Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 41

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 447 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #59920 - "kleine vragen" topic - deel 41
Pagina 145 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106088 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 26-1-2010 12:51 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennis_mt5
is het erg om in mijn mtx sh blok ipv 6206 C3 lagers, 6205-2RSH lagers te stoppen? Dit zijn lagers met aan 2 kanten afdichting


6206 is voor een as van 30, 6205 voor een as van 25, dat gaat dus niet passen.
2RSH is denk ik gewoon C1, dat zou ik niet willen voor een krukas.

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Knipperlicht 26-1-2010 13:27 Print reply

Posts: 1833
Ik haal nu met m'n gpr 100 met dr70, leovince uitlaat en 17,5mm carb.

Ik wil hem even wat afvoeren, heeft iemand een idee hoe hard ie ongeveer zal gaan met een 12mm ipv de 17,5?
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
ErikVerkade 26-1-2010 13:33 Print reply

Posts: 980
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
Ik haal nu met m'n gpr 100 met dr70, leovince uitlaat en 17,5mm carb.

Ik wil hem even wat afvoeren, heeft iemand een idee hoe hard ie ongeveer zal gaan met een 12mm ipv de 17,5?

het zal niet zo heel veel schelen in snelheid waarschijnlijk word alleen die trekkracht iets minder
als je het goed wil dan moet je een prop in de uilaat stoppen als het tijdelijk is anders gewoon een ori cilinder en uitlaat
 
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig
Knipperlicht 26-1-2010 13:40 Print reply

Posts: 1833
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spartamet1992
[...]

het zal niet zo heel veel schelen in snelheid waarschijnlijk word alleen die trekkracht iets minder
als je het goed wil dan moet je een prop in de uilaat stoppen als het tijdelijk is anders gewoon een ori cilinder en uitlaat


hm, dan pleur ik mn gilardoni 50 er wel op.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
KJMTXSH 26-1-2010 14:42 Print reply

Posts: 92
Met als ik met dit weer direct wegrijd dan smoort men mtx, als ik even wacht en rustig weg rijd dan doet ie het wel goed,, hij komt ook niet op toeren direct.

Iemand idee om dit te voorkomen?

K had zelf gedacht brommer laten draaien met benzinekraan dicht, tot ie droog is, en dan weer proberen te starten met kraantje open, is dit wel een goed idee?
 
Maup 26-1-2010 14:46 Print reply

Posts: 4353
Als ik een nieuwe cdi koop, maakt het dan nog uit of je een imitatie of originele koopt? Het scheelt toch 2 tientjes
Dus:
deze of deze??
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Makrolon 26-1-2010 15:56 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
Als ik een nieuwe cdi koop, maakt het dan nog uit of je een imitatie of originele koopt? Het scheelt toch 2 tientjes
Dus:
deze of deze??

Voor 2 tientjes verschil zou ik geen risico nemen en een originele hebben. Je hebt goede en slechte immitatie, en je weet nooit zeker wat wat is.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Victorrrr 26-1-2010 16:15 Print reply

Posts: 23
Ik kan de hendel van mijn rem niet in knijpen, ligt dit aan de kabel of zou het aan de rem zelf liggen?
Het gaat om een cb50 schijfrem.
 
Maup 26-1-2010 16:26 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Voor 2 tientjes verschil zou ik geen risico nemen en een originele hebben. Je hebt goede en slechte immitatie, en je weet nooit zeker wat wat is.


hmmm.. zie nou net dat de originele voor een piaggio nieuw type is en de immi het oude type.

Het gaat om een zip 98 sp blokje, dan heb ik het oude type nodig lijkt me?

 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Micha.L 26-1-2010 16:28 Print reply

Posts: 535
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
Ik haal nu met m'n gpr 100 met dr70, leovince uitlaat en 17,5mm carb.

Ik wil hem even wat afvoeren, heeft iemand een idee hoe hard ie ongeveer zal gaan met een 12mm ipv de 17,5?


'k Denk sowieso dat een 70cc niet lekker loopt met 12mm
 
honda fryslan 26-1-2010 16:29 Print reply

Posts: 1914
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


6206 is voor een as van 30, 6205 voor een as van 25, dat gaat dus niet passen.
2RSH is denk ik gewoon C1, dat zou ik niet willen voor een krukas.



2kanten afdichting wel dan?
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Knipperlicht 26-1-2010 17:06 Print reply

Posts: 1833
Weet iemand of hier normaal iets "inhoort"

Gaat om 12mm dellortho



(niet luchtschroef ofzo, want die zit met stationair schroef aan andere kant van de carburateur)

Mijn vraag dus of dit gewoon zo hoort, en ik het zo kan laten.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
Paultje Pils 26-1-2010 17:17 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
Weet iemand of hier normaal iets "inhoort"

Gaat om 12mm dellortho

afbeelding

(niet luchtschroef ofzo, want die zit met stationair schroef aan andere kant van de carburateur)

Mijn vraag dus of dit gewoon zo hoort, en ik het zo kan laten.


Als het een opening is, moet er zoiezo wat in, anders krijg je dus valse lucht hè. Zit er schroefdraad in?

En wat is het verschil tussen 'cross' velgen en 'SM' velgen?

Dit bericht is gewijzigd door Paul_GTS50 op 26-1-2010 om 17:20 uur.
 
If you can't dodge it, ram it.
Makrolon 26-1-2010 17:32 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Als het een opening is, moet er zoiezo wat in, anders krijg je dus valse lucht hè. Zit er schroefdraad in?

En wat is het verschil tussen 'cross' velgen en 'SM' velgen?

Dit bericht is gewijzigd door Paul_GTS50 op 26-1-2010 om 17:20 uur.

Cross is vaak 21/18 of 21/19 inch. Groot voorwiel voor stabiliteit in het zand. Sm is 17/17 of 17/16,5 inch. Die maat omdat er veel goede banden voor te krijgen zijn en omdat het een stuk scherper stuurt dan een lompe 21 inch velg. Ook zijn supermoto velgen een stuk breder dan crossvelgen.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Knipperlicht 26-1-2010 17:41 Print reply

Posts: 1833
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Als het een opening is, moet er zoiezo wat in, anders krijg je dus valse lucht hè. Zit er schroefdraad in?

En wat is het verschil tussen 'cross' velgen en 'SM' velgen?

Dit bericht is gewijzigd door Paul_GTS50 op 26-1-2010 om 17:20 uur.


Zit schroefdraad in, heb nu gwn boutje erin gedraaid.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.

Dit topic is 106088 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 145 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved