Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 41

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 813 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #59920 - "kleine vragen" topic - deel 41
Pagina 179 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106022 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sendaSM-almkerk 3-2-2010 22:22 Print reply
Posts: 207
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Che Spettacolo
iemand een leuk idee voor tanwiel verhouding?

setup:
ori cil
16 mm dellort phbn carb
giannelli enduro uitlaat


12/53 dan trekt hij in zn 6 ook goed door
 
Che Spettacolo 3-2-2010 22:33 Print reply

Posts: 287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sendaSM-almkerk
[...]

12/53 dan trekt hij in zn 6 ook goed door




hoe hard zou hij dan ongeveer gaan?
 
kpotmake 3-2-2010 22:44 Print reply

Posts: 3065
als ik met mijn bromm in de sneeuw ga rijden start hij in het begin goed, loopt mooi stationair, etc.

maar als ik dan een kilometer of 5 - 10 heb gereden, gaat hij opvallend langzamer stationair lopen, en valt hij af en toe uit.

als hij dan uitvalt gaat hij eerst arm lopen, alsof de benzine op is, en valt dan uit

dan moet ik even wachten voordat ik hem weer kan starten.

Is dit een kwestie van troep in de benzine (omdat hij eerst armer gaat lopen --> vuiltje in sproeier) of heeft iemand hier een andere verklaring voor mbt. de sneeuw of de kou?

Het is laatst namelijk een keer of 5 gebeurd
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
stephan777 3-2-2010 22:47 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
als ik met mijn bromm in de sneeuw ga rijden start hij in het begin goed, loopt mooi stationair, etc.

maar als ik dan een kilometer of 5 - 10 heb gereden, gaat hij opvallend langzamer stationair lopen, en valt hij af en toe uit.

als hij dan uitvalt gaat hij eerst arm lopen, alsof de benzine op is, en valt dan uit

dan moet ik even wachten voordat ik hem weer kan starten.

Is dit een kwestie van troep in de benzine (omdat hij eerst armer gaat lopen --> vuiltje in sproeier) of heeft iemand hier een andere verklaring voor mbt. de sneeuw of de kou?

Het is laatst namelijk een keer of 5 gebeurd



Bevriest je carb. niet gewoon?
 
Mastery70 3-2-2010 22:47 Print reply
Posts: 101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
als ik met mijn bromm in de sneeuw ga rijden start hij in het begin goed, loopt mooi stationair, etc.

maar als ik dan een kilometer of 5 - 10 heb gereden, gaat hij opvallend langzamer stationair lopen, en valt hij af en toe uit.

als hij dan uitvalt gaat hij eerst arm lopen, alsof de benzine op is, en valt dan uit

dan moet ik even wachten voordat ik hem weer kan starten.

Is dit een kwestie van troep in de benzine (omdat hij eerst armer gaat lopen --> vuiltje in sproeier) of heeft iemand hier een andere verklaring voor mbt. de sneeuw of de kou?

Het is laatst namelijk een keer of 5 gebeurd


Rij je dan veel op shoke? want kan namelijk ook verzuipen zijn.
 
JB1 3-2-2010 22:47 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
als ik met mijn bromm in de sneeuw ga rijden start hij in het begin goed, loopt mooi stationair, etc.

maar als ik dan een kilometer of 5 - 10 heb gereden, gaat hij opvallend langzamer stationair lopen, en valt hij af en toe uit.

als hij dan uitvalt gaat hij eerst arm lopen, alsof de benzine op is, en valt dan uit

dan moet ik even wachten voordat ik hem weer kan starten.

Is dit een kwestie van troep in de benzine (omdat hij eerst armer gaat lopen --> vuiltje in sproeier) of heeft iemand hier een andere verklaring voor mbt. de sneeuw of de kou?

Het is laatst namelijk een keer of 5 gebeurd


Koude lucht is dichter dan warme lucht.
Je brommer loopt daadwerkelijk ook "Armer" dan.
Kwestie van een sproeiermaat groter monteren
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Saknet 3-2-2010 23:32 Print reply

Posts: 10355
alz die bromm0r spontane kuren van genoemde aard vertoond dan moej die vlotternald deruut peutern alsmede het schroefke waar die vlotternaald invalt bij een mikuni keihin heeft dat niet dus daarbij peuter je enkel die vlotternaald deruit

daarna peuter je alle ranzige rotzooi eruit bij voorkeur blaas je eventjes flink door tot je rood ziet (nee dan zit ie wel erg verstopt) enfin dan maak je die vlotterbak schoon en dan ga je naar de brommerboer en koop je een ffkajfkn benzine filter heten die dingen en wat doen die gevallen die filteren je benzine en die hang je tussen je tank en je tankdop nee grapje tussen je tank en carburateur erbij tussen. wat je ook doet is j econtroleerd of je luchtfilter 100% goed aangesloten zit. wat je dan enkel nog kan doen is niet tanken bij een onoverdekt tankstation als het regent. veel succes ermee want ik heb je probleem wel 1000 keer meegemaakt

owja en je moet niet vergeten kijken of je benzine kraantje niet verstopt zit dwz slangetje los fobben, en dan inschatten hoe oud de prostaat is.

Heel belangrijk is wel om een goeie werkplek te hebben, niet dat je vlotternaald per ongeluk op de grond valt en je hem nooit weer kan vinden.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 3-2-2010 om 23:35 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
maikel-1991 3-2-2010 23:42 Print reply

Posts: 545
wat is het verschil tussen een mbx 80 blok, mtx-r blok en mtx-r2 blok ? van het randje in het carter bij de cilinder weet ik, maar nog verschil qua zuiger/ pistonpenlengte's ?
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
DerbiLimited08 4-2-2010 14:24 Print reply

Posts: 492
Manier om een drd met prolink op te hogen?
 
XDr4g0nX 4-2-2010 14:27 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiLimited08
Manier om een drd met prolink op te hogen?

Driehoek omdraaien, met zoals bij een Honda?
 
Signature: [==||========] 20% complete
kenny77 4-2-2010 14:43 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maikel-1991
wat is het verschil tussen een mbx 80 blok, mtx-r blok en mtx-r2 blok ? van het randje in het carter bij de cilinder weet ik, maar nog verschil qua zuiger/ pistonpenlengte's ?


Als het goed is zijn die het zelfde.
Alleen bij ns1 het is zo dat die pen 13 heeft en een vervelende krukaslagermaat.

Maar dat is geloof ik bij mtx lc bloken niet.



Wat zou een complete cr250 ontsteking op vandaag nog opbrengen?

rotor past op een honda blokje.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 4-2-2010 om 15:18 uur.
 
gino-92 4-2-2010 15:30 Print reply
Posts: 162
Krijg je een verloopbus bij je cilinder of bij een uitlaat? Want ik wil een yasuni r2 kopen voor op mij 80cc zwarte top van top performance, maar ik heb geen verloopbus.

Dus iemand enig idee of je deze krijgt bij de uitlaat of bij je cilinder?

Dit bericht is gewijzigd door gino-92 op 4-2-2010 om 16:08 uur.
 
Paultje Pils 4-2-2010 15:35 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gino-92
Krijg je een verloopbus bij je cilinder of bij een uitlaat? Want ik wil een yasuni r2 kopen voor op mij 80cc zwarte top van top performance, maar ik heb geen veloopbus.

Dus iemand enig idee of je deze krijgt bij de uitlaat of bij je cilinder?


Bij je uitlaat, of anders er bij bestellen
 
If you can't dodge it, ram it.
w0ut3r 4-2-2010 16:11 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gino-92
Krijg je een verloopbus bij je cilinder of bij een uitlaat? Want ik wil een yasuni r2 kopen voor op mij 80cc zwarte top van top performance, maar ik heb geen verloopbus.

Dus iemand enig idee of je deze krijgt bij de uitlaat of bij je cilinder?

Dit bericht is gewijzigd door gino-92 op 4-2-2010 om 16:08 uur.


Ik heb yasuni HMR/2 (bijna hetzelfde als Yasuni R2), en een DR80 (bijna hetzelfde als zwarte top)...
Maar dat verloopstuk zat bij mij bij de cilinder...
 
www.TheGreenBoxz.nl
Para24 4-2-2010 16:49 Print reply

Posts: 182
Hallo allemaal,
Ik had op easyparts een tandwiel voor een Gilera Zulu zien staan. Dit tandwiel heeft precies dezelfde maten als een tandwiel voor een Gilera GSM. Namelijk: 415, 1/2x3/16.

Nu vroeg ik me af of ik dit tandwiel ook gewoon kon gebruiken. Alvast bedankt!
 

Dit topic is 106022 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 179 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved