Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 42"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1190 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #60506 - "Kleine vragen Topic Deel 42"
Pagina 125 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 103038 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Victorrrr 9-3-2010 21:48 Print reply

Posts: 23
Is er iemand die mij precies uit kan leggen hoe ik een Cb50 moet demonteren. Het is een schijfrem, maar het is wel een mechanische schijfrem, dus geen hydraulische zoals op de meeste brommers.
 
Drumsan 9-3-2010 22:01 Print reply

Posts: 1223
Mijn Rieju RS2 loopt nu ongeveer 90 km.
Hoe kan ik die laatste paar KM's inperken? Ik wil dat hij 80-85 (op teller) loopt
 
Floris-tsx 9-3-2010 22:02 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Mijn Rieju RS2 loopt nu ongeveer 90 km.
Hoe kan ik die laatste paar KM's inperken? Ik wil dat hij 80-85 (op teller) loopt


kleiner voortandwieltje
 
Iedereen kan professioneel worden
Tomez 9-3-2010 23:11 Print reply

Posts: 265


Wie weet welk merk dit brommertje is? ZIt er over na te denken om 't te kopen en dan op te knappen voor mee in de vakantie.
'T deed me een beetje denken aan zo'n mini-opklapmotor die de Amerikaanse Parachutisten in de 2e wereldoorlog af en toe hadden:


Misschien ook nog wel pimpen in die stijl
 
http://www.youtube.com/watch?v=pW51VPaioT8
XDr4g0nX 9-3-2010 23:13 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tomez
afbeelding

Wie weet welk merk dit brommertje is? ZIt er over na te denken om 't te kopen en dan op te knappen voor mee in de vakantie.
'T deed me een beetje denken aan zo'n mini-opklapmotor die de Amerikaanse Parachutisten in de 2e wereldoorlog af en toe hadden:

afbeelding
Misschien ook nog wel pimpen in die stijl

Lijkt me eerder een zelfbaksel dan iets dat zo uit de fabriek komt.

Staat er geen naam bij de advertentie?





@ iedereen:
Wat is de makkelijkste/beste manier om een nieuwe zuiger te monteren?
Moet ik hem nog ergens mee insmeren ofzo, of kan hij er gewoon zo op?

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 9-3-2010 om 23:15 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Tomez 9-3-2010 23:17 Print reply

Posts: 265
Nee stond niks bij. Vond wel dit, lijkt er verdacht veel op:
http://buyvintage1.w...-125cc-motd-running/
Misschien een ouder of nieuwer type?

EDIT: Effe verder gekeken op die pagina en het is inderdaad een di blasi (r2)... weten we dat ook weer

Dit bericht is gewijzigd door Tomez op 9-3-2010 om 23:23 uur.
 
http://www.youtube.com/watch?v=pW51VPaioT8
Tomez 9-3-2010 23:18 Print reply

Posts: 265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]


@ iedereen:
Wat is de makkelijkste/beste manier om een nieuwe zuiger te monteren?
Moet ik hem nog ergens mee insmeren ofzo, of kan hij er gewoon zo op?



Klein beetje 2taktolie eromheen smeren doe ik meestal
 
http://www.youtube.com/watch?v=pW51VPaioT8
Drumsan 10-3-2010 6:38 Print reply

Posts: 1223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsx1994
[...]


kleiner voortandwieltje


Ik zit nu al op 12/47, zal hij met voortandwiel 11 geen overtoeren maken? En achter is al de grootste
 
roy110 10-3-2010 14:49 Print reply
Posts: 584
ik had laatst me cilinder na gekeken of alles nog goed was alles was nog goed dus ik zet hem er op vul me kvs en doe de dop er op ga rondtje rijden keek achter me dikke rook maar is het nouw schadelijk om nog doorterijden zoiets van 10km naar de brommerzaak om nieuwe pakkinge te halen ? aangezien ik denk dat ie kvs lekt of had ik hem moeten ontluchten ?
 
Maeddy 10-3-2010 15:06 Print reply

Posts: 1059
Beste mensen,

Ik heb een dringend probleem. Ik wilde mijn cilinderkop even opnieuw monteren. Maar hij moet er dus eerst af. Hij zit alleen muurvast. Hoe kan ik het beste de kop demonteren?
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
st.nyksterdriver 10-3-2010 15:11 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
Beste mensen,

Ik heb een dringend probleem. Ik wilde mijn cilinderkop even opnieuw monteren. Maar hij moet er dus eerst af. Hij zit alleen muurvast. Hoe kan ik het beste de kop demonteren?

ratel met de juiste dop tegen de klok in draaien (kon zijn dat je de verkeerde kant op draaide )
 
Maeddy 10-3-2010 15:13 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

ratel met de juiste dop tegen de klok in draaien (kon zijn dat je de verkeerde kant op draaide )


nee, moeren zijn er al af:P. ik snap er geen bal van.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
shirioko 10-3-2010 15:14 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]


nee, moeren zijn er al af:P. ik snap er geen bal van.

wss is je voetkoppakking vastgeplakt...
al een flinke ruk aan gegeven?
en is je uitlaat al los?

Dit bericht is gewijzigd door shirioko op 10-3-2010 om 15:16 uur.
 
Maeddy 10-3-2010 15:16 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
[...]

wss is je voetpakking vastgeplakt...
al een flinke ruk aan gegeven?
en is je uitlaat al los?


nee, ik wil alleen de kop eraf. Ik heb zondag het blok gereviseerd. Maar gister lekte er wat kvs uit de kop aan de buitenkant. Ik heb dat gelijk weer af laten lopen om nu de kop eraf te halen, om te kijken of die pakking wel goed zit. Maar die kop wil er niet af?

En voor de kop hoeft de uitlaat er niet af.

Dit bericht is gewijzigd door Maeddy op 10-3-2010 om 15:17 uur.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
shirioko 10-3-2010 15:18 Print reply

Posts: 2273
zuigerstop er in en dan er aan trekken?(heb je mss meer grip en je trekt dan uit het midden zodat je tapeindes niet gaan klemmen door scheef te gaan)
 

Dit topic is 103038 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 125 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved