Royal Club |
17-3-2010 20:51 |
|
der Chef |
17-3-2010 20:52 |
|
Gertie14 |
17-3-2010 21:02 |
 Posts: 136 |
Hoi,
Ik wou net de cilinderkop van mijn puch afhalen....
Wat blijkt: de moer van 1 tapeind is dol.
Hoe kan ik dit het beste oplossen ?
Dank bij voorbaat
|
|
[b]Racing Hoogwoud[/b] |
|
Drumsan |
17-3-2010 21:04 |
 Posts: 1223 |
|
|
|
|
Royal Club |
17-3-2010 21:04 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
[...]
bedankt.
Echter waar moet ik die groene dan aan vast maken? gewoon ergens aan het frame?
jij bent echt te stom voor woorden
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Drumsan |
17-3-2010 21:05 |
 Posts: 1223 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
jij bent echt te stom voor woorden
Klopt.
Maar das geen antwoord op mn vraag
|
|
|
|
shirioko |
17-3-2010 21:06 |
 Posts: 2273 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
[...]
bedankt.
Echter waar moet ik die groene dan aan vast maken? gewoon ergens aan het frame?
kan je doen
LAADSPOEL is iets anders dan AARDE
de groene draad moet je vastmaken je ontstekingsspoel
|
|
|
|
Royal Club |
17-3-2010 21:07 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_Patrick
Welke Begrenzer heb je gekocht want somige doen het niet op een RS50.
Rode draad op de CDI is de Pick Up draad, Groene is de laadspanning voor de condensators in de CDI, Witte is een draad van de CDI rechtstreeks trug naar de spoelen als massa voor de condensators.
Rood/Witte draad gaat naar je contactslot en is de onderbreker, trek je die los vonkt hij ook met het contact uit.
Dan is er nog een groen massa draadje rechtstreeks naar het frame of blok.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
mtx-motard |
17-3-2010 21:07 |
 Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gertie14
Hoi,
Ik wou net de cilinderkop van mijn puch afhalen....
Wat blijkt: de moer van 1 tapeind is dol.
Hoe kan ik dit het beste oplossen ?
Dank bij voorbaat
buitenkant is dol? of binnenkant (draad)?
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
shirioko |
17-3-2010 21:08 |
 Posts: 2273 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
toch maar ff mijn bedradingsschema naslaan
edit
klopt, er lopen 2 groene draden vanaf je cdi/bobine (ik heb een gecombineerde  )
wss zullen ze wel te onderscheiden zijn  ff zoeken hoe...
Dit bericht is gewijzigd door shirioko op 17-3-2010 om 21:10 uur.
|
|
|
|
Gertie14 |
17-3-2010 21:08 |
 Posts: 136 |
Ik denk aan de buitenkant in het tapeind.
|
|
[b]Racing Hoogwoud[/b] |
|
Drumsan |
17-3-2010 21:10 |
 Posts: 1223 |
|
|
|
|
shirioko |
17-3-2010 21:14 |
 Posts: 2273 |
|
|
|
|
Drumsan |
17-3-2010 21:15 |
 Posts: 1223 |
Waar die die mdf groene draad voor en wat moet k er mee
Niet de ene die bij de 4 ingangen zit maar deze zit ergens anders op de bobine en heeft zo'n rond aansluitschoentje
Dit bericht is gewijzigd door Drumsan op 17-3-2010 om 21:17 uur.
|
|
|
|
shirioko |
17-3-2010 21:23 |
 Posts: 2273 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Waar die die mdf groene draad voor en wat moet k er mee
Niet de ene die bij de 4 ingangen zit maar deze zit ergens anders op de bobine en heeft zo'n rond aansluitschoentje
Dit bericht is gewijzigd door Drumsan op 17-3-2010 om 21:17 uur.
ik heb net gekeken en bij mij zit het als volgt:
de 4 draden van de ontsteking (groen, wit, rood en rood/wit) zitten netjes naast elkaar, en de wat dikkere groene draad die naar mn frame gaat zit schuin boven de 4 draden
ik hoop dat je hier wat aan hebt
ik heb btw hier naar een rs50 om gekeken met am6 blok, die heeft een cdi en bobine in een kastje zitten
Dit bericht is gewijzigd door shirioko op 17-3-2010 om 21:23 uur.
|
|
|
|