Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 629 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 188 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 187, 188, 189 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109268 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Reneetjehh 10-12-2009 16:18 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chieltl
[...]



Leovince is meer onderin toeren kracht.
Turbokit is meer voor bovenin toeren (maar nog niet echt een geweldige powerband)

Denk dat Leovince net stukje meer qualiteit heeft.
verder is het geluid maar net wat je er zelf van zegt. de een vind het hard, de ander vind weer wat anders. vind het opzich wel mooi geluidje.





juist!
daar heb ik wat aan bedankt!!
leovince it izzzz
 
t leven is kort dus leef je uit
w0ut3r 10-12-2009 16:36 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


misschien hangt er ergens een stukje kabel bloot wat dan contact maakt met je frame ? dat ie dan je brommer uitzet.


dnek het niet, want als ik gas blijf geven blijft die wel (moeilijk) aan...
Kan het niks met de vlotter(bak) te maken hebben oid?
 
www.TheGreenBoxz.nl
Konjin 10-12-2009 16:48 Print reply

Posts: 379
Sinds dat ik mijn brommer kocht kon ik mijn sleutel al niet heel makkelijk in het contactslot krijgen, maar sinds kort krijg ik hem er echt bijna niet meer in. En als ik hem er al in heb weten de duwen en slaan dan krijg ik hem er vervolgens ook nog een moeilijk uit. Aangezien dit een probleem is zou ik het graag willen oplossen. Heeft iemand een idee voor wat ik kan doen, behalve een nieuwe kopen? Of heeft iemand een nieuwe voor me die goedkoop is.

Gaat om een orgineel contactslot van een Aprilia SX.

Dit bericht is gewijzigd door Konjin op 10-12-2009 om 16:48 uur.
 
timmy16 10-12-2009 16:49 Print reply

Posts: 1178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Konjin
Sinds dat ik mijn brommer kocht kon ik mijn sleutel al niet heel makkelijk in het contactslot krijgen, maar sinds kort krijg ik hem er echt bijna niet meer in. En als ik hem er al in heb weten de duwen en slaan dan krijg ik hem er vervolgens ook nog een moeilijk uit. Aangezien dit een probleem is zou ik het graag willen oplossen. Heeft iemand een idee voor wat ik kan doen, behalve een nieuwe kopen? Of heeft iemand een nieuwe voor me die goedkoop is.

Gaat om een orgineel contactslot van een Aprilia SX.

Dit bericht is gewijzigd door Konjin op 10-12-2009 om 16:48 uur.

al een keer gesmeerd met wd40 oid?
 
Bike Me, Aprilia
Derbi-Olaf 10-12-2009 16:50 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
[...]

al een keer gesmeerd met wd40 oid?

WD-40 is niet echt ideaal om kabels mee te smeren je kan er beter wat vet o.i.d. aandoen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Konjin 10-12-2009 16:53 Print reply

Posts: 379
volgespoten met siliconenspay
 
timmy16 10-12-2009 16:56 Print reply

Posts: 1178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

WD-40 is niet echt ideaal om kabels mee te smeren je kan er beter wat vet o.i.d. aandoen

het gaat toch niet om kabels? het gaat om een contactslot waar de sleutel moeilijk in gaat
 
Bike Me, Aprilia
Derbi-Olaf 10-12-2009 16:58 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
[...]

het gaat toch niet om kabels? het gaat om een contactslot waar de sleutel moeilijk in gaat

ow, helemaal mijn fout, zat ff met 2topics tegelijk in de knoei

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
coupequattro 10-12-2009 18:04 Print reply

Posts: 958
Derbi senda olielampje brandt zwakjes, tankje zit vol en krijgt olie in carburateur. Als het tankje bijna leeg is begint hij feller te branden. Komt niet door dashboardverlichting, als ik hem expres laat uitvallen brandt het lampje nog. Wat kan dit zijn?
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 10-12-2009 18:45 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
Derbi senda olielampje brandt zwakjes, tankje zit vol en krijgt olie in carburateur. Als het tankje bijna leeg is begint hij feller te branden. Komt niet door dashboardverlichting, als ik hem expres laat uitvallen brandt het lampje nog. Wat kan dit zijn?


slechte massa oid of kortsluiting...

 
Too cool for school!
Konjin 10-12-2009 20:40 Print reply

Posts: 379
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
[...]

al een keer gesmeerd met wd40 oid?


bedankt, werkt inderdaad goed. probleem opgelost
 
hggf 10-12-2009 22:02 Print reply

Posts: 1404
Hallo,

Ik heb van de week mijn 4 bak door een 5 bak vervangen. vandaag eindelijk het blok er onder kunnen hangen.

Maar nu als ik rij begint hij te ratelen bij wat hogere toeren (net in de powerband) alsof er tandwielen tegen elkaar komen.

En als ik van zijn 1 naar zijn 2 probeer te schakelen gaat hij in zijn vrij, en tik ik mijn pookje nog een keer omhoog zit hij in zijn 3 (althans, mijn toeren vallen erg terug, dus een versnelling te veel).

Heeft iemand dit ook een keer gehad?
En wat kan het zijn? Ik denk dat er een ringetje mist.
Als ik weer tijd heb trek ik het blok weer open, maar tot die tijd zijn tips altijd welkom.
 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
Fabio 10-12-2009 22:02 Print reply

Posts: 1737
Doe je vaker zelf het een en ander aan je brom? Ik bedoel, WD40 is voor bijna elke klus het eerste wat je probeert! Echt gewoon de basics! Ik heb geloof ik wel 10 bussen rondslingeren in en rond het huis, auto en werk. En ik werk op kantoor, niet in een werkplaats

@hggf: Een ringetje vergeten of misplaatst is aannemelijk. Verder zal ik eerst aan de koppelingskant kijken of alle pinnetje in de schakelwals zitten. Heb je ook de balansas goed gemonteerd? Dus het puntje van de krukas gelijk gezet met het krukastandwiel en deze vervolgens uitgelijnd met de balansas en koppeling.


Dit bericht is gewijzigd door Fabio op 10-12-2009 om 22:10 uur.
 
hggf 10-12-2009 22:10 Print reply

Posts: 1404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fabio
Doe je vaker zelf het een en ander aan je brom? Ik bedoel, WD40 is voor bijna elke klus het eerste wat je probeert! Echt gewoon de basics! Ik heb geloof ik wel 10 bussen rondslingeren in en rond het huis, auto en werk

@hggf: Een ringetje vergeten of misplaatst is aannemelijk. Verder zal ik eerst aan de koppelingskant kijken of alle pinnetje in de schakelwals zitten. Heb je ook de balansas goed gemonteerd? Dus het puntje van de krukas gelijk gezet met het krukastandwiel en deze vervolgens uitgelijnd met de balansas en koppeling.

Dit bericht is gewijzigd door Fabio op 10-12-2009 om 22:04 uur.


Dat pinnetje zal ik binnenkort naar kijken, en mijn balans as staat op tijd hier heb ik nog speciaal naar gekeken.
 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
Freddy-fish 10-12-2009 22:11 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
[...]


dnek het niet, want als ik gas blijf geven blijft die wel (moeilijk) aan...
Kan het niks met de vlotter(bak) te maken hebben oid?


is het niet gwn je koppeling die verkeerd staat afgestelt of is het egt een mhoop? heb je wel vrije slag op je koppeling?
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)

Dit topic is 109268 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 188 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 187, 188, 189 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved