Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1176 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 73 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109477 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Banaan 2-11-2009 21:24 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
ik zag net dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Fq9AjvjkTS4

Dat is dus iemand die heeft een dr80cc cilinder op ze tzr maar heeft nog wel de originele krukas...
Kan dit? Of moet je toch echt wel ene andere krukas op je brommer zetten al neem je een dr80?


kan goed hoor
 
Drumsan 2-11-2009 21:38 Print reply

Posts: 1223
Hey,

Een poos geleden is mijn pas gereviseerde brommer 2x lichtjes warmgelopen volgens mij, ik reed 2x vol gas en toen blokkeerde hij plotjs me achterwiel. Toen ik terugschakelde en hem uit deed kon ik hem zo weer starten en wegrijden. Volgens mij lag het aan de koeling (ik tank altijd mengsmering dus dat is het niet), want ik heb toen de koelslangen gecotroleerd en uit 1 slang kwam niks. Dus ff aan gerommeld totdat het er wel uitspoot.

Mijn vraag;
Is het mogelijk dat hij het na een warmlopertje het gewoon weer doet en kan ik hier gewoon mee door rijden of is het beter dat er een nieuwe cil op komt of een hoonbeurtje krijgt?
 
Freddy-fish 2-11-2009 21:38 Print reply

Posts: 2129
dat is mijn filmpje!!!!!!! i'm famous!!!! dusja het kan ik rij nogsteeds
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Maeddy 2-11-2009 21:44 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
Hey,

Een poos geleden is mijn pas gereviseerde brommer 2x lichtjes warmgelopen volgens mij, ik reed 2x vol gas en toen blokkeerde hij plotjs me achterwiel. Toen ik terugschakelde en hem uit deed kon ik hem zo weer starten en wegrijden. Volgens mij lag het aan de koeling (ik tank altijd mengsmering dus dat is het niet), want ik heb toen de koelslangen gecotroleerd en uit 1 slang kwam niks. Dus ff aan gerommeld totdat het er wel uitspoot.

Mijn vraag;
Is het mogelijk dat hij het na een warmlopertje het gewoon weer doet en kan ik hier gewoon mee door rijden of is het beter dat er een nieuwe cil op komt of een hoonbeurtje krijgt?


Ik zou sowieso je cilinder eraf trekken en kijken of alles er nog goed uitziet, en niet gewoon doorrijden.
- Weet je zeker dat je afstelling goed is?
- Werktje koelsysteem naar behoren?

Loop die dingen dan wel na voordat je nieuwe onderdelen monteert; anders sta je zo weer met hetzelfde probleem.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Drumsan 2-11-2009 22:34 Print reply

Posts: 1223
Maeddy, ik zal er even naar kijken. Thanx

En weet iemand of een GPR nieuw model achtervork op een RS2 past, of hoe breed deze is?
 
hggf 2-11-2009 22:49 Print reply

Posts: 1404
Weet iemand wat voor cilinder dit is?



Ik dacht HM167 maar ik weet het niet zeker.

PS. sorry voor de onscherpe foto, is met mijn telefoon gemaakt. Omdat de camera altijd weg is als je hem nodig hebt.

Dit bericht is gewijzigd door hggf op 2-11-2009 om 22:49 uur.
 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
w0ut3r 2-11-2009 22:49 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


kan goed hoor


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fedor-tzr
[...]

dat is mijn filmpje!!!!!!! i'm famous!!!! dusja het kan ik rij nogsteedsr


Oke, das mooi om te horen...
scheelt me een hoop tijd en geld

hoeveel km had jij al met die krukas gereden voordat je die dr80 erop hebt gezet?
En bevalt het een beetje? dr80 + 21mm?
 
www.TheGreenBoxz.nl
kenny77 2-11-2009 22:55 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hggf
Weet iemand wat voor cilinder dit is?

afbeelding

Ik dacht HM167 maar ik weet het niet zeker.

PS. sorry voor de onscherpe foto, is met mijn telefoon gemaakt. Omdat de camera altijd weg is als je hem nodig hebt.

Dit bericht is gewijzigd door hggf op 2-11-2009 om 22:49 uur.



als het een HM 167 is dan staat dat net boven de uitlaatpoort aansluiting.
 
Fabio 2-11-2009 22:56 Print reply

Posts: 1737
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hggf
Weet iemand wat voor cilinder dit is?

afbeelding

Ik dacht HM167 maar ik weet het niet zeker.

PS. sorry voor de onscherpe foto, is met mijn telefoon gemaakt. Omdat de camera altijd weg is als je hem nodig hebt.

Dit bericht is gewijzigd door hggf op 2-11-2009 om 22:49 uur.


HM167 heeft 167 boven de uitlaatpoort staat(aan de buitenkant ) Staat dat er niet, dan is het hoogstwaarschijnlijk een immitatie.

Edit: Kenny, je was me net voor

Dit bericht is gewijzigd door Fabio op 2-11-2009 om 22:56 uur.
 
hggf 2-11-2009 23:08 Print reply

Posts: 1404
okee thnx Kenny en Fabio, zal morgen daar naar kijken.

Ik wist niet dat dat daar ook stond.
 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
Knipperlicht 3-11-2009 11:47 Print reply

Posts: 1833
Ik wil mijn koelvloeistofslangen vernieuwen op mijn gpr...

Alleen bij josdijkman verkopen ze maar 1 maat slang, en de drie slangen die ik heb zijn eigenlijk allemaal verschillennd qua afmeting?

Weet iemand waar ik wel gepaste slangen kan krijgen?
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
MX Racing 3-11-2009 11:52 Print reply

Posts: 812
wat is het verschil tussen een 4 of een 2 kleps membraam?. is een 4 kleps sneller.
Want voor mijn 80cc ori voor mt heb ik alleen nog maar een 2 kleps membraam liggen. Werkt dit net zo goed?
 
XDr4g0nX 3-11-2009 12:01 Print reply

Posts: 3526
Ik dacht vandaag ik rij even met mijn NSR naar school.
Wat blijkt nou, dat ik in elke versnelling niet boven de 4000 toeren uit kom.
Als hij daar in de buurt komt begint hij enorm te sputteren en gaat hij niet sneller.
Ik heb 4 versnellingen wat mij een max snelheid geeft van en snorslak (30 km/h).
Weet iemand wat dit kan zijn, het enige wat ik heb gedaan sinds gisteren toen hij nog 75 ging is een andere spanningsregelaar er op gezet en een toeter.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Micha.L 3-11-2009 12:11 Print reply

Posts: 535
4-takt olie 10-40 is toch goed voor mijn tsxje he ?
 
rik hulkenberg 3-11-2009 12:12 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Micha.L
4-takt olie 10-40 is toch goed voor mijn tsxje he ?

als het voor natte platen koppeling is wel ja
 

Dit topic is 109477 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 73 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved