Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 42"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 826 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #60506 - "Kleine vragen Topic Deel 42"
Pagina 179 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 102955 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

antonhonda 27-3-2010 15:38 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hggf
[...]


Volgens mij heb je dan een vacuüm pomp (kraantje).

Zit er niet iets aan waar je aan kan draaien??

Zo ja, staat er ON, RES en PRI op??? Dan is het namelijk een vacuüm pomp. Als je hem dan op PRI zet komt er als het goed is wel benzine uit.



kan niks draaien is vaste kraan
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Noordeling 27-3-2010 19:02 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Micha.L
[...]


Als die brommer op de rollerbank gaat met een prop/ring in de uitlaat zodat hij maar 45 gaat en hij is niet afgesteld, gaat hij erg beroerd lopen. Zou kunnen natuurlijk dat de politie dat vrij verdacht vindt.

Echt goed voor je cilinder etc. is het natuurlijk niet, als het kan zou ik hem gewoon ff afstellen, maar als het echt niet anders gaat, ik denk niet dat hij vastloopt van een rollerbank-run. Maar je moest maar eens pecht hebben


omdat hij veels te rijk afgesteld staat zal hij toch niet vastlopen?
 
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-3-2010 19:06 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
[...]


geen idee
kan niks over vinden
en waar zou die pomp moeten zitten ?
zitten wel 2 slangetjes aansluitingen op kraantje
is zoon pomp ook echt nodig of gewoon kraantje door boren ? dan krijgt die wel bezine

Dit bericht is gewijzigd door antonhonda op 27-3-2010 om 15:17 uur.


waarschijnlijk zijn de 2 slangen die aan je kraan zitten niet van de zelfde dikte.
Die dunne is de vaccuumslang, als je daaraan zuigt dan komt uit de dikke de benzine. Die dunne slang hoort op je carb te zitten of op je inlaatspruitstuk.

Werkt dit niet dan zal je kraan wel kapot zijn.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
jeroentjen13 27-3-2010 19:17 Print reply
Posts: 850
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
[...]


kan niks draaien is vaste kraan


wrs zit er een dun darmpje vanonder, voor vacuum te zuigen en een grote langs zijkant, die je carb doet volstromen.
als je aan die dunne zuigt, moet er uit de dikke nafte komen
 
rensss 27-3-2010 19:57 Print reply

Posts: 1110
Hallo,

Wie op dit forum heeft ervaring met vloeibaar gietijzer ook wel mesa mesa vloeibaar gietijzer? Dit omdat ik een beetje ruig ben omgegaan met de pakking van de ciinder op het carter gedeelte. Het uitharde van dit spul duurt 30min en is glad te schuren. Ik ben wel bang dat het misschien in je krukas kan brokkelen. Wie kan me helpen adviseren?
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
Maup 27-3-2010 23:08 Print reply

Posts: 4353
Om de ingaande as van m'n transmissiebak zat een lager. Na een tijdje rijden begon alles ineens te ratelen en te trillen. Wat bleek: alle kogeltjes waren eruit gelopen en ik had alleen nog twee losse schalen over.
Mijn vraag is: Hoe kan dit en wat heb ik fout gedaan?
Het lager was gewoon origineel en was een 638zz.
Wel heb ik het lagerblok met het lager om de as gedaan en toen een steun eromheen gelast en het lagerblokje eraan vast gebout. Er is dus niet gemeten of de lagergaten wel lijnrecht tegenover elkaar zaten.

Dit bericht is gewijzigd door Maup op 27-3-2010 om 23:09 uur.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Jasper Strahiem 28-3-2010 11:16 Print reply

Posts: 1950
Ik heb hier twee prorace cilinders gevonden in deze webshop.
Beide 70cc pro race.

De ene is voor ''Derbi Senda (Zuluu)''
En de ander gewoon ''Derbi Senda''

Maar wat is nu precies het verschil? Ze zijn beide voor het oude type blok dus geen koelvloeistof door het blok. In prijs verschillen ze wel.

http://www.schaafbro...Derbi&d=00002366
http://www.schaafbro...Derbi&d=00001969
 
Make the most of now
NSR50 Rider 28-3-2010 12:10 Print reply

Posts: 155
Vraagje:

Past een MT5 gaskabel (met oliepomp) ook op een NSR?

EDIT:

http://link.marktplaats.nl/333789521 <- Deze dus?

Dit bericht is gewijzigd door NSR50 Rider op 28-3-2010 om 12:11 uur.
 
[img]http://img231.imageshack.us/img231/4115/hondabannergr3.jpg[/img]
coupequattro 28-3-2010 12:14 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
Ik heb hier twee prorace cilinders gevonden in deze webshop.
Beide 70cc pro race.

De ene is voor ''Derbi Senda (Zuluu)''
En de ander gewoon ''Derbi Senda''

Maar wat is nu precies het verschil? Ze zijn beide voor het oude type blok dus geen koelvloeistof door het blok. In prijs verschillen ze wel.

http://www.schaafbro...Derbi&d=00002366
http://www.schaafbro...Derbi&d=00001969


Ik zie zo geen verschil, zitten alle dezelfde materialen bij. Ik zou zeggen, bel met Schaaf, dan weet je het,.
 
puchmaxisuper 28-3-2010 12:41 Print reply

Posts: 172
Mijn Puch Maxi reed tot voorkort prima.
Gister ff kop losgehad en weer vast, niets mis mee, maar nu na lang rijden gister in vochtig weer, begon het harder te regenen en ik denk dat het daardoor komt, dat hij op gegevenmoment helemaal niet meer liep.
weet iemand hoe dit komt?
 
If everything seems under control, you're just not going fast enough!!!
NSR50 Rider 28-3-2010 12:41 Print reply

Posts: 155
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR50 Rider
Vraagje:

Past een MT5 gaskabel (met oliepomp) ook op een NSR?

EDIT:

http://link.marktplaats.nl/333789521 <- Deze dus?

Dit bericht is gewijzigd door NSR50 Rider op 28-3-2010 om 12:11 uur.



Niemand? Wil het vandaag graag weten...
 
[img]http://img231.imageshack.us/img231/4115/hondabannergr3.jpg[/img]
korre 28-3-2010 12:42 Print reply
Posts: 89
als er een sportluchtfilter op zit zo een met moes dan is de kans groot dat deze nat geregend is en zo geen lucht meer in je carbu laat
 
Maup 28-3-2010 12:44 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchmaxisuper
Mijn Puch Maxi reed tot voorkort prima.
Gister ff kop losgehad en weer vast, niets mis mee, maar nu na lang rijden gister in vochtig weer, begon het harder te regenen en ik denk dat het daardoor komt, dat hij op gegevenmoment helemaal niet meer liep.
weet iemand hoe dit komt?

Bougiedop er weer goed opgedrukt? Misschien komt er wat water in en dat vindt hij meestal niet zo lekker.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Paultje Pils 28-3-2010 12:45 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: korre
als er een sportluchtfilter op zit zo een met moes dan is de kans groot dat deze nat geregend is en zo geen lucht meer in je carbu laat


Zo'n open filter moet je gewoon achter je kappen weg stoppen. Zo komt er geen water in, en het grofste vuil blijft er uit. Als hij nat wordt rijd het wel kut.
 
If you can't dodge it, ram it.
puchmaxisuper 28-3-2010 12:47 Print reply

Posts: 172
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: korre
als er een sportluchtfilter op zit zo een met moes dan is de kans groot dat deze nat geregend is en zo geen lucht meer in je carbu laat


nee, het is standaard luchtfilter..
als het is wat Maup zegt, helpt het dan ook om zo'n rode dop te gebruiken, ipv de harde plastic zwarte? en moet ik dan ook andere kabel voordat het werkt, of is de dop voldoende?
 
If everything seems under control, you're just not going fast enough!!!

Dit topic is 102955 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 179 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved