Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 41

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1170 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #59920 - "kleine vragen" topic - deel 41
Pagina 143 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 106097 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Maup 25-1-2010 19:31 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


waarom zou hij anders vragen om een adres waar je UITLATEN kunt verchromen?


Crap
Ik word blind.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
timmy16 25-1-2010 19:31 Print reply

Posts: 1178
jaaa mijn uitlaat ja, gaat nogal snel roesten volgensmij
 
Bike Me, Aprilia
BIET 25-1-2010 19:32 Print reply

Posts: 22355
Die zin geeft gewoon impliciet weer dat hij die uitlaat wil verchromen .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 25-1-2010 19:33 Print reply

Posts: 60390
kk, goeiemorgen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
timmy16 25-1-2010 19:34 Print reply

Posts: 1178
Lol xD
 
Bike Me, Aprilia
Pixl 25-1-2010 19:36 Print reply

Posts: 3125
Als ik van m'n 5bak een 6bak maak in m'n Suzuki TSX, zal ik dan sneller optrekken, een hogere top hebben of beide?
 
So fuckin' what!?
BIET 25-1-2010 19:37 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
Als ik van m'n 5bak een 6bak maak in m'n Suzuki TSX, zal ik dan sneller optrekken, een hogere top hebben of beide?

Beiden.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
kenny77 25-1-2010 20:25 Print reply

Posts: 29286
Hoi,

Mijn koppelings platen van mijn koppeling plakken heel erg aan elkaar.
Het is niet zoals een motor die lang heeft stil gestaan, dat in begin de platen aan elkaar vast plakken, maar bij mij is het constant.

Hierdoor komt volgens mij de brommer niet in de vrij als de motor loopt.

De koppeling slipt niet, zowel warm als koud, maakt geen rare geluiden.
En het overschakelen/wegrijden gaat wel goed.

Als ik de koppeling inknijp blijven gewoon alle platen en de stalen tussenplaten aan elkaar vast plakken.

Het lijkt net alsof er vacuüm ontstaat tussen de platen en de stalen tussen platen (zelfde gevoel, je kan ze wel van elkaar af schuiven, maar van elkaar aftrekken gaat moeilijk)

Dit probleem is al een kilometer'tje of 10ooo.

Hoe zou ik dit kunnen verhelpen?

Dit probleem was ook met 2 verschillende olie soorten en van verschillende merken.
(eerst 10W40 van Bel Ray en nu iets dunnere van putoline)

Het gaat om een yz80 koppeling in een dt mx blokje.
(even nieuwe platen en stalen tussen ringen proberen, is dat ook niet zo handig aangezien dat 100 euro kost)

alvast bedankt.
 
tsxhunter 25-1-2010 21:21 Print reply

Posts: 9332
maakt de lengte van de tailpijp wat uit qua prestaties? en bochten er in ook?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
BIET 25-1-2010 21:27 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
maakt de lengte van de tailpijp wat uit qua prestaties? en bochten er in ook?

Jazeker
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
tsxhunter 25-1-2010 21:27 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Jazeker


oke, niet aan te raden dus.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Paultje Pils 25-1-2010 21:39 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


Lijken me dan Mikuni VM20-151

Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 25-1-2010 om 18:36 uur.


Lijkt,of weet je het zeker?

EDIT: tis hem,bedankt

Dit bericht is gewijzigd door Paul_GTS50 op 25-1-2010 om 21:45 uur.
 
If you can't dodge it, ram it.
Dennis_mt5 25-1-2010 21:41 Print reply

Posts: 413
is het erg om in mijn mtx sh blok ipv 6206 C3 lagers, 6205-2RSH lagers te stoppen? Dit zijn lagers met aan 2 kanten afdichting
 
Konjin 25-1-2010 21:42 Print reply

Posts: 379
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
jaaa mijn uitlaat ja, gaat nogal snel roesten volgensmij

is het een nieuwe uitlaat? zo nee, dan word het moeilijk om het te laten verchromen. ik was dit ook van plan, maar het bedrijf nam mijn uitlaat niet aan omdat er roet in zit, en wanneer je dit in een chroombad hangt, komst alle roet vrij en is het bad van ik weet niet hoeveel chemische stof vervuilt en kunnen ze het vervangen.
 
Royal Club 25-1-2010 21:43 Print reply

Posts: 60390
dan maak je de uitlaat toch dicht aan 2 kanten
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 106097 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 143 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved