ze komen allebei bij mijn neef vandaan ik heb de airsal genomen de gietijzer zat er eerst bij mijn brommer toen die nog niet van mij was die was vastgelopen (ik heb de brommer van mijn neef gekocht) en die airsal zat eerst op een derbi senda van hem die was ook vastgelopen daarmee liep die 130 op de teller dus niet echte km
Om de ingaande as van m'n transmissiebak zat een lager. Na een tijdje rijden begon alles ineens te ratelen en te trillen. Wat bleek: alle kogeltjes waren eruit gelopen en ik had alleen nog twee losse schalen over.
Mijn vraag is: Hoe kan dit en wat heb ik fout gedaan?
Het lager was gewoon origineel en was een 638zz.
Wie weet waar je glasparels (om te stralen) kan halen in de buurt van Wijchen of Nijmegen of een goedkope internetwinkel. En wat kost dat spul normaal als je dat koopt.
Wie op dit forum heeft ervaring met vloeibaar gietijzer ook wel mesa mesa vloeibaar gietijzer? Dit omdat ik een beetje ruig ben omgegaan met de pakking van de ciinder op het carter gedeelte. Het uitharde van dit spul duurt 30min en is glad te schuren. Ik ben wel bang dat het misschien in je krukas kan brokkelen. Wie kan me helpen adviseren?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Maup
Om de ingaande as van m'n transmissiebak zat een lager. Na een tijdje rijden begon alles ineens te ratelen en te trillen. Wat bleek: alle kogeltjes waren eruit gelopen en ik had alleen nog twee losse schalen over.
Mijn vraag is: Hoe kan dit en wat heb ik fout gedaan?
Het lager was gewoon origineel en was een 638zz.
het antwoord staat in je vorige post al.
scheef gemonteerd en dat gaat niet goed met een lager
The way of life is just like the car you drive its good or bad