Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 16 mm op NSR beter dan 20mm?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 754 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6099 - 16 mm op NSR beter dan 20mm?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 424 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Markiej- 5-11-02?09:34 Print topicpost

Posts: 1361
Ik heb een nsr
met de volgende setup;
50cc eurocilindro
20mm mikuni
6 kleps membraam (malossie)
metrakit uitlaat
4 bak.

Nou vraag ik me iets af, mijn brommer heeft errug weinig kracht onderin,echt weinig gewoon, na de 8 duizend toeren begint ie pas echt te trekken, tot de 11500, in iedere versnelling en op zijn top 10500.

Komt dit nou door die te grote 20mm carb, en zou et beter zijn om er een 16 mm mikuni op te zetten...
is dat beter voor et benzine gebruik (rijdt nu zo'n 1 op 15/1op 20..) en de trekkracht onderin???

 
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...

Blukaap 5-11-02?11:18 Print reply

Posts: 10008
Miskien (maar neem dan liever 16 of 18 keihin).

Maar wat ook VEEEEEEL kan schelen is je membraan op maat vd carb maken.

85% vd carb oppervlakte (en dan hoeven ze maar weinig open, vergis je niet).
 
Bastila is lief
MBBBBBB 5-11-02?17:30 Print reply
Posts: 2340
als je er toch aan kan komen zou ik het proberen, 20 mm is best veel voor 50 cc...
maar misschien iets anders verkeerd? ontsteking vroeger, bougie...
 
LE-Man 5-11-02?17:34 Print reply
Posts: 500
ja, ik denk het wel, 20mm is wel erg groot ja.. en voor je benzine verbruik schilt het echt superveel!
 
NSR tekoop!! mail voor meer info leo_van_drie@hotmail.com
rebuild nsr 5-11-02?18:47 Print reply
Posts: 494
lul toch niet zo een 50 snel cilinder trekt alleen in de hoge toeren van 8000 to 12000 ongev. ik had het er zelf ook onder liggen. Wat je ook kan doen is er een v twinner van maken, 1 cilinder met trekkracht in lage toeren en 1 cilinder met trekkracht in hoge toeren!!!!!!
 
nothing beats a cubic inch
NSR JunK 5-11-02?20:58 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Nou vraag ik me iets af, mijn brommer heeft errug weinig kracht onderin,echt weinig gewoon, na de 8 duizend toeren begint ie pas echt te trekken, tot de 11500, in iedere versnelling en op zijn top 10500.


ik heb het er laats via MSN al met je over gehad en ik zij tog dat die zuiger ontslag zou nemen als je hem nooit warmrijd en altijd volgas blaast ik zou die cilinder er maar eens aftrekken want dit had ik dus ook! was de bovenste zuigeveer eraf geklapt en stuk zuiger foetsie en als dat zou is bij jou stop dan die zuiger niet weer terug met een neiuwe zuigerveer want dat gaat niet goed
 
Martijn 6-11-02?13:50 Print reply
Posts: 10000
ik vat dat echt niet....al dat gezwets dat een grotere carb veul in benzine verbruik scheelt..

WAAR BLIJFT DIE FUCKING BENZINE DAN???

daar wordt toch ook energie uit gehaald?? dus ga je harder...

anders heb je ergens lekkage ofzo...

je hebt veul benzine verlies omdat dat ding dan gewoon veul te rijk staat afgesteld omdat die stink carb te gross is....
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 424 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved