Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1212 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 96 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109513 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn II - Forum en Sales Moderator 11-11-2009 15:26 Print reply

Posts: 9841
krukas, primaire as, secundaire as...

 
Too cool for school!
mestyle 11-11-2009 15:39 Print reply
Posts: 630
is het accu gereedschap van mannesman wat en hoe is verder het gewone elektrische gereedschap
 
marjo 11-11-2009 16:45 Print reply

Posts: 1211
Ik heb een honda MT5 met een mtx voorvork.
Nou wil ik een km-kabel bestellen op bromfietsshop.nl maar nu kun je een normale nemen en een die 10 cm langer is. Waar zit het verschil in en hoe moet ik weten welke ik nodig heb?

Zat geen km-kabel op en brommer ligt uit elkaar dus kan niet snel ff opmeten :P
 
ikkejw 11-11-2009 16:46 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marjo
Ik heb een honda MT5 met een mtx voorvork.
Nou wil ik een km-kabel bestellen op bromfietsshop.nl maar nu kun je een normale nemen en een die 10 cm langer is. Waar zit het verschil in en hoe moet ik weten welke ik nodig heb?

Zat geen km-kabel op en brommer ligt uit elkaar dus kan niet snel ff opmeten :P



die 10cm langere kabel is voor als je je MT 10cm opgehoogd hebt, waarschijnlijk heb je dus die extra lange kabel nodig voor op je MTX vork (of een MTX tellerkabel)
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Niek de Wildt 11-11-2009 16:52 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
[...]

welke assen bedoel je precies?


Met een (puch) koppelingstrekker kun je ook het blok uit elkaar duwen als je hem iets aanpast (bijv andere dia boutjes erin)

Met de schroevendraaier poeren mag alleen op de plekken waar de olie niet komt (dus achter het voorste en achterste motor ophangpunt)
 
Thomasbk 11-11-2009 16:53 Print reply
Posts: 9
Ik heb laatst een ring uit mijn standaard uitlaat verwijdert. echter loopt hij niet sneller nu Kan iemand verzinnen waarom niet ? Als ik bij andere brommers kijk lopen die rond de 85 90 met een standaart ontgrensde uitlaat. De ring die ik heb verwijderd zat bij de bocht (3 delige uitlaat)

Handigheidjes om te weten

Aprilia RS50 uit 2003
17,5 mm carb
powerfilter.

Ik heb geen trage cilinder omdat ik met een yasuni hmr/2 103 getopt heb.
 
marjo 11-11-2009 16:55 Print reply

Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



die 10cm langere kabel is voor als je je MT 10cm opgehoogd hebt, waarschijnlijk heb je dus die extra lange kabel nodig voor op je MTX vork (of een MTX tellerkabel)


Oke dankje, ik neem de langere dan wel, past altijd.
Bij mtx kabels hebben ze hetzelfde :P ook gewoon en +10 cm

 
Niek de Wildt 11-11-2009 16:56 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thomasbk
Ik heb laatst een ring uit mijn standaard uitlaat verwijdert. echter loopt hij niet sneller nu Kan iemand verzinnen waarom niet ? Als ik bij andere brommers kijk lopen die rond de 85 90 met een standaart ontgrensde uitlaat. De ring die ik heb verwijderd zat bij de bocht (3 delige uitlaat)

Handigheidjes om te weten

Aprilia RS50 uit 2003
17,5 mm carb
powerfilter.

Ik heb geen trage cilinder omdat ik met een yasuni hmr/2 103 getopt heb.


-Alle begrenzers eruit?
-Afgesteld?
-Niet te licht vertand en dus overtoeren?
 
XDr4g0nX 11-11-2009 16:57 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thomasbk
Ik heb laatst een ring uit mijn standaard uitlaat verwijdert. echter loopt hij niet sneller nu Kan iemand verzinnen waarom niet ? Als ik bij andere brommers kijk lopen die rond de 85 90 met een standaart ontgrensde uitlaat. De ring die ik heb verwijderd zat bij de bocht (3 delige uitlaat)

Handigheidjes om te weten

Aprilia RS50 uit 2003
17,5 mm carb
powerfilter.

Ik heb geen trage cilinder omdat ik met een yasuni hmr/2 103 getopt heb.


Je CDI is ook al ontgrenst? Anders houd je nog steeds je maximale begrensde toeren waardoor hij alsnog niet sneller gaat
 
Signature: [==||========] 20% complete
Royal Club 11-11-2009 16:59 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]


Je CDI is ook al ontgrenst? Anders houd je nog steeds je maximale begrensde toeren waardoor hij alsnog niet sneller gaat


zit geen begrenzing op cdi.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
XDr4g0nX 11-11-2009 17:02 Print reply

Posts: 3526
I stand corrected

 
Signature: [==||========] 20% complete
pckor 11-11-2009 17:05 Print reply

Posts: 1364
Als ik van een am6 blok de koppelingsplaten wil verwijderen moet ik dan eerst die schroef en moer in het midden los draaien, of moet ik eerst die vier schroeven los draaien?
 
XDr4g0nX 11-11-2009 17:06 Print reply

Posts: 3526
4 schroeven loshalen, veren er uit en dan kunnen de platen er uit.
 
Signature: [==||========] 20% complete
pckor 11-11-2009 17:08 Print reply

Posts: 1364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
4 schroeven loshalen, veren er uit en dan kunnen de platen er uit.

oke bedankt
 
Rieju_Stefan 11-11-2009 17:16 Print reply

Posts: 1146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Met een (puch) koppelingstrekker kun je ook het blok uit elkaar duwen als je hem iets aanpast (bijv andere dia boutjes erin)

Met de schroevendraaier poeren mag alleen op de plekken waar de olie niet komt (dus achter het voorste en achterste motor ophangpunt)

oke bedankt
 

Dit topic is 109513 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 96 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved