Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 40

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1033 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #58970 - "kleine vragen" topic - deel 40
Pagina 175 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 109288 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Fabio 6-12-2009 17:30 Print reply

Posts: 1737
Kan je niet de scharnierpennen aan de buitenkant er uit tikken en zo de deur openen?
 
mestyle 6-12-2009 17:46 Print reply
Posts: 630
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
beetje apart vraagje voor het brommerforum:

ik kan niet meer in mijn beunhok!! ( ) als ik mijn sleutel in het sleutelgat steek kan ik hem maar ong 200 graden draaien en verder draait hij gewoon niet! Hij draait verder gewoon soepel en de sleutel gaat er makkelijk in en uit...

heb al kruipolie geprobeerd, en rukken en snukken, zonder resultaat.. HELLUP!!!!!!!!



is het cillinderslot ??
en heb je toevallig boormachine nog ergens behalve beun hok kan je het slot ook uitboren of gewooon ff breekijzer gebruiken
 
Maeddy 6-12-2009 18:50 Print reply

Posts: 1059
Beste mensen,

Ik denk stiekem nog steeds een beetje aan een snelle 50 cc voor niet meer dan 150 euro, waarbij ik 16 milimeter, oliepomp en leovinci v6 wil behouden.

Wat doet dit qua snelheid?
En kan dit op een kruk van een kleine 19k oud?
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Royal Club 6-12-2009 18:51 Print reply

Posts: 60390
100~105~110 uitlaat nekt je setup beetje.

wat betreft je krukas. tsjah, ik zou er lekker een andere in gooien met verse lagertjes
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Niek de Wildt 6-12-2009 18:52 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mestyle
[...]



is het cillinderslot ??
en heb je toevallig boormachine nog ergens behalve beun hok kan je het slot ook uitboren of gewooon ff breekijzer gebruiken


Boormachine gaat niet helpen.
 
Maeddy 6-12-2009 18:54 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
100~105~110 uitlaat nekt je setup beetje.

wat betreft je krukas. tsjah, ik zou er lekker een andere in gooien met verse lagertjes


Dat is opzich een leuke snelheid voor een gebied waar minstens iedere week wordt gecontroleerd .

Oké, en wanneer ik blijf rijden met mijn huidige set-up, wanneer is dan revisie nodig? Want op dit gebied heb ik eigenlijk niet zoveel ervaring.

Ik heb wel veel blokken gedemonteerd zoals van een honda sp1 en een cbr 1000 fireblade, maar ik weet niet of ik daar genoeg kennis aan heb om een blok te reviceren?

Dit bericht is gewijzigd door Maeddy op 6-12-2009 om 18:54 uur.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Niek de Wildt 6-12-2009 18:55 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
100~105~110 uitlaat nekt je setup beetje.

wat betreft je krukas. tsjah, ik zou er lekker een andere in gooien met verse lagertjes


Denk minder, denk dat je blij moet zijn met 100 met die uitlaat.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 6-12-2009 om 18:56 uur.
 
Maeddy 6-12-2009 18:56 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Denk minder, denk dat je blij moet zijn met 100 met die uitlaat.

Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 6-12-2009 om 18:56 uur.


Ik red nu ook al een goede 95 op de autoteller. Maar volgens mij is mijn uitlaatpoort uitgefreest. Tenminste, toen ik dat ding zag, dacht ik: dat is niet origineel zo .
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Royal Club 6-12-2009 18:57 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]


Dat is opzich een leuke snelheid voor een gebied waar minstens iedere week wordt gecontroleerd .

Oké, en wanneer ik blijf rijden met mijn huidige set-up, wanneer is dan revisie nodig? Want op dit gebied heb ik eigenlijk niet zoveel ervaring.

Ik heb wel veel blokken gedemonteerd zoals van een honda sp1 en een cbr 1000 fireblade, maar ik weet niet of ik daar genoeg kennis aan heb om een blok te reviceren?

Dit bericht is gewijzigd door Maeddy op 6-12-2009 om 18:54 uur.


ja, ik durf dat niet te zeggen, ene blokje blijft het met raggen en niet warmrijden prima doen na 23000 kilometer en het andere spat uit elkaar bij 15 enzo

dat reviseren, inbox daar maar even over als je hulp wil.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Maeddy 6-12-2009 18:59 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ja, ik durf dat niet te zeggen, ene blokje blijft het met raggen en niet warmrijden prima doen na 23000 kilometer en het andere spat uit elkaar bij 15 enzo

dat reviseren, inbox daar maar even over als je hulp wil.


Oké, bedankt voor het aanbod. Ik moet sowieso nog even kijken of ik dat ga doen hoor!
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Royal Club 6-12-2009 19:00 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]


Oké, bedankt voor het aanbod. Ik moet sowieso nog even kijken of ik dat ga doen hoor!


ik heb ondertussen de know how weer opgepikt van het am6 blok, kan je er wel mee opweg helpen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Maeddy 6-12-2009 19:02 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ik heb ondertussen de know how weer opgepikt van het am6 blok, kan je er wel mee opweg helpen


Ja, ik heb het ook wel eens gezien. Het stelt eigenlijk qua techniek ook helemaal geen biet voor eigenlijk in vergelijking met een duizend cc viertakter. Je moet alleen de kleine know howtjes hebben inderdaad. Balansas goed, en dat soort kleine dingetjes, en die weet ik niet .
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
kenny77 6-12-2009 19:46 Print reply

Posts: 29286
Heeft iemand toevallig een ebr voorvork van een puch thuis staan?
En als die zich verveeld of hij/zij die dan even op een weegschaal wilt zetten, en mij kunnen vertellen hoeveel kilo die weegt?

alvast bedankt.
 
Paul de Salmiakbal 6-12-2009 19:51 Print reply

Posts: 5285
http://www.protuning.biz/index1.html

Brommers/Motoren > Puch Maxi > Voorvork

Gewicht staat boven de foto's. Ligt rond de 3 á 4 kilo (ligt eraan welke je wilt)
 
kenny77 6-12-2009 19:58 Print reply

Posts: 29286
super bedankt!!

Nu eens de nsr voorvork wegen , kijken of het rendabel is.
 

Dit topic is 109288 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 175 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved