Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1261 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 95 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109511 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mestyle 11-11-2009 8:18 Print reply
Posts: 630
bij een tsx zijnn orgineel de velgen goud. maar de vorige eigenaar heeft dit eraf gehaald maar nu zit er nog een goed gloed in.
kan ik dit gewoon weg krijgen door te poetsen
 
sjosz 11-11-2009 9:37 Print reply

Posts: 463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mestyle
bij een tsx zijnn orgineel de velgen goud. maar de vorige eigenaar heeft dit eraf gehaald maar nu zit er nog een goed gloed in.
kan ik dit gewoon weg krijgen door te poetsen


met commendant proberen te poetsen
 
sjosz 11-11-2009 9:40 Print reply

Posts: 463
Mijn crossmotor (yamaha yz 250 1991) heeft minimale speling op het achterwiel. Is echt niet veel.

Hij heeft redelijk nieuwe ketting + tandwielen dus ik heb weinig zin dat die harder gaan slijten.

Is het slim om lagers te vervangen of gewoon mee door rijden?(is maar hobby).

Hoeveel lagers zitten er dan wss in. 2 of 4 ?
alvast bedankt,
 
Noordeling 11-11-2009 10:49 Print reply

Posts: 603
ik heb net een nieuwe condensator gehaald en dit was een goede zij de bromboer nou ik zet hem er in en ja hij vonkt goed(blauw) dus ik zet de onstekingskap erop en kick maar hij doet het niet dus kijk ik of die nog vonkt en nee weer niet kan dit nou aan de condensator liggen steeds?
 
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam.
st.nyksterdriver 11-11-2009 10:51 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx power
ik heb net een nieuwe condensator gehaald en dit was een goede zij de bromboer nou ik zet hem er in en ja hij vonkt goed(blauw) dus ik zet de onstekingskap erop en kick maar hij doet het niet dus kijk ik of die nog vonkt en nee weer niet kan dit nou aan de condensator liggen steeds?
dip je bougie eens in wat benzine dan erin doen als die het dan wel doet krijgt hij geen benzine
 
jeroentjen13 11-11-2009 10:53 Print reply
Posts: 850
ik heb een deel van een hpi binnenrotor liggen, dat voor op je krukas en een cdi.
kan ik daar ook de gewone ontsteking opsteken?
ik bedoel dus onstekingspoelen van origineel en dan vliegwiel van hpi..
of lukt dit niet?

(edit: gaat om een wallaroo)

Dit bericht is gewijzigd door jeroentjen13 op 11-11-2009 om 10:54 uur.
 
Joel_koningslust 11-11-2009 10:55 Print reply

Posts: 14514
kan niet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Noordeling 11-11-2009 11:15 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]
dip je bougie eens in wat benzine dan erin doen als die het dan wel doet krijgt hij geen benzine


Je begrijpt me verkeerd
hij vonkt opeens niet meer en daarvoor wel
 
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam.
sjosz 11-11-2009 11:28 Print reply

Posts: 463
Mijn crossmotor (yamaha yz 250 1991) heeft minimale speling op het achterwiel. Is echt niet veel.

Hij heeft redelijk nieuwe ketting + tandwielen dus ik heb weinig zin dat die harder gaan slijten.

Is het slim om lagers te vervangen of gewoon mee door rijden?(is maar hobby).

Hoeveel lagers zitten er dan wss in. 2 of 4 ?
alvast bedankt,
 
st.nyksterdriver 11-11-2009 11:46 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mhfuriasm
Mijn crossmotor (yamaha yz 250 1991) heeft minimale speling op het achterwiel. Is echt niet veel.

Hij heeft redelijk nieuwe ketting + tandwielen dus ik heb weinig zin dat die harder gaan slijten.

Is het slim om lagers te vervangen of gewoon mee door rijden?(is maar hobby).

Hoeveel lagers zitten er dan wss in. 2 of 4 ?
alvast bedankt,

het is altijd slim om een lager te vervangen voor het mis gaat
ik neem aan dat er 2 in zitten maar je zult ze er denk ik toch uit moeten halen voor je nieuwe haalt ( ivm met de code die erop staat dan kun je gewoon naar lokale lagerboer gaan en hoef je niks te bestellen)
 
Noordeling 11-11-2009 15:12 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx power
[...]


Je begrijpt me verkeerd
hij vonkt opeens niet meer en daarvoor wel


is er iemand die me kan helpen?
 
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam.
Rieju_Stefan 11-11-2009 15:15 Print reply

Posts: 1146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

het is altijd slim om een lager te vervangen voor het mis gaat
ik neem aan dat er 2 in zitten maar je zult ze er denk ik toch uit moeten halen voor je nieuwe haalt ( ivm met de code die erop staat dan kun je gewoon naar lokale lagerboer gaan en hoef je niks te bestellen)

Als er gewoon bijna niks op zit zou hem gewoon zo laten, hij gebruikt hem toch voor hobby dus.
 
Rieju_Stefan 11-11-2009 15:17 Print reply

Posts: 1146
Hoe kun je het beste je blok splitsen? Gewoon met een platte schroevendraaier voorzichtig op verschillende punten de carters van elkaar afdrukken?
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 11-11-2009 15:21 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
Hoe kun je het beste je blok splitsen? Gewoon met een platte schroevendraaier voorzichtig op verschillende punten de carters van elkaar afdrukken?


met een schroevendraaier beschadig je heel snel je pasvlak. Dat moet je proberen zo min mogelijk te gebruiken anders ga je olielekkage krijgen.

Beste is om met een kunststof hamer op de assen te tikken en proberen op de plekken te splitsen waar de pasbussen zitten, die zorgen er namelijk voor dat je carters zo moeilijk splitsen.

 
Too cool for school!
Rieju_Stefan 11-11-2009 15:24 Print reply

Posts: 1146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


met een schroevendraaier beschadig je heel snel je pasvlak. Dat moet je proberen zo min mogelijk te gebruiken anders ga je olielekkage krijgen.

Beste is om met een kunststof hamer op de assen te tikken en proberen op de plekken te splitsen waar de pasbussen zitten, die zorgen er namelijk voor dat je carters zo moeilijk splitsen.


welke assen bedoel je precies?
 

Dit topic is 109511 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 95 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved