vraag ik heb nu een 21 mm carberateur op mijn brommer 50cc op am6 blok, maar dit vind ik niet zo lekker rijden ik wil een kliene carberateur. ik heb dus een 16mm carberateur gevonden met spruitstuk, maar kan ik gewoon me normalen membraam gebruiken of moet die ook 16mm zijn .

Dit bericht is gewijzigd door roy110 op 5-5-2010 om 12:30 uur.
 
XDr4g0nX 5-5-2010 12:34 Print reply

Posts: 3526
Ik heb de begrenzer binnen gekregen en gemonteerd, maar nu zitten er dus 2 draaiknoppen op. Maar welke knop dient voor de grove en welke voor de fijne afstelling?
Ik snap geen snars van dat ding



Ik kan als hij aan staat en de knoppen bijna op de helft staan nog steeds in zijn 1 10k draaien (max aantal toeren) maar dat doet hij wel iets langzamer, maar in 2,3 en 4 trekt hij langzamer op maar als ik lang genoeg blijf doorrijden dan komt hij alsnog redelijk hoor in toeren.

Doe ik iets verkeerd, of ligt het gewoon aan de afstelling van de begrenzer?
 
Signature: [==||========] 20% complete
gus 5-5-2010 12:43 Print reply

Posts: 445
ik heb een kort vraagje

hoeveel tijd gaat eroverheen na de keuring tot je werkelijk een kenteken hebt en kunt rijden?
 
shirioko 5-5-2010 13:06 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Ik heb de begrenzer binnen gekregen en gemonteerd, maar nu zitten er dus 2 draaiknoppen op. Maar welke knop dient voor de grove en welke voor de fijne afstelling?
Ik snap geen snars van dat ding

afbeelding

Ik kan als hij aan staat en de knoppen bijna op de helft staan nog steeds in zijn 1 10k draaien (max aantal toeren) maar dat doet hij wel iets langzamer, maar in 2,3 en 4 trekt hij langzamer op maar als ik lang genoeg blijf doorrijden dan komt hij alsnog redelijk hoor in toeren.

Doe ik iets verkeerd, of ligt het gewoon aan de afstelling van de begrenzer?

...
zal ik maar langskomen?
 
RubenMTX 5-5-2010 13:11 Print reply

Posts: 558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Ik heb de begrenzer binnen gekregen en gemonteerd, maar nu zitten er dus 2 draaiknoppen op. Maar welke knop dient voor de grove en welke voor de fijne afstelling?
Ik snap geen snars van dat ding

afbeelding

Ik kan als hij aan staat en de knoppen bijna op de helft staan nog steeds in zijn 1 10k draaien (max aantal toeren) maar dat doet hij wel iets langzamer, maar in 2,3 en 4 trekt hij langzamer op maar als ik lang genoeg blijf doorrijden dan komt hij alsnog redelijk hoor in toeren.

Doe ik iets verkeerd, of ligt het gewoon aan de afstelling van de begrenzer?


Denk dat je eerst 1 knop op 0 moet draaien, en met de andere spelen, kijken wat er gebeurd. Als er daarmee niet veel gebeurd zet je die op 0 en ga je met de andere spelen

En als ie dan niet meer hard loopt stottert ie wsl en kun je dat wegwerken met de andere knop
 
st.nyksterdriver 5-5-2010 13:29 Print reply
Posts: 3376
http://www.pulstarplug.nl zou dit echt beter werken of is het gewoon een oplichterij ?
zag de link in de reclame hier op BF
 
Saknet 5-5-2010 13:45 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
http://www.pulstarplug.nl zou dit echt beter werken of is het gewoon een oplichterij ?
zag de link in de reclame hier op BF


www.google.nl/search?q=pulstar+plug+test
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
XDr4g0nX 5-5-2010 13:46 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
http://www.pulstarplug.nl zou dit echt beter werken of is het gewoon een oplichterij ?
zag de link in de reclame hier op BF

Denk dat je eerder een gat in je zuiger knalt, zag hem idd ook al staan een tijdje terug.

Maar als er iemand is die het wil proberen en zijn bevindingen hier neer wil zetten, be my guest

Want aan die testresultaten te zien op hun eigen website zul je er op de brommer weinig op vooruitgaan, een auto heeft ongeveer slechts 3% vermogen winst totaal.

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 5-5-2010 om 13:49 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Paul de Salmiakbal 5-5-2010 15:21 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gus
ik heb een kort vraagje

hoeveel tijd gaat eroverheen na de keuring tot je werkelijk een kenteken hebt en kunt rijden?

Je kentekenbewijs krijg je thuisgestuurd binnen 5 werkdagen, daarna kun je een kentekenplaat laten persen. Echter hebben veel garage's geen machine om brommerplaten te persen, dus wss moeten ze het ergens anders laten doen, mijn plaat werd bijv in Amsterdam geperst terwijl ik vlak bij Breda woon
Duurde een weekje om m'n plaat te laten maken.
 
XDr4g0nX 5-5-2010 15:32 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
[...]

Je kentekenbewijs krijg je thuisgestuurd binnen 5 werkdagen, daarna kun je een kentekenplaat laten persen. Echter hebben veel garage's geen machine om brommerplaten te persen, dus wss moeten ze het ergens anders laten doen, mijn plaat werd bijv in Amsterdam geperst terwijl ik vlak bij Breda woon
Duurde een weekje om m'n plaat te laten maken.

Dan moet je naar de lokale Halfords gaan, wij bestellen kentekenplaten bij de lokale autozaken. Als je aan hun vraagt waar zij hem bestellen dan kun je daarheen gaan en drukken ze hem waar je bijstaat.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Paultje Pils 5-5-2010 15:45 Print reply

Posts: 2110
Mijn brommer krijgt opmaat, daarom heb ik ff een derbi te leen.

Set up:
- Bidalot replica 70cc
- pro race pijp
- 28 keihin
- vertanding = autowheely in z'n twee.

Hoe hard loopt dit? Zit geen km-teller op, en kan moeilijk schatten
 
If you can't dodge it, ram it.
kenny77 5-5-2010 17:41 Print reply

Posts: 29286
230 als je plat op de tank ligt.








test het gewoon met de auto ernaast uit of gps erop gooien.

Kunnen wij niet weten.
 

Dit topic is 153070 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 116 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved