Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 709 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 52 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gary - Forum en Gallery Moderator 26-10-2009 14:50 Print reply

Posts: 12846
Probleem is om het spul allemaal luchtdicht te krijgen. Anders heb je valse lucht als een gek.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Joel_koningslust 26-10-2009 14:51 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan_B
Hallo mensen


ik zit met het idee op een verstelbare spruitstuk begrenser te maken

afbeelding

het idee is dat je het zwarte klepje naar beneden kan schuiven.
werk dit idee?


Gr Dylan_B

Dit bericht is gewijzigd door Gary op 26-10-2009 om 14:49 uur.



in theorie werkt je idee ja, enkel in de praktijk gaat het valse lucht trekken als een idioot
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Dylan_B 26-10-2009 14:52 Print reply

Posts: 248
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Probleem is om het spul allemaal luchtdicht te krijgen. Anders heb je valse lucht als een gek.




als je alles zo strak mogelijk probeer te maken.
dan kn je hem met het minimale valse lucht wel afstellen.
of wil de moter dat niet meer goed lopen?
 
Een expert is iemand die op één specifiek gebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt...
Frysk 26-10-2009 14:52 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



in theorie werkt je idee ja, enkel in de praktijk gaat het valse lucht trekken als een idioot


dan moet het idee verder uitgedacht worden.

een soort vlinderklepje en dan waar het staafje doorkomt een keering zoeken die daar omheen past oid..
 
giggitybyte
Gary - Forum en Gallery Moderator 26-10-2009 14:53 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan_B
[...]




als je alles zo strak mogelijk probeer te maken.
dan kn je hem met het minimale valse lucht wel afstellen.
of wil de moter dat niet meer goed lopen?


"Zo strak mogelijk" is behoorlijk relatief.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Dylan_B 26-10-2009 14:57 Print reply

Posts: 248
dan zal ik een gaan rond kijken voor een kleine vlinder klep.
als het wat is geworden post ik het wel weer
 
Een expert is iemand die op één specifiek gebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt...
WestlandMB 26-10-2009 15:00 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan_B
dan zal ik een gaan rond kijken voor een kleine vlinder klep.
als het wat is geworden post ik het wel weer


kleine kogelkraan tussen je spruitstuk lassen?
 
Joel_koningslust 26-10-2009 15:01 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


dan moet het idee verder uitgedacht worden.

een soort vlinderklepje en dan waar het staafje doorkomt een keering zoeken die daar omheen past oid..



zoiets ja. al zou ik dan liever voor een vlinderklep in de uitlaat gaan. dat werkt net ff iets makkelijker en beter.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Dylan_B 26-10-2009 15:10 Print reply

Posts: 248
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



zoiets ja. al zou ik dan liever voor een vlinderklep in de uitlaat gaan. dat werkt net ff iets makkelijker en beter.




krijgt de moter dan geen neiging om te smoren omdat hij te veel benzine krijgt als je zo`n klep in de uitlaat maakt?

Dit bericht is gewijzigd door Dylan_B op 26-10-2009 om 15:11 uur.
 
Een expert is iemand die op één specifiek gebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt...
Gary - Forum en Gallery Moderator 26-10-2009 15:12 Print reply

Posts: 12846
Waarom zou hij teveel benzine krijgen?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Joel_koningslust 26-10-2009 15:13 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan_B
[...]




krijgt de moter dan geen neiging om te smoren omdat hij te veel benzine krijgt als je zo`n klep in de uitlaat maakt?

Dit bericht is gewijzigd door Dylan_B op 26-10-2009 om 15:11 uur.



tsja... dat lijkt me juist de bedoeling van een begrenzer

met een klep in de inlaat heb je kans dat hij te schraal gaat lopen en vast/warm loopt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Dylan_B 26-10-2009 15:16 Print reply

Posts: 248
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



tsja... dat lijkt me juist de bedoeling van een begrenzer

met een klep in de inlaat heb je kans dat hij te schraal gaat lopen en vast/warm loopt



oke dan weet ik genoeg dan ga ik er binnekort mee aan de slag om 1 van de 2 dingen proberen te realiseren.

iedereen bedankt voor jullie reactie


Gr Dylan_B
 
Een expert is iemand die op één specifiek gebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt...
Wauter 26-10-2009 16:25 Print reply
Posts: 229
waar zit de gelijkrichter OT van een mb?
 
Voetentje 26-10-2009 16:28 Print reply

Posts: 2356
Kan deze snelle ontsteking grondplaat ook op een NSR?

En zit er veel vermogens winst tussen een normale en snelle?

http://www.schaafbro...delen&d=00000599

 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
Mikf 26-10-2009 17:08 Print reply

Posts: 1295
Wat voor zekering gaat er in een Derbi Senda DRD 2003? Ik kan helaas niet op mijn oude zekering kijken, dus als iemand het weet..
 

Dit topic is 109402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 52 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved