Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 41

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 648 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #59920 - "kleine vragen" topic - deel 41
Pagina 161 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106058 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Heilige Antonius 31-1-2010 14:11 Print reply

Posts: 1202
Slijten die segmenten dan niet (te) hard?
 
Robin 1993 31-1-2010 14:49 Print reply

Posts: 1234
mijn honda mt5 stottert nog steeds als ik veel toeren maakt maar ik kan de oorzaak maar niet vinden. Ontsteking en alles is in orde maar nu heb ik mischien een oorzaak gevonden. Er zit een kniek in me koppaking dus hij staat iets bol. Ik zag dit toevallig omdat er bellestejes tussen de cillinder uitkamen. Nu heb ik al geprobeerdt de koppaking zo rechtmogelijk te slaan en de cilinder goed vast te draaien maar het helpt niets, hij stottert nog steeds en er komen nog steeds belletjes. Dus kan de oorzaak hieraan liggen? dat hij stottert en dat ik dus effe een nieuwe koppaking moet kopen?
 
!!2 takt!!
tijnklein 31-1-2010 14:59 Print reply
Posts: 135
Ik zou idd maar ff een nieuwe koppakking kopen je heb zowiezo vermogensverlies als tie langs de kop lekt...als je die nieuwe pakking erop heb zitte ff dreft erop spuiten en kijke op en belletje tevoorschijn komen
 
ChielTZR 31-1-2010 15:05 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
Slijten die segmenten dan niet (te) hard?


Ze slijten igg harder. This maar net wat je zelf wilt.
Door andere manieren op te voeren slijten je onderdelen ook harder.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Mt5_93 31-1-2010 15:08 Print reply
Posts: 207
ok mijn topic is net gesloten, maar nu nog ff een vraagje,
mijn pakking zit vast aan mijn carter ik heb nu er een stukie af gescheurd maar hoe krijg ik de rest eraf?
 
ChielTZR 31-1-2010 15:09 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_93
ok mijn topic is net gesloten, maar nu nog ff een vraagje,
mijn pakking zit vast aan mijn carter ik heb nu er een stukie af gescheurd maar hoe krijg ik de rest eraf?


Verzin zelf wat. Gebruik een mesje, schroevendraaier oid.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Mt5_93 31-1-2010 15:18 Print reply
Posts: 207
ok dan dat word dan een echt klote klusje
 
Markjo 31-1-2010 15:22 Print reply

Posts: 1061
dan laat je het toch doen, wat een gezeik
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Robin 1993 31-1-2010 15:24 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tijnklein
Ik zou idd maar ff een nieuwe koppakking kopen je heb zowiezo vermogensverlies als tie langs de kop lekt...als je die nieuwe pakking erop heb zitte ff dreft erop spuiten en kijke op en belletje tevoorschijn komen



Zijn er trouwens nog verschillende maten in koppakingen? bij een honda mt5, want ik heb een 50cc snel
 
!!2 takt!!
Para24 31-1-2010 15:30 Print reply

Posts: 182
Als ik een stoplicht zie aankomen en ik zit in een wat hogere versnelling, dan wil ik soms wel is met mijn koppeling in (natuurlijk) helemaal terug schakelen (en dan de koppeling in houden) zodat als ik stil sta ik al in z'n 1e versnelling sta.

Het viel mij op dat als ik dit doe het na de 1e keer naar beneden trappen, ik een best wel grote knal hoor als ik terug schakel. Het shakelgeluid klinkt i.i.g veel harder.

Weet iemand of dit normaal is? En waarom dan?

Alvast bedankt.
 
Maup 31-1-2010 15:31 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
Mijn derbi GPR lekt olie uit de aftapplug. Het is niet heel veel op zich, maar na een nacht staan ligt er wel een plasje onder van 3x3 cm. Het is wel echt de blokolie en er hangt een druppeltje aan de vulplug. Ik heb er al een nieuwe plug in gedaan, een klein ringetje erachter (hij gaat niet precies om het schroefdraad hij is wel iets te ruim zegmaar)en er nieuwe olie ingedaan. Wat kan het nog meer zijn en hoe kan ik dit het beste verhelpen?

Mvg


Even goed de plug en blok rondom het aftapgat goed schoonmaken. Daarna plug er opnieuw indraaien en kijken of het verholpen is.
Blijft hij nog steeds lekken-> kijk of je een rubber ringetje kan vinden/kopen die precies om je schroefdraad past. Dan de plug met het ringetje eronder er weer in draaien en kijken of je probleem is opgelost
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Royal Club 31-1-2010 15:32 Print reply

Posts: 60390
is normaal. waarom? denk dat het iets met het toerental is waar je bak op moet gaan draaien te maken heeft
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Max_Derbi 31-1-2010 15:33 Print reply
Posts: 56
heey luitjes

laatst doet mijn electronica een beetje raar
en ik ben zelf totaal geen ster in deze zaak

maar mijn voorverlichting en toeren teller die vallen de heletijd uit en springen dan weer aan..

en als ik hoogtoerig blijf rijden met een redelijke top (rond de 60)
dan blijft hij wel aan..
maar zodra ik weer rustig rijd dan valt 't zaakje weer uit

wat kan 't probleem zijn?
 
max is the name, driving derbi is my game
Para24 31-1-2010 15:45 Print reply

Posts: 182
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
is normaal. waarom? denk dat het iets met het toerental is waar je bak op moet gaan draaien te maken heeft


Bedankt! Is het ook slecht?
 
DerbiLimited08 31-1-2010 15:49 Print reply

Posts: 492
Iemand hiermee ervaring? klik


 

Dit topic is 106058 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 161 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved