Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 42"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #60506 - "Kleine vragen Topic Deel 42"
Pagina 83 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 103105 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mestyle 1-3-2010 20:46 Print reply
Posts: 630
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
@mestyle als ie blijft hangen moet je even beter kijken wat je doet, soms moet je die tandwielen waar die vorkjes omheen zitten even met de hand te plek houden afhankelijk van wat je het schakelpedaal mechanisme precies laat doen.


[...]

de 1, 2, 3 draait die wel gewoon soepel, maar word oplopend wat zwaarder maar licht dat gewoon niet aan het principe van de versnellingbak?

 
knoffy 1-3-2010 20:48 Print reply
Posts: 610
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_93
[...]


totaal geen speling?! maar heel klein beetje olie verlies is toch niet erg



godmiljaar

koop een nieuwe keering van 50 cent en kijken of het dan wel dicht blijft olie verlies is gewoon kut omdat je het in de gaten moet houden dat er niet te veel uit drupt, dus NEE het is niet schadelijk als je optijd bij vult.
 
Saknet 1-3-2010 21:29 Print reply

Posts: 10355
@mt5_93 tja als jij een keerring niet goed monteerd dan hoor je bij die overige 1% inderdaad

@mestyle ik durf dat niet te zeggen zonder de bak met eigen handen te draaien. als hij in elke versnelling steeds n beetje zwaarder gaat dan zal het wel horen. Heb er zelf nooit zo exact op gelet, als ie gewoon goed draait dus niet dat hij in verhouding van de kracht die je erop moet zetten, onnatuuurlijk snel afremt zodra je em loslaat, dan loopt er niets aan.

ik weet niet of je probeert met of zonder de krukas mee te roteren, maar probeer dan iig even zonder, kijk of dat veel scheelt. krukas moet wel soepel draaien.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 1-3-2010 om 21:33 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mestyle 1-3-2010 21:58 Print reply
Posts: 630
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
@mt5_93 tja als jij een keerring niet goed monteerd dan hoor je bij die overige 1% inderdaad

@mestyle ik durf dat niet te zeggen zonder de bak met eigen handen te draaien. als hij in elke versnelling steeds n beetje zwaarder gaat dan zal het wel horen. Heb er zelf nooit zo exact op gelet, als ie gewoon goed draait dus niet dat hij in verhouding van de kracht die je erop moet zetten, onnatuuurlijk snel afremt zodra je em loslaat, dan loopt er niets aan.

ik weet niet of je probeert met of zonder de krukas mee te roteren, maar probeer dan iig even zonder, kijk of dat veel scheelt. krukas moet wel soepel draaien.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 1-3-2010 om 21:33 uur.



ik draaide er aan zonder krukas, maar was aan de kant waar koppeling op zit maar zonder het huis en al, met ging het al weer lichter, weet niet of die iets door draait als ik stop met draaien of dat die gelijk stil staat
 
YAMAHA-Power 1-3-2010 22:07 Print reply

Posts: 818
Wat is de lengte van een achterveer van een Derbi gpr 50 tot het bouwjaar 2005?

Gr,
Tom
 
Tim-gpr99 1-3-2010 22:37 Print reply

Posts: 841
kan hem wel effe voor je opmeten, uit mn hoofd 260 mm .
 
GPR50 '99 streetfightert
YAMAHA-Power 2-3-2010 6:33 Print reply

Posts: 818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
kan hem wel effe voor je opmeten, uit mn hoofd 260 mm .

Dan is die heelas te laag
 
ArvidW 2-3-2010 11:02 Print reply

Posts: 201
Is dit een Metrakit uitlaat voor Honda NSR?



Ik vind de bevestigingsbeugel zo vreemd gepositioneerd, zal dit passen onder een Type II NSR? Of monteer je deze beugel aan het beugeltje waar ook de onderkuip aan vast zit ?

Zijn de prestaties bekend van deze uitlaat, zoja, wat kan ik verwachten kwa powerband ism 45.5malossi, opmaat kop, 18keihin ?



Dit bericht is gewijzigd door ArvidW op 2-3-2010 om 11:03 uur.
 
XDr4g0nX 2-3-2010 11:17 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ArvidW
Is dit een Metrakit uitlaat voor Honda NSR?
afbeelding
afbeelding

Ik vind de bevestigingsbeugel zo vreemd gepositioneerd, zal dit passen onder een Type II NSR? Of monteer je deze beugel aan het beugeltje waar ook de onderkuip aan vast zit ?

Zijn de prestaties bekend van deze uitlaat, zoja, wat kan ik verwachten kwa powerband ism 45.5malossi, opmaat kop, 18keihin ?



Dit bericht is gewijzigd door ArvidW op 2-3-2010 om 11:03 uur.

Nee, er zit namelijk geen flens op de uitlaat.
Hij is bedoelt voor een cilinder waar je de uitlaat met veertjes vastzet.

Zelf heb ik onder mijn NSR, een snelle 50cc, 18mm Keihin, standaard kop. Ik heb mijn powerband rond de 7,5k tot 10k zitten

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 2-3-2010 om 11:47 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
ArvidW 2-3-2010 11:44 Print reply

Posts: 201
Jammer Proma gebruikt ook een losse flens met veer-bevesteging...

Voor welke brommer zou deze uitlaat dan gemaakt zijn?
 
XDr4g0nX 2-3-2010 11:47 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ArvidW
Jammer Proma gebruikt ook een losse flens met veer-bevesteging...

Voor welke brommer zou deze uitlaat dan gemaakt zijn?

Geen idee
 
Signature: [==||========] 20% complete
Frysk 2-3-2010 12:55 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ArvidW
Is dit een Metrakit uitlaat voor Honda NSR?
afbeelding
afbeelding

Ik vind de bevestigingsbeugel zo vreemd gepositioneerd, zal dit passen onder een Type II NSR? Of monteer je deze beugel aan het beugeltje waar ook de onderkuip aan vast zit ?

Zijn de prestaties bekend van deze uitlaat, zoja, wat kan ik verwachten kwa powerband ism 45.5malossi, opmaat kop, 18keihin ?



Dit bericht is gewijzigd door ArvidW op 2-3-2010 om 11:03 uur.


beugeltje zit op dezelfde plaats als NS1 (onder het blok)


En mijn vraag

Hoe kan ik in godsnaam aan pro-link bussen voor m'n MTX komen ? zijn nergens te vinden

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 2-3-2010 om 12:56 uur.
 
giggitybyte
bramzai 2-3-2010 13:14 Print reply

Posts: 323
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


beugeltje zit op dezelfde plaats als NS1 (onder het blok)


En mijn vraag

Hoe kan ik in godsnaam aan pro-link bussen voor m'n MTX komen ? zijn nergens te vinden

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 2-3-2010 om 12:56 uur.


jaa die zijn egt onmogelijk te vinden...behalve als je gewoon ff goed zoekt
http://www.motoimpor...n/framedelen2/as.htm
 
Son of buddha
Che Spettacolo 2-3-2010 15:29 Print reply

Posts: 287
is het mogelijk dat je de koeling van je brommer sneller laat verlopen zodat hij beter word gekoeld?
 
Sherwin 2-3-2010 15:39 Print reply

Posts: 561
als t water te snel gaat, dan wordt er te weinig hitte overgedragen... (waarom wil je dit... brommer te warm?) misschien moet je dan je termostaat checken
 

Dit topic is 103105 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 83 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved