Banaan |
2-2-2010 22:22 |
 Posts: 5725 |
Zit er verschil in uitlaat voor NT en OT derbi blok?
|
|
|
|
roy110 |
3-2-2010 0:28 |
Posts: 584 |
ik had een vraag hoe het zit als ik bij een stoplicht sta en het staat op rood er staan 5 auto's voor me moet ik dan achteraan aansluiten of mag ik rustig me brommer er voor zetten en als het dan groen is weer door rijden ik zie heel veel mensen dit doen daarom
|
|
|
|
Derbi1991 |
3-2-2010 9:13 |
 Posts: 363 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: roy110
ik had een vraag hoe het zit als ik bij een stoplicht sta en het staat op rood er staan 5 auto's voor me moet ik dan achteraan aansluiten of mag ik rustig me brommer er voor zetten en als het dan groen is weer door rijden ik zie heel veel mensen dit doen daarom
Volgens mij mag het wel, alleen dan moet je wel snel genoeg weg trekken om geen hinder te veroorzaken want dat mag niet. En ik weet niet of jou brommer veel sneller is dan een auto.
Dit bericht is gewijzigd door Derbi1991 op 3-2-2010 om 9:13 uur.
|
|
Drive like you stole it. |
|
RubenMTX |
3-2-2010 9:48 |
 Posts: 558 |
En zou dat bij een rotonde mogen? Hier staat 'sochtends altijd een enorme rij auto's voor de rotonde...
|
|
|
|
dutschbird |
3-2-2010 9:49 |
 Posts: 1760 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: roy110
ik had een vraag hoe het zit als ik bij een stoplicht sta en het staat op rood er staan 5 auto's voor me moet ik dan achteraan aansluiten of mag ik rustig me brommer er voor zetten en als het dan groen is weer door rijden ik zie heel veel mensen dit doen daarom
Ik rij altijd naar voren toe, let hierbij wel op dat veel auto bestuurders dat niet kunnen waarderen en je op de meest associale manier voorbij komen rijden als het eenmaal rijdt, zelf ook een keer gehadt dat iemand expres naar links ging uitwijken zodatik bijna op me plaat ging.
|
|
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:) |
|
Apenzoon |
3-2-2010 12:06 |
 Posts: 303 |
kun je een toerenteller aansluiten op een derbi xrace blok? (std zonder toernteller) zo ja, hoe ongeveer?
|
|
|
|
Apenzoon |
3-2-2010 12:07 |
 Posts: 303 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RubenMTX
En zou dat bij een rotonde mogen? Hier staat 'sochtends altijd een enorme rij auto's voor de rotonde...
je kan ook over de stoep  doe ik ook wel eens
|
|
|
|
Paultje Pils |
3-2-2010 12:18 |
|
DJL1993 |
3-2-2010 17:05 |
Posts: 131 |

dit geschikt voor mijn mt5 blok?
zo ja hoeveel moet erin?
|
|
|
|
st.nyksterdriver |
3-2-2010 17:13 |
Posts: 3376 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DJL1993
afbeelding
dit geschikt voor mijn mt5 blok?
zo ja hoeveel moet erin?
staat er bij voor wet clutch ?
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
3-2-2010 17:15 |
 Posts: 13700 |
Of je haalt gewoon voor 9,- busje Eurol bij zaak en mik die erin.
|
|
|
|
ChielTZR |
3-2-2010 17:15 |
 Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DJL1993
afbeelding
dit geschikt voor mijn mt5 blok?
zo ja hoeveel moet erin?
http://www.mt5.nl/ho...niek.php?hoofdstuk=4
volgens die site 1.0 liter na revisie, 0.9 bij verversen.
Olie is goed, als er op staat dat 't voor natte platen is.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
joost125 |
3-2-2010 17:18 |
 Posts: 448 |
Wat is de afstand tandwiel - midden van het blok van een mt/mb blok?
Ik wou een een ander blok onder mn brommer bouwen, had al een motorblok liggen, maar die is een stuk breder en dan komt het blok veel meer naar rechts om nog een rechte kettinglijn te houden.
Of heeft iemand nog andere tips (afstand bij het oude blokje = 65 mm)
voor een geschikt type blok?
|
|
|
|
KevinGilera |
3-2-2010 17:28 |
 Posts: 336 |
|
|
Een Zulu is nog altijd beter als mijn buurman zijn melkkoe, check mijn gallery:) http://www.brommerforum.nl/gallery/view/3185 |
|
Che Spettacolo |
3-2-2010 17:37 |
 Posts: 287 |
ik heb vandaag dus even een rondje gereden met die giannelli enduro,
en hij draait voor zover ik weet goed zonder te stotteren ( moet zo nog even naar de bougie kijken) maar, als ik in zijn 5 of 6 heel rustig rijd zo rond de 4000 toeren en ik wil weer door trekken naar de powerband blijft hij hangen en stotteren rond de 5000 toeren, klopt dat of is dat toch de afstelling?
maar als ik dus gewoon van zijn 1 op ga trekken heb ik daar geen last van.
|
|
|
|