Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 41

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1029 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #59920 - "kleine vragen" topic - deel 41
Pagina 35 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106092 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gerwin88 23-12-2009 20:52 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Al geprobeerd, ze zijn bijna niet te buigen joh
[...]

Hoe krijg ik deze er uit dan, gewoon met een waterpomptang ofzo?


ja, en als dat niet lukt met een grotere tang erop..
 
VW rider for live
thunderbird - Forum en Sales Moderator 23-12-2009 20:52 Print reply

Posts: 7728
probeer de truc met 2 moeren eens.. 2 moeren erop draaien, en vast tegen elkaar aan trekken. vervolgens je sleutel op de onderste moer zetten en zo proberen het hele zooitje eruit te draaien. wd40 zou wel eens handig kunnen zijn daarbij..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Paul de Salmiakbal 23-12-2009 20:53 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Al geprobeerd, ze zijn bijna niet te buigen joh
[...]

Hoe krijg ik deze er uit dan, gewoon met een waterpomptang ofzo?


Twee moeren erg strak tegen elkaar in draaien en dan de onderste draaien met een steeksleutel en dan zou je tapeind er zo uit moeten komen. Als dat niet werkt dan kun je nog altijd een moer vastlassen aan het tapeind en dan losdraaien

Oeh ik word langzaam

Dit bericht is gewijzigd door Paul_Met_Puch op 23-12-2009 om 20:54 uur.
 
tsxhunter 23-12-2009 20:54 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
[...]


Twee bouten erg strak tegen elkaar in draaien en dan de onderste draaien met een steeksleutel en dan zou je tapeind er zo uit moeten komen. Als dat niet werkt dan kun je nog altijd een bout vastlassen aan het tapeind en dan losdraaien


of griptang er op, scheelt hoop werk
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
XDr4g0nX 23-12-2009 20:54 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


of griptang er op, scheelt hoop werk

Heb ik niet

Gaan we ff die truc met de 2 moeren proberen


Edit:
Net ff de tapeinden er uitgehaald en de tapeinden zijn kaarsrecht (alleen vies )
Mijn nieuwe cilinder heeft 1 gat dat net ongeveer 0,5mm te klein waardoor hij dus niet mooi omlaag ging

Dus morgen op mijn werk ff uitboren en dan gaat het vast wel goed.

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 23-12-2009 om 21:32 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
DannyMTX 23-12-2009 23:00 Print reply
Posts: 198
hoi,

wat is een nieuwe/2dehandse GT4(origineel) cilinder ongeveer waard?

grtz Danny
 
la men anders ekkes spolle jonge!
kenny77 23-12-2009 23:02 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Danny.V
hoi,

wat is een nieuwe/2dehandse GT4(origineel) cilinder ongeveer waard?

grtz Danny

gt4 aan de buiten kant ?

nieuw zijn ze rond de 300~400 eurie hierin nederland
 
DannyMTX 23-12-2009 23:05 Print reply
Posts: 198
nee gt4 binnenkant
 
la men anders ekkes spolle jonge!
kenny77 23-12-2009 23:06 Print reply

Posts: 29286
aha naja nieuw ongeveer net zoveel.
2de hands zo ik niet weten
 
De Schout 23-12-2009 23:06 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Danny.V
nee gt4 binnenkant



ge2 buitenkant dus?

gebruikt, zonder zuiger uhh ¤50 ?
 
tune tweak fiddle bang bummer
DannyMTX 23-12-2009 23:08 Print reply
Posts: 198
weet ik veel wat voor gt4 buitekant/binnenkant, ik weet alleen dat het originele gt4 is bedoel ik met de prestaties dus van gt4 ik dacht dat je dat bedoelde:P.
 
la men anders ekkes spolle jonge!
Joel_koningslust 23-12-2009 23:09 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Danny.V
weet ik veel wat voor gt4 buitekant/binnenkant, ik weet alleen dat het originele gt4 is bedoel ik met de prestaties dus van gt4 ik dacht dat je dat bedoelde:P.


je hebt zegmaar de europese gt4, die heeft aan de buitenkant ge2 erop staan en aan de binnenkant van het membraamhuis gt4. en de japanse/amerikaanse versie, die heeft aan de buitenkant gt4 staan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
DannyMTX 23-12-2009 23:13 Print reply
Posts: 198
ah okee zo zit dat dan, dat zou ik even moeten vragen. dat weet ik zo niet, zit zeker ook waardeverschil in of niet?
 
la men anders ekkes spolle jonge!
Joel_koningslust 23-12-2009 23:17 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Danny.V
ah okee zo zit dat dan, dat zou ik even moeten vragen. dat weet ik zo niet, zit zeker ook waardeverschil in of niet?


ja, die japanse/amerikaanse is ietwat zeldzamer
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
DannyMTX 23-12-2009 23:19 Print reply
Posts: 198
okee ik ben weer helemaal op de hoogte . bedankt allen!
 
la men anders ekkes spolle jonge!

Dit topic is 106092 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 35 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved