Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nachttopic Deel 41 0:00 - 7:00

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 624 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #59258 - Nachttopic Deel 41 0:00 - 7:00
Pagina 70 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 66032 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 25-11-2009 0:44 Print reply

Posts: 14514
moet kunnen ja

ik ga voor ook voor record remmerij. ff kijken hoe ik uitkom met de ori record klauwen. die schijnen over 13inch velgen te passen. werkt dat niet dan scoor ik 15 inch velgen en een setje volvo klauwen. achter wil ik ook schijfjes gaan monteren

ik ga mijn manta achteras ook een co2 sper geven

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 25-11-2009 om 0:44 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
mtx_owned 25-11-2009 0:49 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
moet kunnen ja

ik ga voor ook voor record remmerij. ff kijken hoe ik uitkom met de ori record klauwen. die schijnen over 13inch velgen te passen. werkt dat niet dan scoor ik 15 inch velgen en een setje volvo klauwen. achter wil ik ook schijfjes gaan monteren

ik ga mijn manta achteras ook een co2 sper geven

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 25-11-2009 om 0:44 uur.


achterschijven is wel enigszins aanpaswerk, zal me vast wel lukken maar op mantacabrio las ik dat als je die dikkere remcilinders van een rekord neemt, het het aanpaswerk voor schijven niet waard is. tenzij je natuurlijk een blok met 200+ pk gaat bouwen maarja, dat is altijd iets voor later. Eerst maar eens mn oude spul verkopen, ruimte maken en zo'n ding aanschaffen, dan kijk ik wel verder.

heb ook met mn pa afgesproken dat de manta pas komt als we het dafje op de weg hebben, maar opzich zal dat niet al te lang meer duren, meeste is al gedaan, nu bezig met wat laswerk, dan nog wat kleine dingen en dan kan die naar de APK.

Dit bericht is gewijzigd door mtx_owned op 25-11-2009 om 0:51 uur.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Joel_koningslust 25-11-2009 0:52 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
[...]


achterschijven is wel enigszins aanpaswerk, zal me vast wel lukken maar op mantacabrio las ik dat als je die dikkere remcilinders van een rekord neemt, het het aanpaswerk voor schijven niet waard is. tenzij je natuurlijk een blok met 200+ pk gaat bouwen maarja, dat is altijd iets voor later. Eerst maar eens mn oude spul verkopen, ruimte maken en zo'n ding aanschaffen, dan kijk ik wel verder.

heb ook met mn pa afgesproken dat de manta pas komt als we het dafje op de weg hebben, maar opzich zal dat niet al te lang meer duren, meeste is al gedaan, nu bezig met wat laswerk, dan nog wat kleine dingen en dan kan die naar de APK.

Dit bericht is gewijzigd door mtx_owned op 25-11-2009 om 0:51 uur.


ja... je moet voor achter inderdaad het een ent ander aanpassen. maar aangezien ik hier al lasergesneden adaptors voor een golf klauw heb liggen is dat opzich het probleem niet

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
gprnick 25-11-2009 0:55 Print reply

Posts: 3360


Derbi

Although Derbi didn't compete with a work's team, they brought out a production racer for sale to the general public. This had an air cooled engine with a rotating inlet, dry clutch and six-speed gearbox. The cylinder was a simple aluminium one with hard-chromium plated bore, and a simple three port system. This cylinder should be the first to go if real power was to be developed. Also the crankshaft should go: with a bore and stroke of 38 x 43 mm was the engine no longer to be taken seriously! Claimed power was 15.5 bhp at 15,000 rpm, figures which seem with a view to cylinder and bore/stroke ratio somewhat optimistic - compare it to the data of the Kreidler tuning kit below. Torque 0.73 mkg at 14,500 rpm. Spanish IRZ carburettor with 24 mm diameter. Ignition by breakerless Motoplat thyristor system. Gear ratios: 2.1 - 1.666 - 1.411 - 1.222 - 1.095 - 1 : 1. The frame was open on the underside. Front forks and shock absorbers from Spanish Ideal, Aluminium Akront rims with Spanish aluminium brakes (double 2ls front, looks like a Fontani imitation). Wheelbase 1226 mm, claimed top speed 165 km/h.

http://www.elsberg-tuning.dk/1973.html


 
mtx_owned 25-11-2009 0:55 Print reply

Posts: 2183
oh das wel handig ja, kun je volgens mij ook zo bestellen op zo'n mantasite dacht ik.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
kenny77 25-11-2009 0:57 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
afbeelding

Derbi

Although Derbi didn't compete with a work's team, they brought out a production racer for sale to the general public. This had an air cooled engine with a rotating inlet, dry clutch and six-speed gearbox. The cylinder was a simple aluminium one with hard-chromium plated bore, and a simple three port system. This cylinder should be the first to go if real power was to be developed. Also the crankshaft should go: with a bore and stroke of 38 x 43 mm was the engine no longer to be taken seriously! Claimed power was 15.5 bhp at 15,000 rpm, figures which seem with a view to cylinder and bore/stroke ratio somewhat optimistic - compare it to the data of the Kreidler tuning kit below. Torque 0.73 mkg at 14,500 rpm. Spanish IRZ carburettor with 24 mm diameter. Ignition by breakerless Motoplat thyristor system. Gear ratios: 2.1 - 1.666 - 1.411 - 1.222 - 1.095 - 1 : 1. The frame was open on the underside. Front forks and shock absorbers from Spanish Ideal, Aluminium Akront rims with Spanish aluminium brakes (double 2ls front, looks like a Fontani imitation). Wheelbase 1226 mm, claimed top speed 165 km/h.

http://www.elsberg-tuning.dk/1973.html




hier komt hij ook in voor: http://www.youtube.com/watch?v=qaO7nCsZlS8
 
gprnick 25-11-2009 0:59 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


hier komt hij ook in voor: http://www.youtube.com/watch?v=qaO7nCsZlS8


vet!

ga snel kijken:P
 
mtx_owned 25-11-2009 1:03 Print reply

Posts: 2183
nou ik ga slapen kinders, morge vrij van school, maar dan ga ik werken uiteraard, dus bij deze, en als je nog die daewoo wil dan moetje maar inboxen
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
kenny77 25-11-2009 1:06 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
[...]


vet!

ga snel kijken:P


komt niet echt lang of duidelijk in beeld, maar meer als tegenstander van jan de vries.
 
Yytrium 25-11-2009 1:17 Print reply

Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_ownedkwil een manta

Alleen daarom al ben je geweldig :P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
afbeelding

Derbi

(...)

http://www.elsberg-tuning.dk/1973.html


Lijkt me ontzettend oncomfortabel voor je noten

Dit bericht is gewijzigd door Yytrium op 25-11-2009 om 1:26 uur.
 
sathana 25-11-2009 1:29 Print reply

Posts: 1838
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
bierbundelhonda 25-11-2009 1:31 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
afbeelding

Derbi

Although Derbi didn't compete with a work's team, they brought out a production racer for sale to the general public. This had an air cooled engine with a rotating inlet, dry clutch and six-speed gearbox. The cylinder was a simple aluminium one with hard-chromium plated bore, and a simple three port system. This cylinder should be the first to go if real power was to be developed. Also the crankshaft should go: with a bore and stroke of 38 x 43 mm was the engine no longer to be taken seriously! Claimed power was 15.5 bhp at 15,000 rpm, figures which seem with a view to cylinder and bore/stroke ratio somewhat optimistic - compare it to the data of the Kreidler tuning kit below. Torque 0.73 mkg at 14,500 rpm. Spanish IRZ carburettor with 24 mm diameter. Ignition by breakerless Motoplat thyristor system. Gear ratios: 2.1 - 1.666 - 1.411 - 1.222 - 1.095 - 1 : 1. The frame was open on the underside. Front forks and shock absorbers from Spanish Ideal, Aluminium Akront rims with Spanish aluminium brakes (double 2ls front, looks like a Fontani imitation). Wheelbase 1226 mm, claimed top speed 165 km/h.

http://www.elsberg-tuning.dk/1973.html



Kreidler deed het hem toch beter

alleen gaat mijn liefdelijk voorkeur toch naar de machine van mijn stiefpa :

Motori Minarelli P6
50 CC cilinder
26 dellorto
homoet race pijp
twv : 13-38

150 loopt tie ongeveer (ik heb er ooit op gereden en toen werd er geklocked door een mercedes op de 153km/h

Dit bericht is gewijzigd door bierbundelhonda op 25-11-2009 om 1:31 uur.
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
4takker 25-11-2009 1:35 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
[...]


vet!

ga snel kijken:P


na een half uur afwezig geweest te zijn

mwa leuk filmpje
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
sathana 25-11-2009 1:51 Print reply

Posts: 1838
qutd! nu al 10 voor 2

truste
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
Yytrium 26-11-2009 0:06 Print reply

Posts: 95

Dit topic is 66032 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 70 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved