Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zuiger inslijten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 428 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5969 - zuiger inslijten
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1883 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

atx 27-10-02?19:47 Print reply
Posts: 95
Quote:
Originally posted by: mckoops

Is et ding vloeistof gekoeld of luchtgekoeld, bij luchtgekoeld zou ik zeker gaan rijden anders slijt ie niet mooi doordat hij geen koeling krijgt. Maar bij vloeistof kun je volgens mij gewoon hoog stationair laten lopen


ET DING is dus lc
 
smurfie 27-10-02?20:11 Print reply
Posts: 430
Quote:
Originally posted by: atx 850

mischien wordt anders je cilinder lui?


snap ik niet, leg uit
 
gilera 125LC werkt!!!
smurfie 27-10-02?20:12 Print reply
Posts: 430
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik


watn bij meer toeren komt je zuiger ook hoger enzow he, heeft het ook mee te maken.. en ik neem aan dat je niet graag je blokje onbelast lang op toeren wilt houden, over koeling nog niet gesproken....


waarom komt de zuiger dan hoger bij hoger toeren?
en ik kan toch een ventilator voor m'n radiateur hangen.
 
gilera 125LC werkt!!!
Hier_ben_ik - Administrator 27-10-02?20:33 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: smurfie (peter)

Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik


watn bij meer toeren komt je zuiger ook hoger enzow he, heeft het ook mee te maken.. en ik neem aan dat je niet graag je blokje onbelast lang op toeren wilt houden, over koeling nog niet gesproken....


waarom komt de zuiger dan hoger bij hoger toeren?
en ik kan toch een ventilator voor m'n radiateur hangen.


waarom de zuiger dan hoger komt weet ik ook niet precies..

maar je woonde in Deurne geloof ik he?? ik weet niet wat voorn motortje het is maar voor wegtypes weet ik hier nog zat achteraf weggetjes en voor crosstypes kun je wel naar de galgenberg gaan na trainingstijd om hem in te rijden...
 
Members zijn vervelend :-|
Blukaap 27-10-02?20:41 Print reply

Posts: 10008
Misschien omdat de drijfstang etc net ietsje meer uitzetten (ietsieeeeepietsieeee)
 
Bastila is lief
Sneks 27-10-02?20:43 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: atx 850

mischien wordt anders je cilinder lui?


dit is dus onzin, luie cilinders bestaan niet
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Hier_ben_ik - Administrator 27-10-02?20:49 Print reply

Posts: 8499
luie mensen wel

 
Members zijn vervelend :-|
Rudy 27-10-02?20:48 Print reply

Posts: 3471
ik denk dat het inrijden met belaste motor een voordeel heeft dat de cilinder en zuiger beter op zijn bedrijfstemperatuur komt en daardoor de passingen ideaal zijn.Wat goed inslijten denk ik bevorderd

 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
jeroen 27-10-02?20:53 Print reply

Posts: 15066
Dus iedere cil. met precies dezelfde setup moet dus even hard gaan?
 
Rudy 27-10-02?20:55 Print reply

Posts: 3471
ja lui ingereden ofzo heeft idd geen invloed hoogstens wat meer koolstof in de uitlaat ofzo
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Nick - Administrator 27-10-02?21:58 Print reply

Posts: 4967
Een auto motor hoeft niet eens ingereden te worden. Het enige wat ze doen is:
-een half uur verhoogd stationair laten draaien
-een half uur bij verschillende toerentallen.

Maar dat is dus allemaal in de fabriek, en (dus) niet belast.
 
Nikoz 27-10-02?22:03 Print reply
Posts: 819
Quote:
Originally posted by: Nick

Een auto motor hoeft niet eens ingereden te worden. Het enige wat ze doen is:
-een half uur verhoogd stationair laten draaien
-een half uur bij verschillende toerentallen.

Maar dat is dus allemaal in de fabriek, en (dus) niet belast.


niet ? mijn moeder heeft van de week een nieuwe renault twingo gekocht en ze moet hem 1000 km inrijden ( niet harder als 100 ) staat int boekie.
 
mito maaaster
verwijderd 27-10-02?22:06 Print reply
Posts: 4082
is je moeder lui?
 
Nick - Administrator 27-10-02?22:06 Print reply

Posts: 4967
Ik heb het 2 weken geleden nog op de tv gezien...
Misschien dat Renault dat niet helemaal snapt ofzo
Nee maar das wel vreemd, want ze vertelden het bij zo'n auto programma.
 
Nikoz 27-10-02?22:09 Print reply
Posts: 819
vaag dan .. ze moet em toch echt inrijden .. 1.6 ofso zit erin naja zal het wel niet aan liggen bij men pa's auto hoefde het idd ook niet .. raar
 
mito maaaster

Dit topic is 1883 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved