Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 41

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 822 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #59920 - "kleine vragen" topic - deel 41
Pagina 154 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106066 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kevin1rules 28-1-2010 20:00 Print reply
Posts: 132
hallo,

Ik heb een puch maxi-s
Alleen achterlicht brand door
Hoe en waar moet ik een weerstandje voor me acterlicht plaatsen??
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-1-2010 20:05 Print reply

Posts: 12846
Gewoon het geduld opbrengen, niet na een kwartier opnieuw posten .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Paul de Salmiakbal 28-1-2010 20:44 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevin1rules
hallo,

Ik heb een puch maxi-s
Alleen achterlicht brand door
Hoe en waar moet ik een weerstandje voor me acterlicht plaatsen??

Is een kwaaltje bij Maxi's, omdat het achterlicht eerder stroom krijgt dan het voorlicht. Volgens mij zit er standaard geen weerstand tussen (?), wat je kan doen is er een lamp met zwaarder wattage in doen. En als je lamphuisje verrot is kan het ook zijn dat ie daardoor vaak doorbrand (had ik ook, lampje zat los in de fitting).
 
mtx-motard 28-1-2010 20:47 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevin1rules
hallo,

Ik heb een puch maxi-s
Alleen achterlicht brand door
Hoe en waar moet ik een weerstandje voor me acterlicht plaatsen??

lampje goed vast maken, en bijv een pitje uit een koplamp van een fiets erin zetten. die is 6v 2,4 watt. of een pitje kopen van 6v 3 watt.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
tosser 28-1-2010 21:18 Print reply
Posts: 393
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tosser
ik eb een probleempje met mijn tsx.
eerst liep ie goed(nog niet heel fijn afgesteld) enzo maar als ik hem nu start en warm laat worden stotterd ie alleen maar.als ik hem aankcik komen er knallen uit de uitlaat, dan zou de ontsteking fout zij. maar hij heeft gelopen. hij komt in zijn 1 ook niet in toeren en blijft alleen maar stotteren. eerst liep ie wel,
wat kan het zijn?
ik heb de onsteking schoongemaakt, andere bougie geprobeerd. geen valse luch o.i.d

setup:

70cc eurokit
16 mm dellorto met sproeier 80
proma uitlaat,
rest is standaard.


de bougie dop is het niet. hij doet het nog niet. hij slaat soms wel aan maar dan loopt ie ff en dan slaat ie af. hij stotterd en ploft uit de uitlaat. ontsteking kan het niet zijn want hij zit muurvast en heeft goed gelopen. wel komen er belletjes bij de kop vandaan. maar ik heb hem kei vast zitten en blijft lekken, even wat aan doen. maar kan het daar aan liggen?
 
steef ts70xk 28-1-2010 22:02 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tosser
[...]


de bougie dop is het niet. hij doet het nog niet. hij slaat soms wel aan maar dan loopt ie ff en dan slaat ie af. hij stotterd en ploft uit de uitlaat. ontsteking kan het niet zijn want hij zit muurvast en heeft goed gelopen. wel komen er belletjes bij de kop vandaan. maar ik heb hem kei vast zitten en blijft lekken, even wat aan doen. maar kan het daar aan liggen?

lekke kop is nooit goed doe eerst maar nieuwe koppaking in en maak carb ff schoon.
 
tsxhunter 28-1-2010 22:04 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tosser
[...]


de bougie dop is het niet. hij doet het nog niet. hij slaat soms wel aan maar dan loopt ie ff en dan slaat ie af. hij stotterd en ploft uit de uitlaat. ontsteking kan het niet zijn want hij zit muurvast en heeft goed gelopen. wel komen er belletjes bij de kop vandaan. maar ik heb hem kei vast zitten en blijft lekken, even wat aan doen. maar kan het daar aan liggen?


kop moet je niet zo vast draaien

edit: en altijd kruislings.

Dit bericht is gewijzigd door tsxhunter op 28-1-2010 om 22:04 uur.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Robin 1993 28-1-2010 22:12 Print reply

Posts: 1234
Mijn voetpakking is kapot van me honda mt5, maar ik heb een 50cc snel. Zijn er nog verschillende maten in die voetpakkingen of is er gewoon een standaart maat die ik kan kopen?
 
!!2 takt!!
kenny77 28-1-2010 22:13 Print reply

Posts: 29286
de originele voldoet.
En anders pas je de voetpakking iets aan.
 
Robin 1993 28-1-2010 22:23 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
de originele voldoet.
En anders pas je de voetpakking iets aan.



Oke, weet ik dat ook weer
 
!!2 takt!!
XDr4g0nX 28-1-2010 22:57 Print reply

Posts: 3526
Is het mogelijk om van een MBX kettingkast een NSR kettingkast te maken?
Dus om ruimte te maken bij het wiel zodat hij past, want verder zijn die kettingkasten hetzelfde toch?
 
Signature: [==||========] 20% complete
tosser 29-1-2010 9:37 Print reply
Posts: 393
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
[...]

lekke kop is nooit goed doe eerst maar nieuwe koppaking in en maak carb ff schoon.



zit nieuwe koppakking in,. carb is helemaal schoon. ontsteking ga ik afstellen denk ik
 
Joop_Karel_Spank 29-1-2010 9:48 Print reply
Posts: 278
ik heb even een vraagje over mijn derbi senda uit 2008:

hij is op het moment op de uitlaat volledig ontgrenst en voor de rest standaard. Volgens de fietsenmaker is hij alleen nu heel moeilijk af te stellen vanwege de kleine carburateur(die namelijk nog begrenst is tenzij hij me dingen niet verteld) nou ben ik van plan om in de lente mijn brommer een grote beurt te geven met de nodige nieuwe onderdelen(lees nieuwe uitlaat) en wil ik ook zelf leren afstellen(ligt dan toch uit elkaar^^) maar is het dan afsteltechnisch gunstig om de carburateur te ontgrenzen of beter niet? brommer zal dan door de uitlaat denk ik ook wel wat harder rijden(niet mijn echte doel wil gewoon van die roestige rammeluitlaat af :P )
 
Derbi1991 29-1-2010 12:01 Print reply

Posts: 363
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joop_Karel_Spank
ik heb even een vraagje over mijn derbi senda uit 2008:

hij is op het moment op de uitlaat volledig ontgrenst en voor de rest standaard. Volgens de fietsenmaker is hij alleen nu heel moeilijk af te stellen vanwege de kleine carburateur(die namelijk nog begrenst is tenzij hij me dingen niet verteld) nou ben ik van plan om in de lente mijn brommer een grote beurt te geven met de nodige nieuwe onderdelen(lees nieuwe uitlaat) en wil ik ook zelf leren afstellen(ligt dan toch uit elkaar^^) maar is het dan afsteltechnisch gunstig om de carburateur te ontgrenzen of beter niet? brommer zal dan door de uitlaat denk ik ook wel wat harder rijden(niet mijn echte doel wil gewoon van die roestige rammeluitlaat af :P )


Zou ik wel doen, nu heeft hij denk ik een diameter van 12 mm. Dat is niet echt ruim voor een andere uitlaat. Hij loopt beter als je dat plaatje er uit haalt en dan heb je de volle 17,5 mm.
 
Drive like you stole it.
Ericj92 29-1-2010 12:44 Print reply
Posts: 27
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevin1rules
hallo,

Ik heb een puch maxi-s
Alleen achterlicht brand door
Hoe en waar moet ik een weerstandje voor me acterlicht plaatsen??



Een weerstand om er voor te zorgen dat je lamp niet meer doorbrand, moet je zeg maar in een van de twee draden naar je lamp opnemen dus knip een draad die naar je lamp toe gaat door, soldeer dan de weerstand ertussen.

zoiets dus:



 

Dit topic is 106066 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 154 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved