Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1059 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 64 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Bassie- 29-10-2009 22:30 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


nu we toch in het kvt zitten...

waarom heb jij malaguti in je naam, aprilia in je avatar en honda in je sig?

Beetje moeite met een favoriet kiezen?



ik vind dit eerder een grote vraag
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Malaguti RST 29-10-2009 22:32 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


nu we toch in het kvt zitten...

waarom heb jij malaguti in je naam, aprilia in je avatar en honda in je sig?

Beetje moeite met een favoriet kiezen?


ik had destijds malaguti (graf troep)
ik heb nu een aprilia (kan je het eig ook niet meer noemen)
en ben gewoon gek op Honda
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Malaguti RST 29-10-2009 23:04 Print reply

Posts: 1668
Bij DR50 moet je toch speciale zuiger veren hebben? (ander matriaal om dat het giet ijzer is)

of zou ik gwn met uni veren kunnen rijden???
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
dopsleutelman 30-10-2009 12:30 Print reply
Posts: 64
Ik ging vandaag de kop dr af halen toen weer er op gezet, 1 van die draadeinden draait door in de blok-kant
Moet ik nu een nie uw blok hebben of is daar nog wat aan te repareren?
 
Fryslân!
Joel_koningslust 30-10-2009 12:32 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dopsleutelman
Ik ging vandaag de kop dr af halen toen weer er op gezet, 1 van die draadeinden draait door in de blok-kant
Moet ik nu een nie uw blok hebben of is daar nog wat aan te repareren?



ff helecoiltje in knallen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
dopsleutelman 30-10-2009 12:47 Print reply
Posts: 64
Hmmm weet wat het is maar hoe zou ik zoiets zetten dan?
Moet je dat laten doen of er in rammen met een hamer oid?
En zijn die gewoon bij de gamma te koop?
 
Fryslân!
Malaguti RST 30-10-2009 12:48 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dopsleutelman
Hmmm weet wat het is maar hoe zou ik zoiets zetten dan?
Moet je dat laten doen of er in rammen met een hamer oid?
En zijn die gewoon bij de gamma te koop?

langs ijzer handel gaan.



Bij DR50 moet je toch speciale zuiger veren hebben? (ander matriaal om dat het giet ijzer is)

of zou ik gwn met uni veren kunnen rijden???

 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Joel_koningslust 30-10-2009 12:49 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

langs ijzer handel gaan.



Bij DR50 moet je toch speciale zuiger veren hebben? (ander matriaal om dat het giet ijzer is)

of zou ik gwn met uni veren kunnen rijden???




kan je zo mee rijden. ik rijdt met een zuiger+veren die in een gietijzeren horen in een nica cilinder. werkt tot nu toe nog prima
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Martijn II - Forum en Sales Moderator 30-10-2009 12:49 Print reply

Posts: 9841
gietijzer moet harde veren hebben, terwijl chroomwand/nicasil zachtere veren nodig heeft.
nooit zacht op zacht of hard op hard gebruiken.

 
Too cool for school!
Martijn II - Forum en Sales Moderator 30-10-2009 12:50 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



kan je zo mee rijden. ik rijdt met een zuiger+veren die in een gietijzeren horen in een nica cilinder. werkt tot nu toe nog prima


enig idee wat voor materiaal die zuigerveren van zijn?


 
Too cool for school!
Joel_koningslust 30-10-2009 12:50 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dopsleutelman
Hmmm weet wat het is maar hoe zou ik zoiets zetten dan?
Moet je dat laten doen of er in rammen met een hamer oid?
En zijn die gewoon bij de gamma te koop?



fkes met je blok naar een autogarage in de buurt gaan. die kunnen je er wel een in zetten voor een tientje ofzo, het gereedschap om ze te monteren is namelijk best duur
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Joel_koningslust 30-10-2009 12:51 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


enig idee wat voor materiaal die zuigerveren van zijn?




eerlijk gezegd heb ik geen idee t is iig een imitatie zuiger van een mtx80R2 en een mhr80 cilinder voor am6

binnenkort maar eens kijken dan of de wand niet geheel weg is gevreten

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 30-10-2009 om 12:53 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Malaguti RST 30-10-2009 14:18 Print reply

Posts: 1668
dus ik ken uni veren op een DR50 gebruiken?? zonder de wand helemaal teverpesten..
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Martijn II - Forum en Sales Moderator 30-10-2009 14:26 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
dus ik ken uni veren op een DR50 gebruiken?? zonder de wand helemaal teverpesten..


gietijzer zul je volgens mij niet gauw verneuken. Chroomwand met chroomveren gaat wel hard kapot

 
Too cool for school!
perryjong 30-10-2009 15:52 Print reply

Posts: 325
als je keeringen kapot zijn wat gebeurt er dan?
 

Dit topic is 109451 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 64 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved